הלינק שעושה את ההבדל

להיות עצמאי זו אפשרות שקוסמת לרבים מאתנו. לא תמיד לוקחים בחשבון את תחושת הבדידות, החששות והצורך בנטוורקינג איכותי. מה עושים? מתחברים למלון Link hotel & hub

במאה ה-21, אפשרויות העבודה הן בלתי מוגבלות. אם בעבר היינו חייבים לשבת במשרד, להיות נוכחים פיסית לאורך כל שעות העבודה, לשוחח בטלפון קווי ולקרוא עיתון, המציאות העכשווית מכתיבה קצב אחר. אנשים רבים מקיימים פגישות עבודה בהן נסגרות עסקאות ענק, עצמאים ופרילנסרים בוחרים לעבוד מהבית. הטלפון החכם המציע גלישה מהירה מאפשר לנו להיות זמינים בכל פינה בעולם.

מצד שני, עצמאים רבים חווים תחושה גדולה של בדידות בעבודה. אין יותר שיחות חולין ליד מכונת הקפה, בחגים לא מקבלים תלושים מפנקים, אין חופשות עם כל החבר'ה ולאט לאט חוגי החברים ממקומות העבודה הקודמים הופכים לזיכרון. כאשר מוסיפים לזה את חוסר הביטחון שחשים עצמאים רבים סביב השאלה "מה יהיה מחר", מתקבלת משוואה שלא תמיד נוטה לטובה לכיוון עולם העצמאים והפרילנסרים.

בנוסף, זמן רב מתבזבז על נסיעות לפגישות, עמידה בפקקים ומחשבה על האופן המהיר ביותר בתכנון יעיל של סדר היום, כי זמן שווה כסף.

במאה ה-21 אפשרויות העבודה הן בלתי מוגבלות. צילום: Market Me

במלון Link hotel & hub התל אביבי היו קשובים מספיק לצרכים המגוונים של העצמאים והעצמאיות ויצרו קונספט חדשני המשלב יצירת יום עבודה אפקטיבי מחד והנאה מקסימלית מצד שני במלון במרכז העיר, כולל מגוון שירותים ואפשרויות שכל בעל עסק זקוק כדי לסגור את היום עם חיוך.

לינק – כשמו כן הוא, יוצר חיבור וקישור בין אנשי עסקים לבין העיר תל אביב ויצירת נטוורקינג איכותי בין מגוון רחב של אורחי מלון. לחלל הייחודי של המלון –The Hub מגיעים אנשי עסקים, יוצרים ואומנים מעולמות תוכן מגוונים ליצור שיתופי פעולה חדשניים המובילים לאפיקי השקעה נוספים. בנוסף, החלל מציע אפשרויות מינגלינג מעניינות המובילות ליצירת קשרים חברתיים חדשים עם קוקטייל מגניב, בירה או קפה ב- Hub kitchen & bar.

נטוורקינג איכותי בין אורחי מלון. צילום: Market Me

הכרתם גורם עסקי ב- Hub kitchen & bar או ב- Link café שיכול להזניק לכם את הקריירה? מהמם! את הנטוורקינג ניתן לתרגם בקלות לפגישת עסקים באחד מחדרי העבודה להשכרה בקומת ה-Hub במלון. ישנם מגוון חדרים בגדלים שונים הכוללים את כל הציוד הטכנולוגי הדרוש לקיום ישיבות צוות, סמינרים, פגישות מנהלים, הרצאות ומגוון פעילויות רחב. קומת ה- Hub הינה חלל עבודה משותף אידיאלי להכיר מגוון אנשים רחב עם פוטנציאל עסקי חדשני. אם חשקה נפשכם באחד מחדרי הפגישות המגניבים, ניתן לשכור אותו באופן קבוע במחירים נוחים במיוחד. מלון Link hotel & hub מציע מגוון פלטפורמות טכנולוגיות חדשניות היוצרות נוחות מקסימלית לאורחים.

טכנולוגיה מתקדמת שמבטיחה נוחות מקסימלית. צילום: אייל מוריליוס

אחת הדוגמאות לכך היא ה-Link App, אפליקציה שמהווה מדריך קונסיירז' וירטואלי אישי המציע אפשרויות תוכן מגוונות הכוללות הצעות לבילוי כמו: תערוכה שווה במוזיאון, ליהנות ממופע בפארק או מסייל מטורף שמתקיים ממש מעבר לפינה. להיות מחוברים 24/7 לכל מה שקורה – תוכלו לבחור ליהנות מכל העולמות שיש לעיר ללא הפסקה להציע וכל זה על קיר וידאו ענקי ויפהפה שיזכיר לכם מלונות יוקרה מעבר לים.  בעתיד תאפשר ה-Link App גם שליטה במיזוג האוויר, בטלוויזיה ובתאורת החדר באמצעות הטלפון החכם, מה שיהפוך את השהות ב-Link hotel & hub לממכרת, לא פחות.
לא משנה באיזו שעה תחזרו למלון, תוכלו להתפנק ב-Link café שפתוח 24/7 ומציע מגוון מאפים, חטיפים, שתייה קלה וסנדוויצ'ים.

יתרון נוסף הוא מיקומו המרכזי של המלון, המאפשר נגישות גבוהה עם קווי רכבת מכל רחבי הארץ – רק 7 דקות הליכה מתחנת תל אביב השלום. אתרי תרבות ואומנות כמו מוזיאון תל אביב, בית האופרה ותיאטרון הקאמרי נמצאים במרחק 5 דקות הליכה. אפשר גם ללכת ברגל למתחם שרונה ורחוב אבן גבירול (רבע שעה)

במלון Link hotel & hub ישנו צוות שירות בינלאומי ייחודי–Link crew והמוטו שלו הוא "כולם עושים הכול", זמינים 24/7 ודוברים יותר מ- 15 שפות שונות.

צוות בינלאומי יחודי. צילום: סיוון פראג'

מפסידים זמן בין פגישות? תחושת בדידות לאורך היום? ישיבה מול המחשב חסרת מעש? תגידו לכל אלו שלום ולא להתראות. זה הזמן לנטוורקינג איכותי, המתקיים באווירה צעירה ודינאמית ומאפשר לכם להגשים את החלומות העסקיים שלכם בענק.