הורוסקופ יומי, 26.05.20

למי ייתכן קידום משמעותי בעבודה? למי צפויים ימים לחוצים? ולמי צפויה פניה מעניינת במערכת היחסים? הורוסקופ יומי

>> רוצה לקבל את ההורוסקופ היומי מדי בוקר ישירות למייל שלך? הירשמי כאן

הורוסקופ יומי, 26.05.20

למי ייתכן קידום משמעותי בעבודה? למי צפויים ימים לחוצים? ולמי צפויה פניה מעניינת במערכת היחסים? הורוסקופ יומי

לייעוץ אישי עם גילה בויום חייגי: 072-3401066

גדי

שינויים בסביבה הקרובה שלך משפיעים עליך לטובה והיכרות עם אנשים חדשים הופכת את החיים למעניינים יותר ואף מרתקים. שכן חדש יהפוך בקרוב לחבר. חברים קרובים יסמנו לך כי מישהו מביט בך מרחוק ומעוניין בקשר עמך. התחושה נעימה אבל גורמת גם לאי ודאות בזוגיות הקיימת. החודש תתקבל הצעה מאד מפתה וריווחית, אולם בתקופה הקרובה לא כדאי לבצע השקעה, אף שהיא נשמעת מאד כדאית. יכול להיות שמישהו מטעה אותך, לכן כדאי להיזהר ולא להתפתות. בימים הקרובים יורגש לחץ במקום העבודה שישפיע על המהלכים שלך. רצוי להיות זהיר ולבחון כל פעולה בשבע עיניים. עוד מעט ישתפר המצב הבריאותי, בעזרת שתייה רבה ועידוד מחברים קרובים. כדאי להיות קשובים לגוף. טיולים לאזור מרוחק מהבית אינם מתאימים כעת. אפשר לתכנן גיחות יומיות למקום קרוב עם חברים טובים.

דלי

ישנה נטייה להתעצבן בקלות, הנגרמת מהעומס המוטל עליך. כדאי לקחת פסק זמן ולהירגע אחרת המצב רק יחמיר. הרגשה של שוני בינך לבין הצד השני תשפיע על הקשר ביניכם לרעה. כדאי לנסות ולבחון אותו מחדש ולראות, האם יש מקום לשיפור, או לשינוי כולל. בזמן הקרוב יתקבל טיפ כלכלי חשוב, יש להשתמש בו בחכמה. לא כדאי להתעלם ממנו, הוא בהחלט יכול לעזור. רצוי שלא לקפוא על השמרים ולא לקחת את המחמאות שמורעפות עליך בעבודה כמובן מאליו. דברים עלולים גם להשתנות שלא לטובתך. ימים לחוצים מחכים לך. כדאי לשתות הרבה מים כדי לסייע לגוף להתאושש מהלחץ ומכאבי ראש תכופים. כדאי לתכנן את הטיול הבא שלך זמן מה מראש, אחרת זה רק יוביל לבעיות. תכנון נכון יביא לטיול מוצלח.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

דגים

הרגשות שלך סוערים ויש תחושה כי משהו עומד להשתנות בתחום כלשהו בחייך. חשוב לשמור על פתיחות ולנהוג בזהירות. זהו הזמן למפגשים חברתיים עם אנשים שלא ראית מזה זמן רב. באחד מהמפגשים האלו עשוי להימצא החצי השני שלך. נסיונות לחסוך בהוצאות מיותרות יעזור לשיפור מצבך הפיננסי ולהרגשתך הכללית. עדיין כדאי לשים לב ולהישמר מהחלטות פזיזות והצעות מפוקפקות. האווירה הבעייתית במשרד גורמת לקרבה בין העובדים. נראה שמתחיל להיווצר גיבוש שכולל גם אותך בתוכו. עכשיו הזמן לנוח ולהירגע. ענייני בריאות ממשיכים להדאיג אותך. רב הסיכויים שהחולשה המורגשת לא מצביעה על משהו רציני, אך כדאי לשמור על עירנות ולהיות עם אצבע על הדופק. מכרים יציעו לך להצטרף אליהם לטיול. כדאי לבחור יעדים קרובים ולא לתכנן שום דבר שאמור להימשך יותר משבועיים.

טלה

החולשה שפקדה אותך בחודש האחרון מפנה מקום למרץ ולהתחדשות. מאגר האנרגיות מתחדש וכעת אין דבר שיכול לעמוד בפנייך. עומדת להתרחש פנייה חדשה במערכת יחסים עם מישהו שיש לך היכרות ארוכת זמן איתו. יחסי ידידות הופכים אישיים יותר ויותר. מישהו קרוב אליך מוכיח שוב ושוב את נאמנותו ואהבתו. תהיה הרגשת ביטחון וכנות עם אדם זה. קיימת נטייה להשקיע כסף במקומות שאינם מבטיחים תשואה טובה. במצב כלכלי כשלך עדיף לבדוק את הדברים עם מישהו שמבין עניין לפני שמשקיעים ומפסידים. קיימת אצלך נטייה לחשוב שהכל בידיים שלך. צריך לזכור כי הממונים הם אלה שמחליטים. עדיף לגבש עמדה לפני שניגשים אליהם בדרישות או בקשות. הסיכויים טובים אבל צריך לדעת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. התחושה הכללית שלך משתפרת ומשליכה על המצב הבריאותי ועל מצב רוחך לטובה.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

שור

עניינים אישיים מטרידים אותך אך ניתן לפתור אותם רק מול אותם חברים שקשורים בכך. רצוי להיות גלוי לב. כנות תעזור לפתור את המשבר. ישנן ציפיות גבוהות מצד הסובבים אותך לקחת את מערכת היחסים שלך שלב אחד קדימה. זה מתאים לך, אבל הדבר צריך לבוא ממך ולא בגלל השפעה מבחוץ. המחירים עולים וזה מקשה עליך מאד. בתקופה הקרובה כדאי לקנות רק מה שצריך ולבדוק מה יש בארון לפני שיוצאים לסופרמרקט. תקופה זו טובה לצלול לעבודה ולמעט להרים את הראש מלבד כשצריך. עדיף לתת למי שאחראי על כך להתעסק עם המנהלות והשינויים המבניים והעסקיים ולהתרכז בעבודה שלך. המצב הבריאותי של חבר קרוב מטריד אותך וזה משליך גם על התחושות שלך. חרדה לא תעזור וכדאי לנסות ולהירגע. נסיעה שחשבת שיהיה לך חלק בה מתבטלת. אין צורך להתאכזב, ביטול הנסיעה מאפשר לך לקחת חופש ולתכנן משהו באופן פרטי.

תאומים

נושאים שהעסיקו אותך לאחרונה יעלו שוב והפעם גם הרצון לשתף חבר קרוב יעלה ובעזרתו תגיעו למסקנות. חשוב לקבל דעות ורעיונות של אחרים על הנושא, שכן לפעמים זוהי הדרך היחידה לצאת מהבלבול. הזוגיות פורחת ומקבלת תפנית חיובית למרות התקופה הקשה שלחצה אותה לקיר. נראה כי הדברים מתחילים להסתדר ואף יותר מזה. התלבטות שהיתה לך בנוגע להשקעה מסויימת תבוא לקיצה ובקרוב תצליח לקבל החלטה בעניין. מעסיקיך מאוד מעריכים את ההשקעה הרבה שלך גם אם אינם מראים זאת לעיתים קרובות. ייתכן קידום משמעותי בתפקיד או העלאה במשכורת. אכילת בשר לא טובה לך בימים הקרובים. כדאי לתת לגוף מנוחה ולאפשר לו לעכל את האוכל ביתר קלות. ביקור של קרובים יעשה לך חשק לחזור איתם הביתה ולבקר באזור מרוחק בו הם גרים.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

סרטן

השבועות הקרובים יתאפיינו באי שקט ובלבול. עלולים גם להתפתח ריבים וויכוחים. לפני שהמצב מחמיר כדאי לנסות להתרחק מהאווירה המתוחה הזו. היכרות חדשה שהיתה לאחרונה חוזרת לתוך החיים שלך וגורמת לך לחייך, גם אם לא התכוונת לממש אותה. שינוי חיובי יגיע בקרוב וישפר את מצב הרוח והרגשת הביטחון הכללית. בעיות כספיות שהלחיצו אותך בתקופה האחרונה עומדות להיפתר בקרוב. דרך שתוכל לעזור לך להשיג קידום או העלאת שכר תתגלה בקרוב. זו תקופה טובה לחדש קשרים עם חו"ל, אנשים זרים בעלי עיסוק דומה לשלך עשויים לעזור בענייני עבודה. כאבי ראש יפקדו אותך בשבוע הקרוב. כדאי להקפיד על שתייה מרובה ועל מנוחה בכל רגע שמתפנה. כדאי לשקול לקחת חופש מהעבודה.

אריה

בילוי אהוב עליך כמו ביקור במוזיאון, בתיאטרון או באופרה, ירומם את מצב הרוח שלך ויוסיף לך עניין ליום קשה. חוויות משותפות בחיים הרומנטיים שלך יכולות לשפר את המצב שהידרדר מעט לאחרונה. טיול קצר או סרט וארוחה מתאימים בימים הקרובים. זה זמן טוב לשים קצת כסף בצד ליום גשום. נראה כי בזמן הקרוב יהיה צורך לפחות בחלק ממנו, להוצאה בלתי צפויה או אירוע שמתקרב. פסק זמן יכול לעזור לך בימים אלה לשקול את הדברים מחדש ולבחון אותם בעין אובייקטיבית. בשבוע הקרוב תורגש חולשה כללית בגוף. צריך קצת זמן כדי להתאושש ממתח ולחץ שנכנסו לחייך לאחרונה. טיול שתכננת נאלץ להידחות אך לא בזמן רב. יש עוד דברים שעליך לסגור לפני שתוכל לעזוב את הבית ליותר מיום אחד.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

בתולה

נושאים חדשים מתחילים לעניין אותך לאחרונה. בימים הקרובים תהיה נטייה לחפש משמעות חדשה בתחביבים חדשים ולשנות הרגלים כדי לשבור שגרה. נסיונות לשפר את מערכת היחסים שנפגעה לאחרונה עולים בתוהו, ונראה כי צריך לשקול מחדש את הדברים. בימים הקרובים יאיר לך המזל פנים וסכום כסף לא צפוי ייכנס לחשבון הבנק שלך. יתכן שמדובר בהחזר של כסף המגיע לך ושכחת ממנו. ימים טובים לכנס ישיבת צוות עם עמיתים לעבודה ולחשוב יחד על רעיונות חדשים. הנטייה שלך להוביל מחמיאה לך ומקדמת אותך בעבודה. כאבי ראש שוב פוקדים אותך והימים הקרובים יהיו מעייפים ומלאי מתח. בימים הקרובים יש נטייה לצאת מהבית כדי לנשום קצת אויר ולחוות שינוי. טיול קצר יכול לעזור. האויר הצח יעזור לך לחדש כוחות.

מאזניים

רעש בסביבה הקרובה שלך מפריע לך להתרכז. בימים הקרובים תהיה תחושה של חוסר סבלנות וקוצר רוח. כדאי לקחת אויר ולא להוציא את זה על חברים קרובים. חוסר שביעות רצון מהזוגיות מתחיל לחלחל בך וההרגשה היא כי צריך לקבל החלטה בהקדם, האם להישאר בקשר הקיים או לחפש מקום חדש נכון יותר. הביטחון שלך במצב הכלכלי גורם לנטייה לפזרנות. כדאי להיות זהיר יותר ולאפשר לעצמך לחסוך קצת לעתיד. נטייה לאי שביעות רצון בסביבת העבודה שלך. הלחץ מתגבר מסביב, והדבר משפיע על היכולת שלך להתרכז בעבודה, אך אין סיבה אמיתית להתרגש. הזמן הקרוב הוא זמן טוב להכין תכנית אימונים ולצרף חבר לאימון יומי קצר בכל יום בו מתפנה לך זמן. זה הזמן להתמסר לנופים הרבים שאפשר למצוא בארץ. טויל בהחלט יכול לנקות את הראש ולהועיל המון לבריאות הנפשית שלך.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

עקרב

הכוכבים משפיעים עליך וגורמים לך להרהורים רבים בחברים שמזמן לא ראית. בני הזוג משפיעים על בחירותיך ולעתים זה גורם לך למרמור קל כלפיהם. כדאי לקחת הכל בפרופורציות הנכונות ולא להתפרץ. המצב הכלכלי משתפר ונראה כי לפניך תקופה טובה שמאפשרת לך לקחת אויר סוף סוף. אלה הם לא ימים טובים להעביר ביקורת ולהתערב בעבודתם של אחרים, כמו גם לבקר את קבלת ההחלטות שלהם. רצוי להתעסק בשלך. המצב הבריאותי שלך תקין, אבל התזונה שלך מעט לקויה. חשוב לא להרבות באכילת סוכרים. טיולים במקומות מסוכנים אינם מתאימים בתקופה זו. רמת הריכוז והיכולת שלך פחות טובה בימים אלה ולא כדאי לסכן את עצמך.

קשת

הדאגות הרבות שפקדו אותך לאחרונה יעלמו בקרוב בעזרתו של אדם חדש שייכנס לחייך. חשוב לשמור על ראש פתוח אך גם להיזהר ולא להתפתות לכל דבר שאומרים לך. התחום הרומנטי נמצא במצב יציב בימים הקרובים. אפשר להישען אחורה ולא לדאוג יותר מדי. התחום הפיננסי מעט בירידה אבל מסתמנים ימים טובים בהמשך השבוע. כדאי לא לקחת ללב ולא להתרגש יותר מדי מתנודות לא צפויות. לחץ מצד בני משפחה עומד מול הצורך לעבוד שעות נוספות בעבודה, ועליך לקבל החלטה. הממונים עליך בוחנים אותך. הכוכבים עוזרים לך לשמור על בריאות תקינה. התחושה הכללית מצוינת ויש לך הרגשה כי באפשרותך לעשות הכל.

לשיחת ייעוץ עם אסטרולוג מומחה מבית ASKme.co.il

לייעוץ מקצועי לחצו כאן >>

צילום: Thinkstock

תגיות: הורוסקופ סלונה, סלונה הורוסקופ, הורוסקופ יומי סלונה, תחזית אסטרולוגית יומית, גילה בויום