נלחמות בכתמי העור גם בבית

אחת התופעות שמלוות את התבגרות העור היא הפיגמנטציה, כתמים כהים או בהירים שפוגעים במראה האחיד של העור. החדשות הטובות הן שאפשר להילחם בפיגמנטציה גם מהבית בכמה צעדים פשוטים

פיגמנטציה. צילום: thinkstock

ככל שאנחנו מתבגרות, כל הצצה במראה חושפת את התופעות הבלתי נמנעות שמביא איתו הגיל. לעור יש קצת פחות ברק, הפנים קצת פחות מוצקות, קמטוטים מופיעים סביב העיניים והפה וכתמים כהים או בהירים פוגמים במראה האחיד של העור. כתמי הפיגמנטציה הם תוצאה של התבגרות העור ושינויים הורמונליים והם גם המחיר שאנחנו משלמות על חשיפה לא זהירה מספיק לשמש בצעירותנו.

כמו תופעות אחרות של התבגרות העור, גם בפיגמנטציה אפשר לטפל במגוון דרכים מטיפול בעזרת מכשירים ייעודיים המבוססים על טכנולוגיית לייזר וקרני אור ועד לתכשירים קוסמטיים. הטיפולים הטכנולוגיים המתקדמים הם האפקטיביים ביותר, אך מדובר בטיפולים המלווים בכאב ושיש להם עלות לא מבוטלת, שלא כולן יכולות לעמוד בה. התכשירים הקוסמטיים מאפשרים לנו לבצע את הטיפול גם בעצמנו, בבית וגם אם את הפיגמנטציה אי אפשר להעלים לחלוטין, אפשר בעזרת התכשירים הקוסמטיים הנכונים, לשפר את המצב הקיים.

בעזרת התכשירים הנכונים, אפשר לשפר את מצב כתמי העור (צילום: שאטרסטוק / DUANGJAN J)

כמי שבילתה בצעירותה לא מעט זמן בשמש ולא תמיד הקפידה על קרם הגנה, הפיגמנטציה אצלי היא משמעותית. בעבר טיפלתי בה בטיפולי לייזר ששיפרו את המצב משמעותית, אבל גם הטיפול הטוב ביותר לא מחזיק מעמד לנצח ובסופו של דבר הכתמים חזרו והגיע הזמן לנסות משהו חדש.

את ההחלטה לחזור להילחם בכתמים קיבלתי בתחילתה של תקופת הקורונה, טיפול אצל קוסמטיקאית לא היה אופציה ואת השהייה הממושכת בבית החלטתי לנצל לטובת עור הפנים בעזרתם של התכשירים האיכותיים של הלגה רקנטי שקיבלתי להתנסות.

כמה ימים אחרי ההזמנה, הגיעה אלי הביתה חבילה שבה ספר היופי המלא של הלגה רקנטי, יחד עם סדרת מוצרים לטיפול בכתמי עור: סבון פנים, מי פנים, סרום הבהרה וקרם הבהרה.

תכשירים וחומר קריאה (צילום: אלבום פרטי)

סבון הפנים המחדש הפתיע בניחוח הדרים עדין שהופך לקצף שנעים מאוד לעסות איתו את הפנים. הסבון נמרח בקלות ונשטף בקלות ומשאיר את העור בתחושת ניקיון ורעננות. הסבון מנקה את העור ניקוי יסודי ומכין אותו לטיפול בשאר התכשירים.

השלב השני בשגרת הטיפול היומית הוא נוזל הפנים שסודק את הדבק בין התאים המתים וכך מאפשר לסרומים לחדור לעורו לחדש אותו מבפנים. נוזל הפנים מטהר את הנקבוביות, מעודד צמיחה והתחדשות ומבצע פילינג עמוק לעור הפנים.

התכשיר השלישי בסדרה הוא הסרום המבהיר שמטפל בגורמים להיווצרות כתמים, מבהיר כתמים קיימים ומונע פיגמנטציה עתידית.

התכשיר הרביעי והאחרון בטיפול הוא הקרם המבהיר שחודר לעור ומונע הצטברות של המלנין המעניק לכתמים את צבעם. גם הוא מונע היווצרות פיגמנטציה עתידית ומכיל חומרים מבהירים שמעניקים לעור גוון אחיד.

התכשירים, המותאמים כולם לשימוש באקלים הישראלי, מגיעים בבקבוקים מעוצבים ונוחים מאוד לשימוש, עם סימון מספרי שעוזר לזכור את סדרהשימוש.  מדי ערב, אחרי הטיפול, העור הרגיש נקי מאוד ונעים למגע והקרם סיפק לעור את הלחות הדרושה ללילה בלי להשאיר תחושת שמנוניות לא נעימה.

על פי הבטחת היצרן, אפשר לראות אפקט תוך 10 ימים מתחילת השימוש ולטיפול יש אחוזי הצלחה גבוהים. כמובן שחשוב להקפיד על שימוש יומיומי ועל שמירה על עור הפנים עם קרם הגנה איכותי במהלך היום, בעיקר עם בוא הקיץ.

סדרת התכשירים נמכרת באתר הלגה רקנטי ומחירה 1,100 ש"ח

תכשירים לטיפול בפיגמנטציה מבית הלגה רקנטי (צלום: אלבום פרטי)