טיפים לחפיפה כהלכה

האם כדאי להבריש את השיער מיד לאחר החפיפה, האם מותר לעסות את הקרקפת עם מרכך והאם חפיפה יומיומית גורמת לנשירה? כל התשובות וגם מוצרי טיפוח שיער חדשים על המדפים

חפיפת השיער היא סוג של ריטואל, פעולה בסיסית וכמעט אוטומטית שאנחנו לא משקיעות בה יותר מדי מחשבה. אנחנו חופפות כדי לנקות את השיער ואת הקרקפת משומן ולכלוך שהצטבר עליהם וגם כדי להוסיף ניחוח טוב וליצור מראה שיער מסודר, מטופח ובעל מראה בריא וזוהר. אבל איך עושים את זה נכון?
נטע קרצו-נייגר וצוות המומחים של לוריאל פריז, נתנו לנו טיפים לחפיפה וטיפול לפי סוג השיער (ראוי לציין שלמומחים שונים יש דעות שונות בנוגע לטיפול בשיער ולכן מומלץ לכל אחת לעשות בדיקה ולבחור את הדרך שמתאימה לה).

קרסטס יחצ

איך מתחילים? מומלץ להתחיל כל חפיפה עם מים חמימים שפותחים את הנקבוביות ומאפשרים לשמפו לנקותן, ולסיים במים קרים (במידת האפשר) אשר סוגרים ומחזירים את הנקבוביות למצבן הרגיל.
שמפו: חפיפת השיער נעשית על ידי עיסוי של שמפו על הקרקפת ומשיחתו כלפי מטה על השיער.
שיער שומני: מומלץ להקציף את השמפו כשהשיער עדיין יבש. לאחר ההקצפה יש לשטוף את השיער ולחפוף שוב כרגיל.
מרכך: מרכך שיער מומלץ למרוח אך ורק על הקצוות תוך עיסוי קל. את מעט המרכך שנשאר על הידיים בסיום ניתן למרוח על שאר השיער. לא מומלץ לא לעסות מרכך או מסכה קרוב לקרקפת.
טמפרטורת המים: מומלץ לשטוף את השיער במים פושרים ולא לוהטים על מנת לא לגרות את הקרקפת.
שיער צבוע: השתמשי במוצרים יעודיים המתאימים לבעלות שיער צבוע (למניעת דהיית הצבע). כמו כן מומלץ להשתמש במסכה כתחליף למרכך או בנוסף לו.
שיער בלונדיני: שיער בלונדיני נוטה יותר ליובש ולכן מומלץ להשתמש בתכשירים ייעודיים לבלונד.
עיסוי קרקפת: הקפידי לעסות את הקרקפת לפחות אחת לשבוע. העיסוי גורם להמרצת הדם בראש, פותח את הקשקשת, מנקה תאים מתים ולאחר העיסוי השיער עצמו ייראה מבריק ובריא יותר.
ייבוש והחלקה על ידי פן:  לפני שימוש בפן מומלץ לשטוף את השיער במים קרים על מנת למנוע חשמל סטטי . בנוסף, כדאי לטפח את קצוות השיער בסרום שיעניק מגע משי.
הברשת השיער: מומלץ להבריש את השיער מיד לאחר החפיפה, כשהשיער עדיין רטוב, על מנת להתיר קשרים ולמנוע היווצרותם של קשרים חדשים. חשוב לעשות זאת בעדינות כדי להימנע משבירת השיער. במידת האפשר, כדאי להסתרק גם לפני החפיפה.
נשירת שיער: לנשירת שיער יכולות להיות סיבות שונות, אבל חפיפה יומיומית לא גורמת לנשירה!
מותר להשתמש בסבון הגוף במקום שמפו? ממש לא. שימוש כזה עלול לייבש את הקרקפת ולגרום לקשקשים שכן רמת הPH- בשמפו שונה מרמת ה-PH בסבון הגוף.
האם כדאי לחפוף את השיער כל יום? נדמה שזו השאלה המרכזית שהדעות חלוקות לגביה. בימים בהם מזיעים, כמו לאחר אימון כושר או בימי הקיץ הלחים, אפשר לחפוף את השיער מדי יום. אך בימים אחרים, עדיף לחפוף עד שלוש פעמים בשבוע.
ריסטארט לשיער: לדעת מומחים בתחום, רצוי לעשות מדי פעם "ריסטארט" לשיער שמשמעותו שבוע של צום שבו לא נחפוף ורק נשטוף את השיער עם מים פושרים או עם חליטות צמחים כמו רוזמרין או מרווה. ממש כמו צום יום כיפור, הצום מסייע לשיער להתנקות מהכימיקלים שהעמסנו עליו במשך השנים.

***

מוצרים חדשים לטיפוח השיער: 

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות, אלא אם צוין אחרת.

*

סדרה לעיצוב השיער של לוריאל פרופסיונל 

לוריאל פרופסיונל סדרת הטיפוח לשיער טכני ארט צילום חול

TECNI ART, סדרה הכוללת 11 מוצרי עיצוב המאפשרים ליצור מראות שונים ומתאימים לכל סוגי השיער. המוצרים מבוססים על מרקמים עדינים, שניתן להניח בשכבות ולשלב ביניהם, מבלי לחשוש ממראה מוגזם ומבלי שהשיער ירגיש מחוספס ולא נעים. הסדרה כוללת, בין היתר, טרנספורמר ג'ל למוס (ג'ל ההופך לקצף ומאפשר השגת שליטה, נפח ותנועתיות בשיער), פלי (ספריי לעיצוב השיער המאפשר זיכרון צורתי ומתאים כ"פריימר" הכנה לכל תסרוקת), פיקס מקס (ג'ל לעיצוב השיער לאחיזה מקסימלית), פול ווליום אקסטרה (מוס מייצב ליצירת נפח חזק ועמיד), אנטי פריז (ספריי מייצב דוחה לחות), ביץ וויבס (ספריי מלח לקבלת שיער גלי פרוע) וסאבאג' פאנאג' (ספריי אבקה יבש לקיבוע ועיצוב השיער).

טווח מחירים: 115-104 שקל. להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער.

סדרת טיפוח עם שמן קוקוס של אלביב מבית לוריאל פריז 

סדרת הטיפוח החדשה לשיער של לוריאל פריז אלביב צילום יחצ חול

Extraordinary Oil – COCONUT, סדרת מוצרים הכוללת שמפו, מרכך וקרם לחות/מסכה, לשיער רגיל עד יבש. מוצרי הסדרה מכילים שמן קוקוס המזין ומחזק את סיבי השערה, מפחית את אובדן החלבונים בכל סוגי השיער (גם בשיער שנחשף לקרני UV, חומצן או עבר טיפול כימי), מסייע בטיפול בקשקשים, מעניק לחות מתמשכת, ברק ומראה בריא ומותיר את השיער בניחוח קוקוס עוצמתי.

מחירים: שמפו/מרכך – 17.90 שקל לתכולת 550 מ"ל, קרם לחות/מסכת קוקוס – 34.90 שקל לתכולת 300 מ"ל. להשיג ברשת סופר פארם, ברשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.

שמפו יבש לברונטיות של M.LABEL 

label.m שמפו יבש ברונט   200 ml 120שח צילום יחצ חול

Brunette Dry Shampoo, שמפו לשיער כהה ללא שטיפה (גם לשיער שעבר תהליכים כימיים). מרענן את השיער בין חפיפות, מסיר שאריות שומן, מעניק נפח ומטשטש שיער לבן. השמפו מכיל עמילן אורז הסופח שומניות מהקרקפת ומותיר את השיער רענן וללא שאריות אבקתיות. אינו מכיל פראבנים, סודיום כלוריד וצבעים מלאכותיים.

מחיר: 120 שקל לתכולת: 200 מ"ל. להשיג באתר המותג. ובמספרות נבחרות ברחבי הארץ

תרסיס לכיסוי שיער בלונדיני של לוריאל פריז 

מגיק ריטאץ לצבועות שיער בלונדיני לוריאל פריז מחיר השקה ינואר 2020 29.90שח במקום 49.90שח  צילום יחצ חול

מג'יק ריטאצ' DARK ROOTS, תרסיס לכיסוי מידי וזמני של שורשי השיער הכהים ב-2 גוונים: בלונד בהיר ובלונד עד בלונד כהה. גוון הספריי מתמזג עם צבע השיער הבלונדיני הצבוע, מתייבש במהירות ומחזיק עד החפיפה הבאה. המוצר אינו מכיל מי חמצן וחומרי צבע כימיים.

מחיר: 49.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

מהדורה מוגבלת של שמן השיער של קרסטס

Kerastase - Elixir ultime - קרסטס שמן לשיער אלקסיר אולטים באדום מהדורה מוגבלת המחיר 149 שח ל 100 מל צילום חול

לקראת הוולנטיין דיי, מהדורה מוגבלת של שמן השיער Elixir Ultime בצבע אדום עמוק. הפורמולה מתאימה לכל סוגי השיער, מגנה באינטנסיביות על סיב השערה, מכילה תרכובת נוגדת קרזול ומעניקה הגנה מלחות וחום. לאחר השימוש בשמן השיער נראה מוזן, מלא ברק, קליל ורך למגע.

מחיר: 149 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד.

מהדורה מוגבלת עם שמפו ומרכך מ-3 הסדרות המובילות של Moroccanoil

שמפו ומרככך מסדרת הווליום 500 מל במהדורה מוגבלת 269 שח צילום יחצ חול

מבצע מיוחד לשנה האזרחית החדשה:  מהדורה מוגבלת של קיט הכולל שמפו ומרכך 500 מ"ל משלוש הסדרות המובילות:  סדרת ה- Repair – לשיקום שיער פגום, סדרת ה-  Hydration להזנת השיער בלחות מוגברת וסדרת ה- Volume ליצירת נפח בשיער דק/ דליל.

מחיר: 269 שקל לקיט. להשיג במספרות נבחרות. למציאת נקודת מכירה הקרובה לאזורכם בקרו באתר.

מבצע על המברשות המחליקות של דפני

דפני קלאסיק צילום יחצ

כל מברשות דפני, נמכרות בסופרפארם ובאתר www.shop.super-pharm.co.il ב 30% הנחה עד ה-30.1.20.

***

פייסבוק סלונה אופנה באנר