רק דברים טובים: מסקרה שמבטיחה ומקיימת

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: מסקרה שעושה את העבודה בהצלחה, שמן רחצה מינרלי לימים הקרים, ג'ל גרגרים לניקוי הפנים וקרם אנטי אייג'ינג מעולה מרופא

מסקרה שמבטיחה ומקיימת

PUPA VAMP ALL IN ONE MASCARA 79 שח צילום חול

מותג האיפור האיטלקי פופה לא מאכזב וגם המסקרה החדשה שהוא משווק בימים אלה, מבטיחה, מקיימת ובקיצור – עושה את העבודה.
pupa Vamp! Mascara all in one, מגיעה עם הבטחות מפליגות: לעגל את הריסים, להרים, להאריך, לעבות, לעודד את הצמיחה הטבעית ובקיצור מתיימרת להיות מסקרה שעושה הכל. במציאות היא פשוט מסקרה טובה שמעבה את הריסים היטב ואם מורחים אותה מהשורש, הם גם נראים ארוכים יותר. יש לפורמולה מרקם נעים וקל עם פיגמנט שחור יפה שמחזיק מעמד שעות ארוכות בלי להימרח והיצרן מבטיח שהפורמולה מכילה גם בוסטר שמאיץ את גדילת הריסים ומשקם אותם, כך שהנפח שלהם גדל בהתמדה ממריחה למריחה והם הופכים לחזקים יותר. הנסיינית אומרת שלא שמה לב לשינוי דרמטי, אבל המסקרה עצמה נהדרת והמברשת מעולה עם קצוות מעוגלים ועדינים שמאפשרים להגיע לכל פינה. בקיצור – היא מרוצה.
מחיר: 79 שקל, להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם בלעדית.

שמן מינרלי לרחצה

ללין שמן רחצה מינרלי מחיר 79.90 שקלים צילום vipdesign  )

ללין השיקה שמן רחצה מינרלי Dead sea שכולל שילוב של מינרלים מים המלח ותערובת שמנים: שמן ארגן, שמן חוחובה ושמן שקדים. נסיינית המדור התלהבה אש: בימים הקרים ומייבשי העור, שמן הרחצה הזה הוא בדיוק מה שהיא הייתה צריכה. במגע עם המים, השמן הופך לקצף עדין שמנקה היטב את העור ומשאיר ריח משגע ועור רך ונעים למגע. כיף של מוצר.
מחיר: 79.90 שקל, להשיג ברשת ללין ברחבי הארץ.

סדרת מוצרי שמן קוקוס לטיפוח השיער

סדרת הטיפוח החדשה לשיער של לוריאל פריז אלביב צילום יחצ חול

מותג השיער אלביב 'רוכב' על הצלחת שמן הקוקוס של השנים האחרונות ומשיק סדרת מוצרי טיפוח שיער EXTRAORDINARY OIL – COCONUT, המבוססת על השמן שידוע כמזין את סיב השערה ומעניק לה לחות רבה. ההבטחה של היצרן לגבי המוצרים כוללת גם הפחתה בשבירת ונשירת שיער. הסעיף האחרון לא קרה, אבל הנסיינית בעלת השיער היבש מאוד, שהיא גם אדם ספקן במיוחד, נהנתה מאוד ממוצרי הסדרה שניקו את השיער היטב מבלי להכביד עליו. במיוחד היא ציינה לטובה את המסכה שמשמשת גם כקרם לחות: אפשר להניח אחרי החפיפה במקום מרכך ואפשר גם לעצב את השיער אחרי החפיפה מבלי לשטוף. והריח? קוקוס ארומטי עשיר במיוחד. נהדר!
מחיר: שמפו ומרכך 17.90, מסכה/קרם לחות: 34.90 שקל, להשיג בסופר-פארם וברשתות המזון.

ג'ל גרגרים לניקוי הפנים

DEAD SEA SPA יחצ

המוצר הזה של חברת c&b, חברה ישראלית המציעה מוצרי טיפוח המכילים כ -21 מינרליים טבעיים מים המלח, הוא אחד ממוצרי ניקוי הפנים הטובים שניסינו, והכיף הגדול: המחיר הקטן!
ג'ל הגרגרים העדין לניקוי עמוק של עור הפנים, מגיע בשפופרת נוחה לשימוש, מסיר תאים מתים ומשאיר עור רך ונקי לחלוטין שלאחריו הסרום וקרם הלחות נספגים במהירות. עוד מוצרים של החברה שאהבנו: מסכת בוץ לפנים וג'ל לעיניים.
מחיר: 36 שקל, להשיג באתר  www.careandbeauty.co.il

קרם אנטי אייג'ינג מעולה

דר אודי בר קרם דה לה קרם ריץ׳ מחיר 50CC 550 שח צילום רון קדמי
ד"ר אודי בר הוא האיש שאחראי על המראה הצעיר (יחסית) של נשים מפורסמות כמו עינת ארליך ודורין אטיאס. לכן נסיינית המדור, שמדי פעם מזריקה מעט בוטוקס לקמט הכעס בין הגבות, שמחה לנסות את מוס הניקוי וקרם האנטי אייג'ינג שלו – קרם דה לה קרם ריץ', עתיר בשמנים וחומצה היאלורונית. הקרם החדש הוא המשך ישיר למוצר הקודם שהשיק: 'קרם דה לה קרם', שעל פי ד"ר בר מסייע לפסל את העור ומייתר את הצורך בטיפולים עמוקים.
הנסיינית, שלא ניסתה את הקרם הקודם, מדווחת שכבר לאחר שבועיים של שימוש היא מצליחה להרגיש את השינוי לטובה בעור. גם המרקם, גם המוצקות וגם הגוון שנראה מעט אחיד יותר. לאור ההצלחה היא משתמשת בקרם בוקר ולילה ומקווה לראות תוצאות עמוקות יותר גם בהמשך.
מחיר: 550 שקל, להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר האינטרנט: www.dr-barr.com.

טיפול Cryo Star, אצל הקוסמטיקאית קרן ברטוב

קרן ברטוב. צילום: דניאל קמינסקי

את הבלונדינית הזוהרת שלנו, שכבר עברה מחצית משנות ה-40 שלה, שלחנו לטיפול פנים מתקדם אצל הקוסמטיקאית של הסלב, זו שגל גדול ומירי בוהדנה נשבעות בתכשיריה – קרן ברטוב.
ברטוב עמלה על הפנים היפות והעייפות שלה בעזרת מכשיר ה – Cryo Star, שמיוצר באיטליה ע"י חברת Pagani, מהמובילות בייצור מכשור מתקדם לפיזיותרפיה ואסתטיקה כבר מעל 70 שנה. המכשיר מיובא לישראל על ידי חברת MedMyDay של עינת ארליך ואלינור לפידות המתמחה בייבוא ושיווק של מכשור וחידושים לטיפולי אסתטיקה ופיזיותרפיה.
המכשיר, מחמם ומקפיא את העור לחלופין, כדי לעודד יצור קולגן בעור, באווירה נעימה ורגועה. אחרי ה"מסאז"" קיבלה הבלונדינית אמפולת הזנה ממרקחותיה של ברטוב. הטיפול המלא כולל 6-8 פגישות חוזרות כדי למקסם את האפקט המשקם, והוא מיועד לפנים, לצוואר ולדקולטה. הנסיינית דיווחה על תחושה של רעננות וחיוניות בעור שנמשכה יום שלם, ומחכה לפגישות הבאות, כדי להעצים את האפקט.

ועוד משהו:

ESSENCEצילום ערן לוי מאושר לשימוש בכל מדיה מערכתית

מותג האיפור essence משיק קיט איפור עם מוצרים נבחרים בשיתוף הפרזנטורית ואושיית הרשת נועה כהן. הקיט essence x Noa Cohen Kit מגיע בנרתיק מקסים שעשוי מחומר דמוי נייר הדוחה מים וכולל 7 מוצרים: פלטת איפור עיניים, סומק, מסקרה, ספריי מרענן לפנים, אייליינר נוזלי עמיד, שפתון וג'ל לגבות. את כל המוצרים ניסינו והם ממש טובים והמחיר של כולם ביחד, סופר משתלם. יכול לשמש גם כרעיון למתנה.
מחיר: 99 שקל, ברשת סופר-פארם ברחבי הארץ.

פייסבוק סלונה אופנה באנר