ג'ינג'י זה אופי ויופי: 8 טיפים נהדרים לשיער

אמנם אין הרבה ג'ינג'יות בעולם אבל אספנו לאדמוניות שיער שביניכן מספר טיפים נהדרים לרגל National Love Your Red Hair Day

תמיד אומרים שג'ינג'י זה אופי אבל ג'ינג'י זה קודם כל… הסטייל!

אז, מהם האתגרים שמתמודדים איתם ג׳ינג׳ים בתחום טיפול השיער עם הצבע והפיגמנט הייחודי הזה? איך מטפלים בשיער שצבוע לג'ינג'י ואיך בשיער טבעי,  אילו פתרונות טבעיים קיימים, ותהיות חשובות לא פחות – מה כדאי ללבוש עם שיער אדום ואיך כדאי להסתפר – על כל אלו עונים מומחים:

1. דעי את מקומך: שיער אדום או ג'ינג'י בהחלט לא מתאים לכל אחת. עם זאת, מומלץ לבעלות עור בהיר עור ללכת על תת גוון כתום למראה טבעי ובטון בהיר מאוד, זה יעניק כמות אדירה של צבע לעור הפנים וחיות. לבעלות עור כהה מומלץ ללכת על אדום בוהק זוהר בהיר למראה אופנתי או לחלופין אדום כהה כמו חום שוקולד אדמוני למראה טבעי.

2. החלטת ללכת על זה? יופי, רק חשוב שתדעי, לצבוע לאדום-כתום זה קל, אבל להיפטר ממנו זה ממש קשה ולכן רצוי לחשוב אם הרצון להיות אדמונית הוא שינוי לתקופה ארוכה או רגעי.

3. נשק טבעי: שיער כתום וטבעי אפשר לרענן ולתת לו מרענן רענן בעזרת חינה אדומה, נכון, זה אולי פתרון ישן נושן אבל בריא מאוד לשיער וייתן בוסט מטורף גם לבנות עם שיער לבן. היתרון כמו שנאמר, שזה טבעי, החיסרון שזה לוקח המון שעות ואפילו לילה שלם, אנחנו אמרנו.

4. בעצמך או מספרה? היתרון בלצבוע במספרה הוא ענק כי מעצב השיער מנוסה יכול לבנות צבע ספציפי המותאם לך, לעור שלך, לעיניים שלך והכי חשוב – לסטייל שלך! הוא יוכל להשתמש בצבעים בטכנולוגיות שונות או בסיסים שונים כדי לייצר גוון שדוהה מהר יותר (לאלה שלא בטוחות ורק מתנסות) או צבע עם מולקולות ״עמידות״ יותר שידהה לאט ובטוח.

ג'ינג'ית צילום שרון חלבי

אצל ספר איכותי בקלות ניתן  לייצר גוון שתואם לבלונד או חום או לצבע הטבעי שהיה לך שהיית קטנה וכולם קראו לך בילבי והיום, בגיל 30 זהו רק זיכרון מתמונות.

אם בכל זאת את נחושה לעשות את המהפך הזה בעצמך, רצוי לעקוב אחר ההוראות המצורפות לקיט הצבע, להיצמד להוראות זה תמיד דבר נכון.

5. מטפחים ושומרים: צבעת לאדום? נהדר, אנחנו יודעים שקשה לזנוח את שגרת הטיפוח הרגילה שלך, המוצרים שאת קונה באדיקות אך מומלץ  ורצוי להשתמש בשמפו ללא מלחים ומסכה איכותית שיחד יאזנו את רמת ה־PH  של השיער ואף בקפסולות ויטמינים שישַמרו את הגוון.

בנוסף, גם אם השורש לא בולט עדיין, חשוב לעשות שטיפת רענון לגוון ולדעת ששיער אדום זה בדיוק כמו ציפורניים: פעם בחודש צריך ללכת ולהתפנק בצבע.

ג'ינג'י צילום שרון חלבי

6. טיפ למשקיעניות בלבד: צבעתן ואתן עפות על הלוק החדש? לצד השמפו, המרכך והמסכה במקלחת שלכן, מומלץ להניח גם בקבוק מים מינרליים שעִמו בעצם נחפוף את השיער. המים בישראל כמו שכולנו יודעים, קשים, מזיקים לצבע ומאיצים את דהייתו.

7. נשק טבעי 2: ואי אפשר לסיים בלי מסכה בריאה וטבעי שתתן לשיער שלנו מראה נפח, רכות ובעיקר בריאות: מערבבים ביצה אחת עם שתי כפות שמן זית (או קצת יותר, רע זה לא יעשה) וכף נדיבה של דבש. מורחים את העיסה הדביקה על הקרקפת ולאחר מכן עוטפים את הראש בכובע ניילון כי אחר תתחילו לנזול. מומלץ להשאיר על הראש כחצי שעה ולאחר מכן לחפוף פעמיים כדי שריח הביצה לא יישאר.

8. לא רק על הראש: שיער בריא מתחיל מבפנים ולכן חשוב לשתות הרבה מים, גם בעונת החורף אליה אנחנו נכנסים (קצת באי רצון). הקפדה על כך תעניק לשיער לחות החשובה לבריאותו.

אתר GLAMZ נוסד בחודש יוני 2019 והוא מכיל מעל 1,000 אנשי מקצוע בתחומי הביוטי השונים: עיצוב שיער, איפור, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור ועוד. ייחוד האתר הוא כי כל בעל מקצוע מדורג על ידי משתמשי האתר שמזמינים דרכו תור, ואם במידה בעל המקצוע מאבד את הציון 8 – הוא יועזב. בנוסף, ישנה שקיפות מלאה לגבי המחיר שישלם הלקוח, דרך נוספת אשר מסייעת ללקוח לבחור את בעל המקצוע, מלבד ההמלצות והדירוג.

** הכתבה מובאת לרגל National Love Your Red Hair Day שחל ביום שני, 5 בנובמבר.