U r b a n F r i e n d s h i p – מאיה נגרי קיץ 2013

בחורה עם מחשב נייד

קטלוג הקיץ של מאיה נגרי צולם במקומות שונים בתל אביב, עם מאיה עצמה ביחד עם חברות טובות – מיכל אנסקי והאדריכלית ליהי גרסטנר. תמונות הקטלוג "Urban Friendship" שצולמו בין השאר על הבר של מסעדה טרנדית, בדירה אלגנטית שעוצבה ע"י גרסטנר ועל חוף הים הן אולי מבוימות, אך מי שמכיר את נגרי, יודע שהן דיי משקפות את חייה האמיתיים – למעט אולי עניין העבודה הקשה המושקעת ביצירת הקולקציות. גם הרעיון לצילומי הקטלוג, נולד אחרי בילוי בנות משותף ודקדנטי בפריס (אנסקי לקחה אותן לסבב מסעדות ויין) ועובדה היא, שרבות מלקוחותיה הפכו עם השנים לחברות קרובות.

חברות טובות: מיכל אנסקי, ליהי גרסטנר ומאיה נגרי

אחת מהן שרה סנבורון, מרצה להיסטוריה ופילולוגיה במרכז הבין תחומי בהרצלייה, ילידת גרמניה, דוגמנית בעברה (בין השאר ליוז'י יממוטו) ואישה עם סיפור חיים מרתק בפני עצמה, היא לקוחה ותיקה וחברה, שגם מדגמנת לפעמים עבור נגרי. סנבורון שווה אזכור עוד לפני הצגת הקולקציה, גם כי היא אישה מרשימה המלחכת את ה-60 ונראית מדהים, עם גוף של דוגמנית על (הדוגמניות הצעירות שעומדות על ידה תמיד מתגמדות בעיניי), אבל גם משום שהיא דוגמה מצוינת, הן לקשרים ההדוקים שיוצרת נגרי עם רבות מלקוחותיה והחשיבות שהיא מייחסת להן, והן לאיכויות העצוב של נגרי ושל לקולקציה שהציגה: בשלות אלגנטית נינוחה ואיכותית, רכה ונשית ויחד עם זאת מאופקת, בדיוק מה שמייצגת סונבורן האירופאית.

קולקציית הקיץ, מצליחה לשדר את אותה קלילות ורכות נכספת, של בגדי חופשה מהסוג הנחשק והבלתי מתאמץ. הרבה שמלות רכות ונשפכות, טוניקות בסגנון גלבייה, אוברולים ללא שרוולים עם חלק תחתון רחב וכיסים נוחים, וגם פריטים בעלי אופי אורבני יותר, כמו שמלות מחויטות ומכנסיי סקיני עם עליונית הגזורה בסגנון אסימטרי או גופיית משי עם כתפיות ספגטי. קשת הצבעים בהירה, הרבה לבן, פודרה ואפור בהיר, מתובלים בצבעי ירוק מנטה, שחור וכחול קרירים.

ניכר בנגרי שהיא מספיק בטוחה בעצמה היום, כדי להימנע מהתחכמויות מיותרות ומגזרות מורכבות מידי ושואפת לפשט את האסטטיקה שלה ולעשותה רכה וקלילה יותר, לא על חשבון תחכום, אלא למען שפה עיצובית נקייה וחסכונית יותר. התוצאה היא בגדים פונקציונליים ונינוחים מחד, אך לחלוטין לא נטולי שיק.

אגב, הקטלוג וחשבונות האינסטגרם והפייסבוק של מאיה נגרי, כוללים המלצות מעודכנות של שלוש הנשים המככבות בקטלוג, על מקומות בילוי ומרכזי תרבות ואמנות בארץ ובעולם, וגם על חברות נשית, אופנה ומה שביניהן.

טווח מחירים:  180-1,190 ₪
רשימת חנויות באתר הרשמי: http://www.mayanegri.com/heb/
ובפייסבוק:
https://www.facebook.com/MayaNegriFashion
צילומי קטלוג: רון קדמי









מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.