נקודת חן

ביקור בחנות אחת קטנה ומקסימה , הזכיר לי מחדש איך זה להיות ילדה

בחורה עם מחשב נייד

יש משהו קסום באופן בו ילדים מסתכלים על העולם וחווים אותו. הסקרנות, ההתפעלות ,הגילוי של החדש, שהוא מבחינתנו המוכר ולפעמים המובן מאליו. כך הרגשתי כשנכנסתי לחנות  "נקודה בכפר"חיוך גדול התפשט על פניי, ממש כמו החיוך של הילדים שלי בכניסה לחנות צעצועים. ובדיוק כמותם רציתי לראות הכל, לגעת בכל ( כן ,כן, גם לקנות הכל…) והייתי צריכה כמה דקות כדי להחליט ממה להתחיל.

את החנות פתחה תמי שמעוני בשנת 2007, היא היבואנית והמפיצה הבלעדית של חברת greengate הדנית  והחנות הממוקמת במושב עשרת היא למעשה חנות הדגל של המותג בארץ. בחנות אפשר למצוא גם ייצוג למעצבים מקומיים ( אני אישית שמחתי כל כך למצוא כאן את המוצרים הנפלאים של סטודיו tweeilngen ),אבל אין ספק שהקסם של גרין גייט שולט כאן. והקסם הזה הוא בעצם סוג של שיק כפרי- רומנטי , אבל כזה שאפילו בחורה אורבנית כמוני מאבדת את כל הציניות מולו. כלומר, איכותי , מוקפד, כזה  שבאופן טבעי משתלב בבית בסגנון כפרי , אך באותה נשימה יכול לתת קריצה של צבע בדירה עירונית מינימליסטית.

החלק הקדמי של החנות מוקדש כולו לילדים . כאן אפשר למצוא מבחר של שמיכות, כריות,בובות בד ממולאות, קופסאות איכסון ועוד. החלק האחורי של החנות מלא בכלי קרמיקה בשלל צבעים ודוגמאות- ספלים, קעריות, כלי הגשה וקנקני חלב וקפה. כלי הקרמיקה מחולקים לכמה קולקציות, שלהן מפיות נייר וסכומים תואמים. אבל אפשר ואפילו רצוי לערבב בין הקולקציות בשיטת ה- Mix & match וליצור קולקציה אישית. יש כאן גם מבחר של קופסאות פח יפיפיות ומוצרי טקסטיל (סינרים, מפות, פלייסמטים ועוד) וקולקציית כלי פלסטיק בצבעוניות עליזה, לא רק לילדים. בחנות יש גם מציאון שמציע פריטים מקולקציות קודמות בהנחות משמעותיות, שווה ביותר!

הילדים שלי יודעים , שהם יכולים לבחור צעצוע אחד כשאנחנו הולכים לחנות הצעצועים. גם אני יצאתי עם התחלה קטנה של קולקציה אישית משלי, שאני כמובן מתכננת להרחיב, כל פעם קצת…

נקודה בכפרהגפן 26 , מושב עשרת טלפון: 08-8680282 ואם אתם לא מצליחם להגיע , באתר החנות תוכלו למצוא רשימה של חנויות ברחבי הארץ בהן ניתן למצוא חלק מהפריטים.