קרן אן גיימן: תפריט עשיר בסיבים תזונתיים

הדיאטנית קרן אן גיימן בנתה עבורכן תפריט לתזונה עשירה בסיבים תזונתיים

21/01/2020
קרן אן גיימן קבלו עדכונים מקרן אן
  • RSS

בתוך מרוץ החיים חשוב לזכור שתבנית האכילה המתאימה לנו בזמן מסויים לאו דווקא תתאים לזמן אחר. אחת הדרכים לאמוד את אפקטיביות התזונה שלנו היא על פי בדיקות הדם. ברגעים בהם נראה שינויים בהן, למשל עלייה של רמות הסוכר אל מעבר לנורמה, נרצה לפנות לאשת מקצוע אשר תבנה לנו תכנית מותאמת אישית. הנה הצעה לתבנית אכילה עשירה בסיבים תזונתיים ודלה בסוכר לבן.

תפריט יומי לדוגמה לתזונה עשירה בסיבים תזונתיים:

ארוחת בוקר

שיבולת שועל קרה לפי המתכון המצורף.

מתכון לשיבולת שועל קרה וטעימה:

מה צריך?

4 כפות שיבולת שועל עדינה

כף גדושה של זרעי צ׳יה

2 כפיות קינמון

כף שטוחה של חמאת בוטנים טבעית

חצי כפית של סילאן טבעי

איך מכינים?

מאחדים את כל המרכיבים בכוס ומוסיפים חצי כוס משקה סויה ומשאירים ללילה במקרר. בבוקר מוסיפים חצי פרי אהוב ואוכלים בתאבון.

ארוחת ביניים

יוגורט דנונה light & free עם 8 חצאים של אגוז מלך ובננה.

הצעת הגשה

ארוחת צהריים

פילה בורי (200 גרם) בגריל עם תרסיס שמן זית, מלח גס ולימון לצד 9 כפות של תבשיל קינואה ואפונה ירוקה עם סלט ירקות.

ארוחת ביניים

עד לארוחת הערב - פרוסת לחם מלא עם גבינת ריקוטה %5 ופרוסות סלק מבושל מלמעלה וגם תפוח.

ארוחת ערב

מוקפץ של לקט ירקות, 150 גרם טופו וכוס אטריות שעועית שחורה (לאחר בישול) עם רוטב סויה, שום וכל התבלינים שאתם אוהבים.

קרן אן גיימן

תוכלו ליצור קשר עם קרן אן גיימן ולהוריד חוברת המתכונים לקינוחים הבריאים של קרן אן גיימן באתר שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך