תומס מרקל: "אין להם זכות לדבר למלכה ככה"

תומס מרקל תוקף את הארי ומייגן על יחסם המזלזל במלכה ומרגיש שהם עברו כל גבול ושאין בהתנהגותם שום דבר "מלכותי"

מייגן והארי בקאנטרי צילום: Chris Jackson/Getty Images

כל עוד הארי ומייגן עושים בלגן, היכן שלא יהיו, ותומס מרקל לא מקבל מבתו יחס, הפיאסקו המתמשך ביניהם ימשיך להיות בכותרות. אביה של מייגן, שלא מזמן העביר ביקורת נוקבת על בתו בסרט התיעודי בערוץ 5 הבריטי, תוקף אותה ואת הנסיך הארי שיצאו נגד המלכה והחלטתה לאסור עליהם לעשות שימוש במותג "סאסקס רויאל".
מרקל האב הזכיר לכולם כיצד בתו "זרקה אותו" יום לפני החתונה שלה להארי ושאין לה או להארי שום זכות לדבר אל המלכה בזלזול מופגן, כפי שעשו בהצהרתם האומללה, הילדותית והחצופה לפני מספר ימים ובה הביעו את מורת רצונם מהחלטתה. מרקל כבר הבין שלא יפגוש את בתו או את ארצ'י בעתיד הקרוב ומבחינתו, הוא אומר את כל מה שהוא חושב מבלי לעשות חישובים אם כדאי או לא ומה המחיר שישלם.

מייגן והארי בקאנטרי צילום:  Chris Jackson/Getty Images

בניגוד לבתו, בעלת שגעון הגדלות ולבעלה הנגרר אחריה, מרקל בן ה-75 מכבד את בית המלוכה שקיבל בידיים פתוחות את מייגן לתוכו. אפשר לומר שהוא אפילו מכבד את המלכה יותר מאשר הנכד שלה, הנסיך הארי, שלא טרח להכיר את אביה של אשתו לפני שעשה את הטעות האומללה ואמר "איי דו" מול כל העולם. אילו טרח להכיר את אביה של מייגן ואת ההיסטוריה שלה, אולי היה מבין שהייתה לה משפחה אוהבת ולא מניח שהיא "היתומה אנני".
לטענתו של מרקל, לא היה להארי ולמייגן זכות לעשות שימוש במונח "רויאל"' לאחר שהם עצמם נטשו את בית המלוכה. "אני מאוד זועם כעת על הארי ומייגן", אמר ממקסיקו. "אני גם לא חושב שיש להם זכות לדבר אל המלכה כפי שעשו. הם העליבן אותה ואת העם הבריטי". הוא הוסיף ש"בתי זרקה אותי לפני שנישאה, היא זרקה את משפחתה של דוריה ולמעשה, היא זרקה כל משפחה שהייתה לה וכעת היא זורקת את משפחת המלוכה".

תומס מרקל צילום מסך

 לאחר הראיון שנתן מרקל לכתבים הוא נכנס לתוך מכוניתו וניכר כי הוא סבל מאוד מכאבים. בניגוד למה שקיוותה מייגן, העם הבריטי תומך במרקל ומאז שהוא חזר לכותרות וחושף את דעותיו על הזוג הסורר הוא סוחף אחריו את הגולשים שלקחו צד ברור והפכו ל"אנטי מייגן והארי".
הגולשים מחזקים את מרקל ומעודדים אותו שיחזיק מעמד, לאור המצוקה הבריאותית והכלכלית המתמשכת שלו. אם בהתחלה הוא סבל מתדמית גרועה, כאב שמטנף על בתו ומוכר אותה לצהובונים, כעת רוב הבריטים מבינים לליבו ומרגישים שהוא מדבר מהלב וצודק בכל מילה. אנשים המומים מהעובדה שמייגן והארי לא מצאו עדיין את הדרך או את הרצון להיפגש עימו. כמו כן, אם מייגן יכולה לנסות לגרוף מיליונים מהקשר שלה לבית המלוכה, אז גם מרקל החולה והעני יכול להרוויח את לחמו מראיונות שהוא מעניק לתקשורת תוך שימוש בייחוסו, כאביה של מייגן.
מה שבטוח, הארי ומייגן עוקבים אחרי הראיונות שלו ויודעים בדיוק מה הוא חושב עליהם. כמו כן, הם מודעים לעובדה שבריטים רבים התהפכו עליהם וכעת גם קנדים ואמריקנים שמושפעים מהתנהגותם השלילית. אם הם חשבו שהיה להם קשה בבריטניה, באמריקה ובקנדה לא יהיה להם טוב יותר.