מייגן מרקל תועדה בקנדה כאילו כלום לא קרה

לאחר שהשאירה את כל בלגן הפרישה להארי לסדר לבדו מול המלכה, מייגן מרקל נצפתה משוטטת עם ארצ'י והכלבים ביער בקנדה כאילו כלום לא קרה

נראה כי היחידה שלא סבלה מכל הסכם הפרישה מבית המלוכה היא מייגן מרקל. הנסיך הארי הביע את עצבותו, בנאום מרגש אך נטול כל לקיחת אחריות אישית והיה נראה מרוסק כשהודה לבריטים ולמלכה על הכל וחשף ש"לא הייתה לו ברירה". הוא לא היחיד שהרגיש רע מכל ההסדר. הוד מעלתה, אליזבת השנייה, איבדה את נכדה כבן מלוכה רשמי, ויליאם איבד את אחיו שהיה קרוב אליו וצ'ארלס איבד את בנו האהוב. כולם איבדו משהו – חוץ ממייגן מרקל שרק הרוויחה מכל המצב ולא נראתה מדוכדכת בכלל מכך שבעלה ויתר על הכל למענה.
אם חשבה שהגולשים הבריטים יניחו לה ברגע שתעקור לקנדה, טעות בידה. עכשיו, כשהם מבינים מה עוללה לבית המלוכה, הם קוטלים אותה יותר מתמיד. אלפי מגיבים מוציאים עליה את זעמם ומרגישים שהיא לא כיבדה את המלכה או את אנגליה, גם כשבחרה לעזוב ושציפו ממנה לפחות לעמוד לצד הארי ולהיפרד מהבריטים וממשפחת המלוכה שאירחה אותה יפה בהתחלה. אפילו המלכה טרחה להצהיר עליה דברים יפים (גם אם רק רצתה להיות מנומסת) על איך שהיא התמזגה מהר לתוך המשפחה. הבריטים חשבו שמרקל לפחות תתמוך בבעלה, שהיה צריך לסדר את כל הבלגן לבד. אבל מרקל דואגת רק למרקל ובזמן שהארי נפרד מכולם היא הסיעה את מדריכת הפילאטיס שלה עם חיוך מרוח על פניה. אכן, סדר עדיפויות משונה.
מייגן מרקל בקנדה צילום אינסטגרם
בכובע צמר, טריינינג פשוט ולוק כללי של תלמילאית נטולת גלאם, נצפתה מרקל משוטטת להנאתה ביערות קנדה עם שני שומרי ראש מאחוריה, שני כלבים מלפניה וארצ'י אחד שנתלה עליה באי נוחות כאילו היה שק תפוחי אדמה. המנשא עצמו הוא רעיון נהדר אבל ניכר כי לא נוח לתינוק בפוזיציה שלו וצונח כלפי מטה. בינתיים הנסיך הארי כבר עזב את אנגליה כדי להתאחד עם משפחתו המצומצמת, המתגוררת בינתיים בבית מפואר של חבר שעולה כ-10 מיליון דולר. למרות המעבר לקנדה, הרבה סוגיות נותרו לא פתורות: עלויות האבטחה ומי ישלם את החשבון (קנדה או אנגליה) היכן יתגוררו, מה יעלה בגורל בקשת האזרחות הבריטית של מרקל ובכלל, כיצד יקבע מעמד הזוג בכל הנוגע לפעילות הפילנתרופית שלהם במדינה זרה.
הנסיך הארי בקנדה
כאשר הארי ירד מהמטוס בקנדה, הנסיך היה נראה כמו מישהו שיצא מסניף "המטייל" עם מעיל דובון, כובע צמר וילקוט על הגב. לא נעים לראות את הג'ינג'י המלכותי שהיה מלא שמחת חיים ודמות אהודה בבית המלוכה, הופך לנגד עינינו לגבר מבודד, תלוש, נטול ייעוד, משפחה או חברים. נותר לקוות שהוא יצליח לבנות את עתידו כפי שרצה ושלא יאבד את עצמו לדעת ויהפוך לתמהוני חסר חיים שמשרת את הקפריזות והגחמות של רעייתו. נותר לקוות שהשניים יצליחו לבנות עתיד יציב כי האמת היא, שבעוד שהארי רוצה לברוח מהפפראצי ולחיות בשקט ובשלווה, רעייתו רעבה לתהילה ופרסום ולא בטוח שהם יוכלו לגשר על הפערים הללו.
מייגן בקנדה צילום אינסטגרם
ללא ספק, מאיך שדברים נראים כרגע, הזוג לא יכול היה להיות רחוק יותר מהמושג מלכותיות. אבל אל דאגה, קנדה היא תחנה זמנית, אם זה תלוי במרקל והכל תלוי במרקל והשניים כבר יעלו על טיסה ללוס אנג'לס ברגע שהדוכסית ההרסנית תשתעמם מלטייל בין העצים. החודשים הבאים יהיו קריטיים והזוג יוכל לעשות הרבה טעויות אך גם לשגשג כלכלית במהרה. הכל עניין של ניהול, לאיזה הצעות לסרב והאם תדמיתם לא נפגע אנושות לאחר פרישתם המכוערת.
אמנם השניים רצו עצמאות כלכלית אבל צ'ארלס יסייע לשניים בשנת ההסתגלות הראשונה ולשניהם יש הון התחלתי לא רע. זה עניין של זמן עד שהם יקטפו חוזים שמנים עם מותגים וישתפו פעולה עם פרוייקטים יוקרתיים. בשלב הראשון הזוג, בעיקר הארי, ישימו יותר פוקוס על פעילויות הקשורות לצדקה ולמטרות חיוביות שלא ירגיזו את המלכה מתוך הידיעה שאסור להם לפעול בניגוד לערכיה. לאחר שכבר פורסם שמרקל תדובב לדיסני, זה די ברור שהיא תשאף להרוויח הרבה כסף מהר ככל הניתן. אנחנו כבר מחכות לראיון הזוגי הראשון אצל אופרה, לסרט בנטפליקס ולספר שיהפוך לרב מכר.