קייטי וסורי קרוז משוטטות בניו יורק

קייטי הולמס ובתה סורי קרוז נצפו משוטטות להנאתן ברחובות ניו יורק ולא להאמין כמה מהר גדלה ועוד יותר קשה להאמין שטום קרוז לא ראה אותה שנים

מזמן לא בדקנו מה חדש בממלכה של סורי קרוז, בתם של קייטי הולמס וטום קרוז, שגדלה ממש מהר לנגד עינינו. לאחרונה הולמס ובתה נצפו משוטטות להנאתן בניו יורק וניתן לראות עד כמה סורי מזכירה את אמה ואת אביה, שאם להאמין לפרסומים, לא ראה את בתו כבר מספר שנים. ניכר שסורי לבושה כמו נערה רגילה לגמרי, בלי סרטים ענקיים בשיער, נעלי בובה או שמלות של ברברי שעולות הון תועפות. אולי קרוז רצתה לחסוך את הביקורות השליליות סביב הבזבזנות הראוותנית ואולי היא פשוט מיהרה לאנשהו וזרקה מכל הבא ליד. כך או כל, היא נראתה ממש כמו בת השכן.
ומה חדש אצל אבא טום? לא הרבה, אם לשפוט על פי השקט התעשייתי סביב חייו האישיים לאחרונה. מי שפעם דאג שכל העולם יעקוב אחרי הקשרים הרומנטיים שלו (עם ניקול קידמן, פנלופה קרוז, קייטי הולמס), מאז גירושיו להולמס האיש עסוק בלככב בסרטי אקשן אחד אחרי השני ולהקפיד ששום מידע על חיי האהבה שלו (אם יש כאלה) ידלוף החוצה. למרות זאת כבר בתחילת השנה נפוצו שמועות שהוא מנהל מערכת יחסים עם השחקנית המוערכת אליזבת' מוס ("סיפורה של שפחה") שממש כמוהו, שייכת לכת הסיינתולוגיה.
לטענת מקורות, מוס אף העריצה את קרוז כנערה ושלאור העובדה שלא היה לה מזל בכל הנוגע לעניינים שבלב, היא שמחה על החיבור לקרוז. לא ברור אם השניים ביחד או לא אבל אולי עם מוס באמת יוכל קרוז לנהל אורח חיים הרמוני מאחר והסיינתולוגיה פיצץ והרס כל מערכת יחסים קודמת שלו. ימים יגידו, רק  לא לבנות על קפיצות התלהבות על הספה של אופרה וינפרי, כפי שעשה בימים ההם כשהכריז על נישואיו לקייטי.
קייטי וסורי קרוז צילום אינסטגרם
קייטי הולמס וסורי צילום אינסטגרם
קייטי הולמס וסורי צילום אינסטגרם
 
קייטי הולמס וסורי צילום אינסטגרם