רק דברים טובים: מקדם הגנה דמי מייקאפ

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח והפעם: מקדם הגנה עם גוון, שפתון בגוון נועז, תכשיר לטיפול בפיגמנטציה, סדרה לשיער בלונדיני וטיפול לעור רגיש

//מקדם הגנה דמי מייקאפ//

יפית אלימלך יח"צ

איך אני אוהבת מוצרים שמצד אחד הם פתרון טוב לבעיה ומצד שני יש בהם פטנט שעושה קיצור דרך.
הפעם ניסינו את מקדם ההגנה מבית יפית אלימלך SPF50 שהוא גם דמי מייקאפ. מצד אחד מקדם הגנה מעולה, שפותח במיוחד כדי להקנות הגנה רחבת טווח מפני קרני השמש המזיקות ולסייע במניעת הזדקנות מוקדמת, ומצד שני, יש לו גוון שמתאים למי שצריכה כיסוי קל וזה חוסך את שלב המייק אפ. הנסיינית בעלת העור הרגיש ציינה שהתכשיר עדין והעור כמו 'שתה' אותו לרוויה, הוא נספג היטב ותוך דקות ספורות אפשר להתאפר מעליו. יופי.
מחיר: 350 שקל לתכולת 100 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מבית יפית אלימלך, לבירור פרטים: 03-6413214

//שפתון בגוון נועז//

שפתון  07 של בועז שטיין מסדרת וייב 89שח צילום ניסים פרץ

זה לקח זמן אבל בסוף מצאנו אישה שנדלקה על הגוון המיוחד של השפתון החדש של בועז שטיין – מג'נטה בטקסטורת מאט.
בועז שטיין, בעל מותג איפור מקצועי הנושא את שמו, הוסיף באחרונה את הגוון הקייצי העז, שנע בין גוון פוקסיה עוצמתי לגוון בזוקה, ומתאים לבעלות עור בהיר או שזוף כאחד, שמבקשות מראה דומיננטי שלא ניתן להתעלם ממנו. אבל אם כבר בחרת את הגוון הזה, כדאי להתאפר בשיא העדינות בשאר חלקי הפנים כדי להימנע ממראה מצועצע, כלומר מייק אפ ומסקרה לגמרי יספיקו. ואיך השפתון עצמו? נמרח בקלות ושומר על עמידות לשעות רבות.
מחיר: 89 שקל, להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובפרפומריות ברחבי הארץ.

//פטנט חדשני לסובלות מפיגמנטציה//

קרן ברטוב מדכא מלנין 480  שח צילום עדי גלעד

מדכא מלנין הוא פטנט חדש של הקוסמטיקאית קרן ברטוב שמגדירה אותו: "הדור החדש ופורץ דרך המטפל בכל תחלואות הפיגמנטציה, המתאים לשימוש בכל גוון עור ולכל ימות השנה".
בפועל מדובר בסרום לייטנינג המכיל קומפלקס הבהרה המוגנים בפטנט GIGA WHITE (ג'יגה וויט) ומבוסס על 7 תמציות אלפיניות טבעיות ומרכיב בשם ביו וויט BIO WHIT המכיל 11 מרכיבי הבהרה בוטניים. השילוב העוצמתי בן שני הפטנטים – אחד מדכא מלנין והשני מגן על תאי העור – אמור להפחית את כל סוגי הפיגמנטציה. אז אמנם הפטנטים המוזכרים לעיל עברו מחקרים קפדנים והמוצר מוכח קלינית בשימוש ככזה שמביא לתוצאה ניכרת לעין אבל הנסיינית שלנו אומרת שלוקח לפחות חודש עד שרואים תוצאות על פני העור. אולי הציפיות שלה היו גבוהות אבל רק בחודש השימוש השני היא סוף סוף ראתה את כתמי הפיגמנטציה מרוככים, גוונם התבהר מעט וזה המריץ אותה להקפיד על השימוש בסרום כדי להמשיך ליהנות מהתוצאות ובמיוחד למנוע נזקים עתידיים. שורה תחתונה: שווה לנסות.
מחיר: 480 שקל, להשיג בקליניקה של קרן ברטוב. ברודצקי 43, רמת אביב. בניין B , קומה 4, 0529506776

//טיפול פנים מוצלח לעור רגיש במיוחד//

חברת HL- סדרת קאלם דרם להקלת תסמיני העור הרגיש ומחלות העור- צילום אורי גרון

נסיינית המדור בעלת העור הרגיש נשלחה לחברת HL להתנסות בטיפול לעור רגיש בסדרת קאלם דרם. הטיפול מתאים לסובלות מאדמומיות, סבוריאה ובעיות עור נוספות. הסדרה מבטיחה להרגיע את העור והמוצרים מכילים רכיבים נוגדי נוגדת דלקות, כך הסבירה מירה הקוסמטיקאית המקסימה, שידיה הטובות ניקו את הפנים בסבון פנים בעל מרקם קרמי נעים שהותיר את העור נקי ללא תחושת יובש, ולאחר מכן מרחה אלפא פילינג שמרגיש כמו מסכה שמתחממת על העור. לאחר שטיפה יסודית של החומר במים, מגיע תורו של הפילינג השני, white פילינג, ולאחר מכן מונחות על העור רטיות רטובות למשך מספר דקות. את הטיפול מסיימים בהחדרת סרום אל תוך העור ובנוסף החדרת לחויות ועיסוי.
"הטיפול היה מהנה ומרגיע ובסיומו העור היה נראה קורן וזוהר ובעל מרקם נעים ורך" מסרה הנסיינית "אהבתי גם את המוצרים שקיבלתי להמשך טיפול בבית: הסבון שאני לא מוותרת עליו מדי בוקר, הסרום המעולה המכיל ריכוז גבוה של ויטמין סי טהור (עם כל לחיצה על הסרום משתחררת מיקרו קפסולה שמכילה אותו בתוכה), קרם הלחות העשיר שמקנה לעור גמישות ומראה חלק ומבטיח להאט את הזדקנות העור, פילינג מעולה שמקנה לעור מראה בהיר ואחיד והמוצר הכי שימושי אצלי עכשיו: מקדם ההגנה שגם מגן על פני מקרני השמש החזקות וגם מכיל דמי מייקאפ לבסיס איפור מעולה".
מחיר הטיפול: 300 שקל, מחיר המוצרים: 164-351 שקל, לפרטים אודות קוסמטיקאיות מתמחות ורכישת המוצרים: 03-514-2500

//סדרת מוצרים לשיער בלונדיני//

סדרת בלונדפייר של לוריאל פרופסיונל. צילום יחצ חול

כל בלונדינית מכירה את זה: אחרי שאת יוצאת מהמספרה השיער מהמם וזוהר אבל עם החפיפות הוא מאבד את הברק והצבע הופך להיות עמום עד הצביעה הבאה. בנוסף, ככל שנצבע יותר בגוונים – השיער ייחלש. בדיוק בכדי לטפל בבעיות אלה, לוריאל פרופסיונל השיקו את הסדרה בלונדיפייר לטיפוח ייעודי של שיער בלונדיני צבוע או מובהר. הסדרה מתאימה גם לבעלות שיער כסוף טבעי או מלאכותי.
נסיינית השיער השתמשה במוצרי הסדרה החדשים ומדווחת שאהבה במיוחד את השמפו המנטרל BLONDFIER COOL שמכיל פיגמנטים סגולים מבהירים על מנת לנטרל את תתי-הגוונים הצהובים של שיער בלונדיני צבוע או מובהר. השיער נשאר אחרי כל חפיפה בדיוק כמו שקיוותה – בלונד יציב ומבריק. להשלמת הטיפול – BLONDIFIER MASQUE מסכה משקמת לשיער המעניקה הארה לכל גווני הבלונד, מחדשת, מחליקה ומזינה את סיבי השיער וספריי טופ-קואט שמזין ומוסיף זוהר.
מחירים: שמפו: 113 שקל לתכולת 500 מ"ל, מסכה: 188 שקל לתכולת 500 מ"ל, ספריי: 75 שקל לתכולת 150 מ"ל. להשיג במספרות המורשות.

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק