מיכל אנסקי מאורסת!

אשת הקולינריה והטלוויזיה מיכל אנסקי התארסה לבן זוגה בחצי השנה האחרונה, אייל אמיר. הטבעת נשלפה בנוכחות בני משפחה בערב חג השבועות

תאחלו מזל טוב למיכל אנסקי, שהתארסה לבן זוגה בחצי השנה האחרונה, אייל אמיר. אמנם הידיעה על כך מתפרסמת רק עכשיו אבל מתברר שאנסקי התארסה כבר בערב חג השבועות האחרון לאהובה, איש עסקים ושותף לשיווק נדל"ן בניו יורק. בתקופה האחרונה אנסקי התמודדה עם לא מעט קשיים, לאור השיתוק ממנו היא סובלת בחצי פנים ומחלימה ממנו לאט לאט. על מצבה הבריאותי הרחיבה אנסקי לא מעט ברשת החברתית והעלתה מודעות רבה למצבה.

מיכל אנסקי עם בן זוגה צילום אלבום פרטי

אנסקי ואמיר חגגו יחד את חג השבועות בבית סבתה של אנסקי בירושלים ושם, לפי הדיווחים באתרי התקשורת, הפתיע אותה בן זוגה כששלף טבעת יהלום לעיני אמה שרי ובתה דניאלה שנכחו במקום. את סוד האירוסים שמרו השניים לעצמם (לא משימה פשוטה בימים אלה!) עד שאנסקי בחרה לרמוז על הרגע המרגש בפוסט שפרסמה באינסטגרם. בפוסט היא אוחזת בנר, לצד הכיתוב "זה נר קרמיקה, שהכנתי באהבה לרחל חמותי לעתיד… #ואהבת_לחמותך_כמוך". אנחנו מאחלים לשניים הרבה מזל טוב ונחת.
מיכל אנסקי ובן זוגה צילום אינסטגרם
אנסקי הייתה נשואה בעבר לאדריכל רועי חמד ולשניים בת אחת, דניאלה. השניים התגרשו בשנת 2013. לאחר מכן ניהלה אנסקי מספר מערכות יחסים כשהארוכה בהן הייתה עם גיל הורן. בחודש מאי האחרון טסו אנסקי ואמיר לפסטיבל קאן בצרפת לאירוע ראשון מאז שיתפה את המקרה, ושם צטלמה לא מעט לצד בן זוגה. עמיר לא כל כך מוכר לנו ממדורי הרכילות ונראה כי הוא מעדיף לשמור על הפרטיות שלו. כעת כמובן, יהיה לו הרבה יותר מאתגר לשמור על פרופיל נמוך.