לינוי חשואל: תפריט דל פחמימה להרגשת שובע ממושכת

הדיאטנית לינוי חשואל עם תפריט שיעזור לכם להרגיש קלילים ושבעים במשך היום ואפילו לרדת במשקל

19/01/2020
לינוי חשואל קבלו עדכונים מלינוי
  • RSS

ידוע שצריכה רבה יותר של שומנים וחלבונים תורמים לתחושת שובע ממושכת, כאשר התפריט דל בפחמימה ניתן אף לרדת במשקל.

תפריט יומי דל פחמימה לדוגמה:

ארוחת בוקר

חביתה מ-2 ביצים (חלמון אחד), בצל ירוק וכוסברה. עגבניות שרי, מלפפון, 1/2 פלפל כתום, 1/2 פלפל אדום, כף קוטג' 5%, קפה עם 3/4 כוס חלב 1%/ מים חמים עם נענע.

או שקשוקה מ-2 ביצים (חלמון אחד) עגבניות, בצל ופטריות יער, 2 כפות בולגרית 5% בליווי סלט המורכב מחסה, כרוב לבן וכף חמוציות.

ארוחת ביניים

יוגורט דנונה light&free בטעם קפוצ'ינו, בננה קטנה, 7 שקדים/3 פקאנים/4 קשיו.

דנונה Light & Free צילום: יח"צ

ארוחת צהריים

פילה סלמון אפוי במרינדת לימון, שום וכפית רוטב אסייתי, שעועית ופטריות מבושלות, סלט מחסה, מלפפון ועגבנייה.

ארוחת צהריים. אלבום פרטי

ארוחת ביניים

2 תמרים+7 שקדים.

ארוחת ערב

סלט צבעוני וטעים המכיל חסה, מלפפון, עגבניות שרי, פלפל צהוב, 1/2 קופסת טונה בשמן וחצי אבוקדו.

ארוחת ערב. אלבום פרטי

מומלץ לשתות 10-12 כוסות מים ביום. ניתן להחליף בין הארוחות.

עצת זהב:

היו פעילים. בכל פעם שתעשו פעילות תרגישו חיוניים ושמחים יותר: מצאו פעילות שתיהנו ממנה, בנו לו"ז כושר בכל מוצ"ש לשבוע שאחרי , קפצו בחבל מול הטלוויזיה, הכינו פלייליסט מוזיקת כושר בטלפון, עשו תזכורות בנייד לצאת להליכה.

תכנון מראש הוא קריטי, אם אתם מחוץ לבית הצטיידו בארוחות למהלך היום.

היו סבלניים וזכרו – ככל שהירידה יותר איטית כך תישמר לזמן רב יותר.

לינוי חשואל

ניתן ליצור קשר עם לינוי חשואל דרך עמוד האינסטגרם שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה