פשוט לרדת במשקל עם סיון אופירי

מתנה בלעדית לגולשות סלונה: גם את יכולה ללמוד את סודות הירידה במשקל בפשטות ובלי מאבק. קבלי ישירות אליך למייל את המדריך האולטימטיבי של סיון אופירי

במדריך פשוט לרדת במשקל של סיון אופירי תמצאי את כל המידע שאת צריכה לדעת כדי לשבור את מעגל הדיאטה-השמנה-דיאטה שרבות מאיתנו לכודות בו וללמוד איך מזון טבעי, לא מעובד ונקי מחומרים מרעיבים וממכרים יהפוך את הירידה במשקל לתהליך פשוט, קל וארוך טווח.

סיון אופירי (צילום: קארין מגריזו)

סיון אופירי מספרת: "25 שנים מחיי נאבקתי במשקל, עליתי, ירדתי, עליתי יותר ובעיקר הייתי מתוסכלת ממעגל הדיאטה-השמנה-דיאטה שהיה תמצית חיי. ניסיתי כל דיאטה אפשרית, חדורת מוטיבציה נכנסתי אל בין כתלי כל "בית סוהר" חדש שהבטיח ירידה מהירה במשקל, התוצאה תמיד הייתה אותה תוצאה ואני הפכתי סקפטית עם כל כשלון וכל קילוגרם שנוסף לי. משבר בחיי האישיים לפני מספר שנים הוביל אותי ליצור שינוי בכל התחומים בחיי וביניהם שינוי תזונתי ותודעתי. התוצאות לא אחרו לבוא, הקילוגרמים נשרו ולראשונה בחיי הפכתי לאישה רזה, בגוף, ובתודעה. הסביבה לא נותרה אדישה ואנשים שצפו בשינוי שחל בי התחילו להתעניין ולבקש שאשתף אותם בידע שלי. מי שנחשף לשיטה ירד במשקל בקלות ושומר על התוצאות ללא מאבק עד היום."

סיון אופירי (צילום: שני כהן)

בעקבות השינוי בחייה, הפכה סיון אופירי מדולה שליוותה נשים במהלך ההריון ובלידה למאמנת שמובילה נשים שמבקשות לרדת במשקל בהצלחה וללא מאבק ולשמור על התוצאות.

מדריך זה הוא מדריך רביעי בסדרת המדריכים של Saloona How To הנשלחים ישירות למייל באופן בלעדי לגולשות סלונה. מרגע שתורידו את המדריך למחשב שלכן, הוא שלכן, מתנה מאיתנו!

מלאי את פרטייך בטופס שבתחתית הכתבה לקבלת המדריך ישירות למייל.

במדריך, שנערך  בשיתוף סלונה, תמצאי את כל מה שאת צריכה לדעת כדי להתחיל בתהליך שישנה את חייך. זו המתנה הטובה ביותר שתוכלי להעניק לעצמך בשנה החדשה.

רוצה לקבל את המדריך ישירות אליך למייל לפני כולן ובחינם? כל מה שאת צריכה לעשות זה למלא את פרטייך בטופס ואנחנו נעשה את השאר. 

סיון אופירי (צילום: קארין מגריזו)

שאר המדריכים בסדרה הם:

מדריך CLEAN EATING  של גורו התזונה הגר שפר

מדריך MUST HAVE של מאפרת העל ורד ספיבק

 מדריך האירוח המושלם של קרן שביט ופאני רוטשטיין