ההסלמה: מייגן והארי מזלזלים במלכה

זוג הפרזיטים כפויי הטובה פרסם הצהרה יומרנית ומתנשאת בתגובה להחלטתה של המלכה לאסור עליהם לעשות שימוש במותג "סאסקס רויאל". הגרידיות של מייגן התגלתה ביג טיים

אין דרך נעימה להגיד את אבל הארי ומייגן פשוט מאבדים את זה לגמרי (לא שאי פעם היה להם את זה). בימים האחרונים מייגן מרקל חשפה את המניעים האמיתיים שלה באופן בלתי יאומן וגררה, כהרגלה, את הנסיך הארי מאחוריה כמו כלבלב מסכן ושטוף מוח. בעקבות החלטתה האחרונה של המלכה, שקבעה שהארי ומייגן לא יוכלו לעשות שימוש מסחרי במותג "סאסקס רויאל", שני הפרזיטים כפויי הטובה מיהרו לפרסם באתר שלהם הצהרה מטעם עצמם ובה הם מבהירים מספר דברים בנימת פאסיב אגרסיב מפתיעה לרעה.
בראש ובראשונה, הארי ומייגן טוענים ש"אין למלכה או לממשלה זכות שיפוט לקבוע מחוץ לאנגליה אם הם יכולים או לא יכולים לעשות שימוש במונח 'רויאל'" והוסיפו ש"יחד עם זאת, הם לא יעשו בו שימוש". הדבר השני שהשניים הרגישו צורך להבהיר, הוא שאין זו הפעם הראשונה בה בני משפחת המלוכה עבדו עצמאית מחוץ לבית המלוכה אבל הדגישו שבניגוד לאחרים, הם זכו ליחס שונה ומפלה בכך שהם נמצאים בפיקוח המלכה ל-12 החודשים הבאים. כמו כן, הם דורשים אבטחה צמודה, מה שכבר יש להם היום (שכמובן, תשולם על ידי משלמי המיסים הבריטים והקנדים).

קייט, הארי ומייגן Chris Jackson/Getty Images

בהצהרת האימה הזו מתגלה פרצופה האמיתי של מייגן, שכל מה שעניין אותה זה לגרוף הון על גב בית המלוכה מבלי למלא את ההתחייבויות הנלוות וה"משעממות" לטעמה. במשך חודשים עמלו הארי ומייגן על בניית המותג שלהם והשקיעו כסף רב בפיתוח האתר, במטרה להרוויח מיליונים  באמצעותו וכעת כל זה ירד לטימיון ויהיה עליהם למתג את עצמם מחדש. באמת, מה חשבו בכלל לעצמם? שאנשים יראו בהם סאסקס רויאל אחרי כל הפיאסקו? הו, התמימות.
הבריטים אמנם ידעו כבר מי זו מייגן מהרגע שהיא נכנסה לחייו של הארי אבל זו הפעם הראשונה שהיא אפילו לא מנסה להציג מצג שווא ולשחק אותה מנומסת. כולם יודעים שתוכן ההצהרה בא ממייגן מאחר והארי אינו הארי מזמן ותודעתו נחטפה ממנו ביום שנישא לאשה זו. כמו כן, הנסיך הוא רויאל מלידה ושום דבר לא ישנה זאת והמלכה גם לא התיימרה. מעמדו נותר אותו דבר והוא הטוען השישי לכתר. מהצד שלו, אין צורך להסביר זאת לאף אחד.
מייגן לעומתו, היא אשה שסוחבת תחושת קיפוח תמידית, הגיעה ללונדון, מילאה כמה התחייבויות, ילדה את ארצ'י ונעלמה לקנדה. אין בה טיפת מלכותיות והיא לא הרוויחה את התואר הזה בשום דבר שעשתה עבור העם הבריטי. היא כולה שחקנית ליגה ז' שפרצה בסדרת כבלים ואחר כך טיפסה כל הדרך למעלה בסולם החברתי. התנהגותה כלפי המלכה ובית המלוכה היא מתחת לכל ביקורת והתעקשותה להזכיר לכולם שהיא עדיין מחזיקה בתואר "הוד מעלתה" היא מביכה ופתטית.

המלכה אליזבת' וקייט צילום  Karwai Tang/WireImage

הארי ומייגן הבהירו בהצהרה שהם עדיין נושאים את התארים "הוד מעלתם" אך לא יעשו שימוש בתארים לבקשת המלכה. העובדה שהם מרגישים צורך להבהיר זאת אומרת שלמייגן היה חשוב שיראו בה עדיין בת מלוכה למרות שעזבה עם הארי את ארמון המלוכה. שניהם יומרנים, מגוחכים, חצופים ובעלי אגו נפוח בגודל של כל יבשת קנדה. קשה להאמין שהמלכה, בגילה המופלג, נולצת להתמודד עם הזוג המחפיר הזה והבריטים תומכים בה בכל דרך אפשרית ומחזקים את ידה. מייגן קצת התבלבלה לגבי אליזבת. היא אמנם אשה זקנה וסבתא של הארי אבל היא מעל הכל, מלכת אנגליה וככזו, היא דואגת למונרכיה מעל הכל. היא קשוחה ולא נגררת לקונפליקט ומעל הכל – לא ניתנת לסחיטה. הוד מעלתה לא תיתן למייגן המניפולטיבית להרוס את תדמית בית המלוכה.
מייגן, שגדלה בתור הפרינססה של אבא שלה, לא רגילה לקבל את התשובה "לא" ולכן היא מתחרפנת בימים אלה מאחר והמלכה שיבשה את תוכניותיה. ממנה לא היה למה לצפות אבל מהארי? מהנכד האהוב שקיבל את תמיכת המלכה לאורך כל חייו היינו מצפים להתנהגות אצילית, בוגרת והגיונית יותר. גם פה הוא מתגלה גבר חלש וחסר עמוד שדרה שנותן יד לרעייתו לפגוע במלכה ובמוסד בית המלוכה בכל הזדמנות.
הסיפור המכוער הזה הכה גלים באנגליה ואיש התקשורת פירס מורגן יצא בטור חריף נגדם ותהה "מי הם חושבים שהם?!" ומומחים למשפחת המלוכה טוענים שהמצב הולך להתדרדר מפה ושעוד לא ראינו את הסוף. בריטים רבים מחפשים את סמנתה ותומס, אחיה למחצה של מייגן, על מנת להתנצל בפניהם שלא האמינו להם בזמנו. והנה, בסוף מייגן מתייחסת למלכה כמו שהתנהגה לאביה.

מייגן מרקל Photo by Karwai Tang WireImage

לא ברור מה חשבו לעצמם, מייגן והארי, שעשו כל טעות אפשרית. הם היו צריכים בזמנו להודיע שהם עוזבים, לוותר על תארי בית המלוכה מיוזמתם, לוותר על מימון אבטחתם ולצאת לעצמאות אמיתית. מתוך מקום זה, בו הם היו מוותרים על כל ההטבות והפינוקים המתלווים לבני משפחת המלוכה, הם היו זוכים בהערכת הציבור מחדש. אם הם כל כך רוצים פרטיות ועצמאות, אז שיוכיחו זאת.
באופן אירוני, הוויתור על התארים, והבחירה להישאר רק כ"מייגן והארי", היה פותח יותר דלתות בפניהם ומציג אותם כסוג של לוחמים חתרניים שלא מחפשים כסף או מעמד. כעת, הם מצטיירים כשני אגו מניאקים מפונקים שרק רצו לעשות כסף מבית המלוכה, אותו עזבו ועל הדרך זלזלו במלכת אנגליה האהובה. קשה להאמין איך יש בעולם אדם אחד שירצה לתת לשני אלה לייצג אותו או את החברה שלו. הם לא מייצגים מוסר, מורשת, כבוד, משמעת, התחייבות או מקצועיות. רצוי שהמלכה תסיר את התארים שלהם ותנתק איתם כל קשר עד שהארי יתאפס על עצמו ויפרד ממייגן. לאור התנהגותם, הם לא ראויים לדבר ממנה או מהמונרכיה.
 
\