קייטי הולמס וג'יימי פוקס נפרדו

השחקן וגרושתו של טום קרוז נפרדו לפני מספר חודשים ופוקס כבר חובק מישהי חדשה. "קייטי אמרה שמה שג'יימי עושה זה העסק שלו בלבד", סיפר מקור בתקשורת

עוד זוג נפרד בהוליווד ודווקא אחד היציבים ביותר בשנים האחרונות. השחקנית וגרושתו של טום קרוז, קייטי הולמס והשחקן והקומיקאי, ג'ימי פוקס, הפרידו כוחות לאחר שש שנים. פוקס כבר הספיק לעבור הלאה ונצפה מחובק עם בחורה בשם סלה וייב בעוד שהולמס מתמקדת בלבלות זמן איכות עם בתה, סורי. לא ממש ברור מה קרה שם, מאחר והשניים שרדו את כל השגעונות של בעלה לשעבר, שדרש בהסכם הגירושים שבמשך 5 שנים היא לא תצולם עם בן זוג אחר וכך אכן היה.
קייטי הולמס וג'יימי פוקס צילום  Kevin Tachman/MG19/Getty Images for The Met Museu
דווקא כששניהם יכלו לחשוף את זוגיותם בלי חששות וצולמו מאוהבים במספר אירועים רשמיים, עבר חתול שחור ביניהם. מקור להולמס חשף ב-page Six כי "קייטי אמרה שמה שג'יימי עושה זה העסק שלו בלבד וכי השניים לא יחד כבר כמה חודשים". מתברר שהזוג נפרד בכלל לפני מספר חודשים ושמר את הסוד לעצמם. אחת הספקולציות לפרידה היא שפוקס בגד בה. בעבר, כשהולמס בילתה בצרפת, פוקס בילה בנעימים במיאמי עם מספר נשים בביקיני. רבים חושדים כי הולמס מאסה בהתנהגותו הפלרטטנית ושמה סוף לקשר אבל הפרטים יצוצו בקרוב, אנחנו מניחים ולא נשמור אותם אצלנו.
ג'יימי פוקס וקייטי הולמס Kevin Mazur/Getty Images for NARAS