הכירו את בתה של אנדי מקדואל

מרגרט קואלי, היורשת של השחקנית אנדי מקדואל, סוחפת ובלתי נשכחת בסרטו החדש של טרנטינו, בתפקיד היפית המשתייכת לכת הרצחנית של מנסון, ואנחנו בטוחים שמדובר בכוכבת ענקית בהתהוות

יש כוכבת חדשה ולוהטת בעיר המלאכים וקוראים לה מרגרט קואלי. אם צפיתם בסרטו החדש והמדובר של טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד", לא יכולתם להעתיק את העיניים ממי שגילמה באופן מושלם וכובש, היפית קולית ופתיינית המשתייכת לכת הרצחני של צ'ארלס מנסון. הסצנות הממגנטות עם בראד פיט (שמשחק פשוט נהדר), הפכו את קואלי לדבר הבא בהוליווד ועם כישרון, יופי וייחוס משובח (היא הבת של השחקנית אנדי מקדואל והדוגמן לשעבר, פול קואלי), אין סיבה שהרקדנית בת ה-24, ילידת מונטנה, לא תהפוך לאחת השחקניות המבוקשות בעתיד הקרוב.

מרגרט קואלי צילום מסך

בסרט של טרנטינו קואלי מגלמת את "פוסי קאט" והתפקיד מבוסס על בחורה אמיתית בשם קטרין ("קיטי") לוטסינגר שבאמת השתייכה לכת של מנסון. קואלי מגלמת באופן סוחף וטבעי את הבחורה הליברלית וחסרת הגבולות שקשה להישאר אדיש אליה. אמנם התפקיד אינו גדול מדי אבל יש בו מספיק עם בשר כדי לסלול את הקריירה של קואלי קדימה, למחוזות חדשים. קואלי מספרת בראיון שנערך עימה שהיא לא תיארה לעצמה שתקבל את התפקיד ובכלל התכוונה לטוס לפנמה לבקר את אביה בזמן שנערכו האודישנים.

מרגרט קואלי צילום Monica Schipper/Getty Images)

"כל הסיפור היה מבהיל", סיפרה. "זה היה מרגש בטירוף ואין מעריצה גדולה יותר של קוונטין טרנטינו ממני. גם בראד פיט מדהים והייתי מבוהלת לגמרי. הלכתי לשם ושוחחתי קודם עם טרנטינו, שהיה מאוד נחמד, מצחיק וכריזמטי. הם כבר התחילו לצלם את הסרט כשנבחנתי והייתי האחרונה להיות מלוהקת. אחרי שהגעתי הוא אמר "למה שלא תשבי שם" וישבתי בכסא של איזה שחקן כדי לקרוא לדקה וכשקמתי, הבנתי שישבתי בכסא של לאונרדו דיקפריו. הייתי בקטע של 'אלוהים ישמור!', הייתי בסטרס אבל קוונטין ובראד היו אדיבים אלי אז אני מניחה שהיה בסדר".

מרגרט קואלי צילום  Traverso/L'Oreal/Getty Images

קואלי היא בכלל רקדנית בלט במקור, שעזבה את התחום בגיל 16 ("אני לא חושבת שאני רוצה לרקוד יותר") והפכה לדוגמנית בניו יורק. היא הספיקה לצעוד בתצוגות אופנה של אלברטה פרטי, ואלנטינו ושאנל ואף הצטלמה למגזינים נחשבים כגון ווג, אינטרוויו, ניילון וואניטי פייר. כיום קואלי מתגוררת עם אחותה, רייני בלוס אנג'לס והשתיים מגדלות כלב בשם בוקס.

מרגרט קואלי צילום  RB/Bauer-Griffin/GC Images

קואלי אינה רק פנים יפות אלא שחקנית טובה ואותנטית, שלמדה משחק באנגליה וסיימה תואר באוניברסיטת ניו יורק. תפקיד הפריצה שלה היה כבתו של ג'סטין ת'רו בסדרה המצליחה "הנותרים". אחר כך היא גילמה את אן ריינקינג ב-Fosse/Verdon. כמו כן, קואלי השתתפה בעוד יצירות ששודרו בנטפליקס אך כנראה שהתפקיד בסרטו של טרנטינו יהפוך אותה לשחקנית הרבה יותר מבוקשת.

אנדי מקדואל ופול קוואלי צילום  Barry King/WireImage)

הבמאי האגדי, טרנטינו, סיפר בראיון שהיא היחידה, מכל חברי הקאסט, שהסצנות בכיכובה לא נחתכו בכלל והופיעו בסרט בדיוק כפי שצולמו. "הסצנות שלה היו פשוט כל כך טובות שלא ניתן היה לחתוך אותן", אמר ואפשר להבין למה הוא מתכוון. יש בה משהו אחר ונראה שהיא ממש שחקנית טוטאלית שיכולה להפוך גם תפקיד קטן לגדול. אנחנו ממש מצפות לראות אותה עוד הרבה על המסך.

והנה המדהימה בסרטון ישן לקנזו, שהפך ויראלי בזכותה:

[youtube ABz2m0olmPg nolink]