נקמת המלכה בנסיך הארי ומייגן

המלכה אליזבת החליטה לנקוט ביד תקיפה כלפי הארי ומייגן ואסרה על זוג הפרזיטים לעשות שימוש במותג "סאסקס רויאל", מה שיאלץ אותם לבנות מותג משלהם

אי אפשר לא לשמוח על ההתעוררותה המאוחרת של המלכה אליזבת, שבאמת ניסתה להיות זהירה ואדיבה כלפי נכדה האהוב, הארי, מהרגע שעזב את בית המלוכה אבל אנאף איז אנאף. הוד מעלתה החליטה שעם כל הכבוד לרצונם של הארי ומייגן להיות עצמאים, הם יצטרכו לעשות הכל בכוחות עצמם. במילים אחרות, אם הם כבר לא מייצגים את בית המלוכה, אז שישכחו מהשימוש במותג "סאסקס רויאל" שכל קשר בינו לבינם כבר לא קיים.
אם בהצהרות הקודמות של המלכה, החלטות רבות לגבי העתיד נותרו מעורפלות, כעת היא מתחילה לבלום את האפשרויות של הזוג החולמני בעולם הגדול. אמנם לא כך רצתה המלכה האצילית שהדברים יתפתחו אבל היא נותרה בלי הרבה ברירות. הארי ומייגן לא מפסיקים להביך את בית המלוכה בכל צעד וצעד שלהם. גם מקנדה הרחוקה, הצליחו שני אלה להעמיד באור מגוחך את הוד מעלתה, לעורר כאוס, לקבל החלטות הזויות ולהביא על עצמם סיקור שלילי (לפחות שתגיד תודה שהם לא קיבלו את ההצעה להגיש פרס באוסקר).

הנסיך הארי ומייגן Photo by Chris Jackson/Getty Images)

לאחרונה נודע שהארי ומייגן פיטרו 15 עובדים נאמנים באנגליה, יעני, סגרו את הבסטה. אקט דרמטי זה מבשר שאין שום סיכוי לחזרתם. כמו כן, המלכה לא יכולה לשאת את הסרטונים המגוחכים שמעלה מרקל לאינסטגרם ובהם היא משתעשעת עם כובעים קטנים וחולבת מחמאות על עצמה מעורך ווג אנגליה. המלכה גם לא יכולה לשאת או את העובדה שהארי עושה הון על גב אמו המתה, דיאנה, כאשר קיבל מיליון דולר כדי להרצות על בריאות הנפש מול בנקאים ציניים וסיפר על הטיפול שעבר בעקבות הטראומה מהאובדן. המלכה גם לא רוצה לשמוע על הראיונות שהם יעניקו מתישהו או על הספרים שעשויים לכתוב ואם הארי ומייגן כל כך רוצים לחיות כסלבריטאים באמריקה ולטייל עם ארצ'י סביב לבית של סרינה ויליאמס, אז שיתנתקו מהמותג המלכותי ויבנו את עצמם בלי שום חוט המקשר אותם אל המורשת אותה נטשו בבוז.

הארי ומייגן ביגואר (Photo by Steve Parsons - WPA Pool/Getty Images

היה זה ברור שלא ניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה ומה שמפתיע כאן הוא שהארי ומייגן לא הגיעו למסקנות הללו מזמן. העובדה ששניהם עמלו על אתר סודי תחת השם "סאסקס רויאל", טיפחו חשבון אינסטגרם עם מיליוני עוקבים, הקימו קרן צדקה בשם זהה והאמינו שיוכלו לחלוב מהמותג הזה את כל המרצ'נדייז האפשרי, מוכיחה עד כמה הם מנותקים מהמציאות וחיים בלה לה לנד. הרי, שני כפויי הטובה הללו לא דרכו בסאסקס באנגליה מאז שזכו לתארים "הדוכסים מסאסקס" ולאחר שהמלכה אסרה עליהם לעשות שימוש בתארי המלוכה, כמה היגיון יש בלהמשיך לקדם מותג בשם זה? אין. למעשה, הצעד היה מתבקש אבל המלכה לא רצתה בשעתו לעורר את זעמם אבל כעת הרגישה שאין מנוס וכי אסור להם להרוס את תדמית בית המלוכה.

מייגן מרקל והמלכה אליזבת צילום: Jeff J Mitchell/Getty Images

המלכה הגיעה לתובנה החשובה שצריך לנתק את המותג מהארי ומייגן לאחר שקיימה שיחות רבות בתוך הארמון. ברור שהיא לא תקבל החלטה דרמטית כזו ללא הגושפנקא של בני משפחת המלוכה הבכירים. כולם כנראה הבינו שמישהו חייב לעצור את הזוג הזה ורצוי דקה קודם אחרת בית המלוכה יראה מגוחך עד אימה וחסר עמוד שדרה. הגולשים הבריטים חוגגים את נקמת המלכה וגאים בהחלטתה, לאחר שבמשך חודשים הפצירו בה לפעול בהתאם. רובם כבר לא יכלו לשאת את העובדה שהארי ומייגן נהנים מכל העולמות, מטיילים ביקום כמו שני פרזיטים והרגישו שאין זה הוגן שימשיכו ליהנות ממותג שלא מייצג אותם יותר. עצוב לראות כמה נזק נוצר בבית המלוכה הבריטי מאז כניסתה של מרקל לחייו של הארי. הוא הספיק לעזוב כל דבר שאי פעם אהב, משפחתו, חבריו והמדינה שהוא שירת בה בנאמנות. והכל כדי להפוך לפיון של אשה מניפולטיבית שכל רצונה, מהרגע שנישאה לו, היה להפוך לכוכבת איי ליסט בהוליווד. השניים יכלו לעזוב אבל להבין שאי אפשר לחיות רגל פה, רגל שם והם יכלו לחסוך למלכה את כל עוגמת הנפש הזאת.