סוף הקיץ פינת תחילת הסתיו

החלוקה הדיכוטומית של 2 קולקציות בשנה משנה פניה. רגע לפני שקולקציות החורף ממלאות את החנויות, הן מציעות קולקציות חדשות שמתאימות לסוף הקיץ ותחילת הסתיו

רונן חן קולקציית ביניים צילום דנה קרן

החלוקה הדיכוטומית של 2 קולקציות מרכזיות בשנה – קולקציית קיץ וקולקציית חורף, משנה פניה, ויותר ויותר מותגים עוברים למודל של השקת קולקציות מרובות בהתאם למזג האוויר בפועל. זה הגיוני בעיקר לאור העובדה שמכירות סוף העונה יוצאות לדרך כל כך מוקדם, עד כדי כך שאנחנו מוצאות את עצמנו בעיצומו של הקיץ, שעתיד להימשך לפחות עוד חודשיים, בעוד מרבית החנויות כבר מציעות קולקציות חורף שרלוונטיות, במקרה הטוב, רק לקניונים ומשרדים עם מיזוג מקפיא.
קולקציות הביניים החדשות שמבקשות למלא את החלל, נקראות לרוב pre fall (או pre summer, תלוי בתקופה), ומציגות את הטרנדים של העונה הבאה, אבל בגרסה שמתאימה למזג האוויר הקייצי (או החורפי), שעדיין שולט בזמן השקתן.
קבלו 3 דוגמאות – של מותג יוקרה, מעצב ישראלי ורשת עממית – לקולקציות פרה-סתיו 2019, שכבר הגיעו לחנויות. 

מייקל קורס

המותג 'מייקל ביי מייקל קורס' (הקו השני והנגיש יותר של מותג העל), היה מהראשונים להציג 4 קולקציות מלאות בשנה ובכל עונה הן נחטפות מהקולבים בתוך ימים (כך לפחות בסניף הדגל הישראלי בקניון רמת אביב), לאחר ההשקה הראשונה הקולקציות מתעדכנות לאורך העונה בפריטים חדשים.
כמו כל קולקציה של המותג, גם קולקציית pre fall 2019, מורכבת משלושה סיפורים שנותנים מענה לסגנונות שונים.
קבוצה אחת מבוססת על גווני ניאון זרחניים, בעיקר צהוב וורוד, שמשולבים בפריטים בשחור ולבן, חלקם מעוטרים בדפוס all over בהשראת גרפיקה של עיתון ישן, ליצירת מראה אדג'י גלאמי.

  PHOTO PR   (9)

FACTORY54 MICHAEL KORS  PHOTO PR   (13)

הקבוצה השנייה מציעה מראה רך יותר באמצעות שמלות משי קלילות בהדפסים בגוונים כחולים בהשראה ים תיכונית, שמלות קרושה ותחרה לבנות ופריטים רקומים ושזורים בחרוזים במראה אומנותי בוהמייני. אלו מומלצים לשילוב עם תיקי קש וסנדלי רצועות שטוחים למראה נונשלנטי יוקרתי.

FACTORY54 MICHAEL KORS  PHOTO PR   (15)

FACTORY54 MICHAEL KORS  PHOTO PR   (11)

הקבוצה השלישית היא קולקציה קפסולה מצומצמת שקורס, הומוסקסואל מוצהר וגאה, יצר לכבוד חגיגות ה־50 למצעד הגאווה בניו יורק. הקולקציה הזו מציעה את הפריטים האייקונים והגזרות המזוהות עם קורס, בכל צבעי הקשת.

FACTORY54 MICHAEL KORS  PHOTO PR   (7)

FACTORY54 MICHAEL KORS  PHOTO PR   (10)

כל אחד מהסיפורים כולל בגדים, נעליים וכמובן תיקים שמהווים את החלק הארי של הקולקציה וכוללים דגמים קלאסיים בטקסטורות וצבעים חדשים המותאמים לסיפורי הקולקציות ודגמים חדשים בהשקה ראשונה. העונה אלו תיקי באקט בשם אלאניס ותיקי מנהטן בצללית מרובעת קשיחה, שעוצבו בהשראת ילקוטי בית-ספר ישנים.

FACTORY54 MICHAEL KORS  PHOTO PR   (14)

טווח מחירים: ביגוד: 349 – 2,590 שקל, אביזרים: 210 – 2,390 שקל, נעליים: 219 – 1,390 שקל.
להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב, ברשת פקטורי 54 ובאתר factory54.co.il.
*

רונן חן

רונן חן השיק לאחרונה, בפעם הראשונה באופן רשמי, קולקצייה מצומצמת לסוף הקיץ בשם Stand Alone, המורכבת מפריטים שמתאימים עדיין למזג האוויר החם אבל עומדים בנפרד מקולקציית הקיץ שמה שנותר ממנה נמכר עכשיו במחירי סוף עונה.

רונן חן קולקציית ביניים מחיר שמלה 790 שח צילום דנה קרן

את הסיבה להשקת הקולקציה תולה חן באותם הגורמים שמנינו בראשית הכתבה: "בשנים האחרונות משתנה מזג האוויר, העונות זזות ומתבלבלות, אולם עולם האופנה מתקשה להתאים את עצמו לשינוי וממשיך להציע עונת קיץ שמתחילה בפברואר, כאשר הטמפרטורות נמוכות בחוץ ומכירות סוף העונה מתחילות ביוני כאשר הקיץ רק מתחיל ולפנינו עוד שלושה חודשים ארוכים של חום ולחות".
הקולקציה מציעה צבעוניות עזה המבוססת על ירוקים, כחולים ולבנים, ביחד ובנפרד. הטקסטילים, תואמים למזג האוויר וכוללים אריגי וסריגי כותנה, והגזרות ברובן משוחררות ומשאירות מרווח נעים בין הבגד לגוף.

רונן חן קולקציית ביניים צילום דנה קרן

רונן חן קולקציית ביניים צילום דנה קרן

רונן חן קולקציית ביניים צילום דנה קרן

רונן חן קולקציית ביניים צילום דנה קרן

רונן חן קולקציית ביניים צילום דנה קרן

טווח מחירים: 299 – 790 שקל.
להשיג ברשת רונן חן ובאתר.
*

ברשקה

המותג ברשקה, שפונה לצעירות וצעירים מגילאי העשרה המוקדמים ועד אמצע שנות ה־20, מקפיד להציג במלוא עוצמתם את הטרנדים הכי חמים. ברשתות מהירות מהסוג הזה הקולקציות מתעדכנות כמעט מדי שבוע בפריטים חדשים, אבל אחת לתקופה מושקת קולקציית גג חדשה שמותאמת לעונה. הקולקציה שהושקה לאחרונה, ומציינת את סוף הקיץ תחילת הסתיו, מציעה סגנון גראנג' אורבני על בסיס הדפסים פרחוניים.

Bershka GRUNGE FLOWERS  יחצ חול

תמצאו כאן, בין היתר, שמלות מיני פרחוניות עם שרוולים נפוחים, אותן משלבים במותג עם סניקרס צ'אנקי שממשיכים להיות טרנד לוהט אצל נערות, מכנסיים רחבים שמשולבים עם חולצה קטנה צמודה, חולצות טי אוברסייז בהדפס גרפיטי, ג'ינסים קרועים, שרשראות צו'קר וחגורות עם אבזמים גדולים.

Bershka GRUNGE FLOWERS  יחצ חול

Bershka GRUNGE FLOWERS  יחצ חול

Bershka GRUNGE FLOWERS  יחצ חול

טווח מחירים: בגדים לנשים: 29.90 – 249 שקל, אביזרים: 29.90  – 129.9 שקל, נעליים: 129.90  – 269 שקל, תיקים: 79.90  – 129.9 שקל.
להשיג ברשת חנויות Bershka ברחבי הארץ.

פייסבוק סלונה אופנה באנר