לוסי אהריש: "עברתי שתי הפלות. צאו לי מהרחם"

אשת התקשורת לוסי אהריש העלתה פוסט נדיר ואישי שבו חשפה שעברה בחצי השנה האחרונה שתי הפלות וביקשה מאנשים שיפסיקו להיכנס לה לרחם להפיץ שמועות על פיהן היא בהריון

אשת התקשורת והעיתונאית לוסי אהריש, הנשואה לשחקן צחי הלוי, מאסה בחטטנות הבלתי פוסקת בחייה האישיים והחליטה להילחם בגל השמועות שהיא בהריון. בניגוד לעבר, כאשר שמרה על פרופיל נמוך בכל הנוגע לזוגיות וענייני משפחה, אהריש, 37, העלתה לפייסבוק פוסט אישי ונדיר ובו חשפה את הזעם שהיא חשה על אנשים שמעזים לנחש בכל שני וחמישי אם היא בהריון ומפרסומים המניחים זאת על פי הבטן המצולמת שלה. בפוסט עצמו שהעלתה אהריש לפייסבוק היא חשפה שעברה בחצי השנה האחרונה שתי הפלות ורוצה שיניחו לה לנפשה: "צאו לי מהשחלה!".

הטקסט המלא של אהריש:

"מעטות הפעמים בחיי שהייתי ״רזה שחיפה״ כמו שאומרים. אני 1.72 עם משקל שנע בין 60-64 קילו כבר כמה שנים טובות. פעם למעלה פעם למטה. מה שכן תמיד הייתה לי בטן קטנה… או כמו שאני אוהבת לכנות אותה חגורת שומן ביטני… מאז שעברתי ניתוח לכריתת שחלה בגיל 13 הבטן שלי אף פעם לא ממש הייתה ״מעוצבת״. הניתוח שעשיתי הצריך פתיחה של הבטן לכל אורכה בעקבות גוש במשקל שני קילו שישב על אחת השחלות. וכן אני לא עושה ספורט באופן קבוע ואוכלת מה שבא לי, חולה על פחמימות ומתה על שוקולד… אז בואו נגיד שאני לא ממש עוזרת לחגורת השומן הקטנה שלי להיעלם, אבל אני שלמה איתה לחלוטין.
"ולמה אני מספרת לכם את זה. אתמול התפרסמה לה התמונה למטה, ואז החל גל שמועות ש״אני בהריון״, לא רק שאני בהריון, אלא שהגיעו ״אסמכתאות רפואיות״ לעיתונאים, שמעידות על כך שאני בהריון ורוצים את התגובה שלי לידיעה. הסוכנת שלי כמובן שואלת אותי בשיא העדינות אם זה נכון, ואני עונה לה ששוב היא תופסת אותי ״איזה קטע בדיוק אחרי מחזור״… וכן אני אומרת שוב, כי כבר אחרי החתונה באוקטובר אנשים נכנסו לי לרחם. את בהריון? מתי תכנסי להריון? אנחנו יודעים שאת בהריון! היא בהריון!!! בטוח!!! (אני אחסוך מכם את התגובות של אלו שבכלל מאחלים לי לא להיכנס להריון בכלל, שמה אני אתרבה ואביא ילד מתבולל… רק שזה פוסט אחר לגמרי).

BCA 2016 PLANT A NOTE לוסי אהריש 1

"רק שאתמול זה פשוט היה כבר קצת יותר מדי… זה היה יותר מדי, כי חאלס! אני מבינה שאני בן אדם מוכר ויש דברים שבאים עם הטריטוריה אבל זאת הטריטוריה שלי! לא תהיה אישה מאושרת ממני לדעת שאני בהריון, לא תהיה מאושרת ממני להודיע שאני בהריון, כי בחצי שנה האחרונה עברתי שתי הפלות… והכל בסדר. באמת. כי אני מאמינה שהכל קורה בזמן שהוא צריך לקרות. ומגיע בזמן שזה צריך להגיע. ומתברר שזה אפילו טבעי וידוע שבגילאים מתקדמים יותר (עוד מעט 38) כ-30 אחוזים מההריונות נופלים בחודשים הראשונים. אז הכל באמת בסדר.
"אבל בחייאת להגיע למצב שבו אני צריכה להכחיש שוב ושוב שאני בהריון זה אבסורד! צאו לי מהרחם! צאו לי מהביוץ ובחייאת תפסיקו להתעסק בהתרבות הטיבעית שלי! ועובדה לפניכן: לא כולנו רזות עם קוביות בבטן! מפרגנת לכל האימהות והלא אימהות שיש להן בטן מהממת לצילום בביקיני. באמת. אבל מה לעשות שזה לא המצב אצל כולנו, זה לא המצב אצל רובנו! ולא, אני לא אומרת שבחורות עם גוף חטוב צריכות להתנצל על העבודה הקשה או הגנטיקה הטובה, או לא להתגאות בה, להיפך תחגגו את הגוף שלכן! על כל קימוריו ושריריו הקיימים והלא קיימים רק שבואו נודה על האמת, אידיאל היופי זה לא ״בטן שטוחה״ ובטן שטוחה זאת בטח לא המציאות … המציאות הרבה יותר מגוונת: רזה,עגלגלה, שטוחה ומלאה. המציאות היא שהרבה בני ובנות נוער, ילדים וילדות נשים וגברים, חיים בתוך ״מציאות״ שאין לה קשר לעולם האמיתי. אידיאל גוף ספציפי, שמציב רף, בין אם במתכוון ובין אם לא, שכולנו אמורים לשאוף אליו! וצר לי, אנחנו לא אמורים לשאוף לגוף חטוב ושרירי… אנחנו כן אמורים לשאוף לגוף בריא… לנפש בריאה וחזקה. אנחנו אמורים לשאוף לאהוב את עצמינו ואת הדמות שמשתקפת לנו מהמראה. את הפגמים שלנו לפני הדברים היפים שיש בכל אחד ואחת מאיתנו.
אז אני לוסי, לא בהריון נכון לכתיבת שורות אלה (בחייאת מבינה שאתם סקפטיים כי הסתרתי קשר ארבע שנים אבל הריון אי אפשר ממש להסתיר אז תנוחו רגע), עם חגורת שומן ביטני חמודה, שבולטת יותר או בולטת פחות תלוי כמה אכלתי באותו היום (לטחון סלט לא עוזר), נשבעת בכל שבוע שזהו, ״השבוע אני אלך לחדר כושר לפחות פעמיים״! ולא הולכת ( שונאת ספורט! שבוע הבא ננסה שוב), מבטיחה כשיהיה לי מה לספר אני אשתף (וגם אז אני אחליט מתי), בינתיים תשתו מים, כי זה בריא (על אף שמנפח את הבטן למות) תנשמו עמוק וצאו לי מהשחלה!".
** הפוסט של לוסי אהריש עלה במקור בדף הפייסבוק שלה