מייגן מרקל צולמה עם תמונה של קייט

שנתיים לפני שהכירה את הנסיך הארי, צולמה מייגן מרקל מחזיקה גיליון עם קייט מידלטון על השער. מצחיק איך שהחיים מתגלגלים להם. הבריטים פחות משועשעים

"לא ידעתי מי הוא, רק שאלתי: האם הוא נחמד?", התפייטה מייגן מרקל בראיון הראשון שלה לרגל אירוסיה לנסיך הארי. אף אחד לא האמין לה אז, שלא ידעה מי אחד האנשים המפורסמים בעולם ואחרי הפרסום האחרון, הם לא מאמינים לה אפילו יותר. בימים האחרונים מסתובבת תמונה בה רואים את מרקל מחזיקה בגיליון המגזין האירי, U, שנתיים לפני שהכירה את הנסיך הארי ב-2016. על השער מופיעה לא אחרת  מקייט מידלטון. על השער היה כתוב שמידלטון מצפה לתאומים, מה שהתגלה כלא נכון ובמאי היא ילדה את הנסיכה שארלוט.
מצחיקים איך שהחיים מתגלגלים להם, ללא ספק. בתמונה רואים את מרקל מצולמת עם חיוך מאוזן לאוזן לצד סגנית עורכת מגזין "יו", דניס קאש. בזמנו מרקל כתבה כפרילאנסרית על משקפי שמש עבור הגיליון. ב-2014 מרקל הייתה בדרך לשום מקום. הקריירה אמנם המריאה קצת עם הסדרה "Suits" והיא הרוויחה סכום נאה יחסית אבל אחרי הלהיט שצולם לרשת כבלים, לא חיכה לה שום תפקיד משמעותי ומרקל הייתה נחושה לעבור מדינה, למצוא גבר עשיר כקורח ובעל השפעה (כפי שרבים טענו בעבר). לבסוף מרקל אכן מצאה אותו, את הנסיך הג'ינג'י העשיר, האבוד והיתום מאם, שנפל לחיקה של השחקנית האמריקאית שהציגה את עצמה באופן הכובש ביותר.

מייגן מרקל וסגנית העורכת צילום אינסטגרם

אין זה סוד שמרקל רצתה להיות חלק ממשפחת המלוכה הבריטית וראתה בעצמה המשך של אמו דיאנה. בצעירותה, מרקל ראה ספרים אודותיה ואפילו כנערה ביקרה בארמון באקינגהאם עם חברה וצולמה ליד. היא העריצה את נסיכת הלבבות והתפללה יום אחד להיות כמוה, מה שלא קרה כמובן, ההפך הוא הנכון. הבריטים, ברובם, סולדים מהדוכסית הראוותנית שמפזרת סכומים מופרזים על בגדים, וזועמים עליה בכל פעם מחדש.
הראיון ההוא, בו ניסתה להציג את עצמה כמי שלא ידעה מי זה הארי, היה מזוייף כמו הרבה דברים אחרים אצלה. הגולשים הבריטים שראו את התמונה האחרונה, בה היא מחזיקה את הגיליון עם מידלטון על השער, הגיבו שזה "קריפי" ושהיא הייתה "סטוקרית כבר אז". מבחינתם, היא זממה ותכננה את המפגש עם הנסיך הרבה מאוד זמן ואכן, מרקל הפעילה קשרים כדי להיכנס למעגל הפנימי שלו. היו גם גולשים שהתלהבו מהתמונה, מהגורליות המשעשעת, שכן, לא היה לה באמת סיכוי לדעת שבבוא היום, היא תהפוך לחלק מהמשפחה המלכותית. מרקל היא סיפור סינדרלה קלאסי, רק חבל שאין בה את האצילות, הצניעות והקלאסיות כדי להצדיק את מעמדה.