גולשים נסערים מהאיחול של הנסיך הארי לאחיו ויליאם

גולשים נסערים מהאיחול הלקוני והמנוכר שהקדיש הנסיך הארי לאחיו ויליאם, שחגג יום הולדת 37. כנראה שבאמת עבר חתול שחור בין האחים והיחסים צוננים במיוחד

ב-21 לחודש יולי חגג הנסיך ויליאם יום הולדת 37. יורש העצר הבריטי בטח חגג יפה עם רעייתו קייט מידלטון ושלושת ילדיהם ושאר בני משפחת המלוכה, שהרעיפו עליהם ברכות פנים אל מול פנים אבל קשה להאמין שהוא לא נפגע מהאיחול הצונן של אחיו הקטן הארי. במגזין ה"סאן" הבריטי פורסם שהדוכס מסאסקסס לא יצא מגדרו, בלשון המעטה והסתפק בלהשאיר בפוסט שעלה בדף הרשמי של הקיימברידג'ים משפט לקוני וחסר כל משמעות אישית "מזל טוב לדוכס מקיימברידג'".

מייגן והארי Chris Jackson/Getty Images

בניגוד לתבנית התנהגותם בעבר, כאשר מייגן והארי העלו ב-10 ליוני פוסט אישי כשחגג 98 או כפי שהתייחסו יפה לנסיך לואי עם תגובה מלאה בבלונים ואמוג'ים חמודים, הפעם נקטו הזוג בגישה פורמלית ויבשה שהרגיזה מעריצים רבים שהרגישו שהוא מפונק וכפוי טובה ושהגיע לאחיו הבכור, האכפתי והדואג הרבה יותר ממנו. מה גם, הארי ידע שכל הרשת תסתער על זה ושיהיו מספיק חדי עין שיבחינו בתגובה הפשוטה ויעשו מכך עניין.
ויליאם והארי צילום  Eddie Mulholland - WPA Pool/Getty Images
להזכירכם, הזוגות הופרדו רשמית ואינם חולקים ארמון או חשבון אינסטגרם משותף, לאור היחסים הקרירים ביניהם וכנראה שהמהלך לא היה רק כדי ש"כל צוות יוכל להתמקד במטרותיהם השונות", כפי שציינו נציגים שונים אלא כי פשוט המתח ביניהם היה בלתי נסבל.
הנסיך ויליאם חשבון אינסטגרם
לאור האיחול המשעמם והאדיש של הארי, ניכר כי היחסים לא השתפרו בין האחים, שהיו פעם קרובים ממש עד שמייגן הופיעה ואין זה סוד שהמלך העתידי של אנגליה לא רצה שאחיו ינשא לשחקנית האמריקאית רודפת התהילה, הכסף וההשפעה. באירועים שונים הנסיך ויליאם וקייט התעלמו באלגנטיות ממייגן והארי ובהזדמנויות שונות כאשר מייגן חיפשה את תשומת ליבו של ויליאם היא קיבלה כתף קרה. עד היום רבים לא שוכחים את מה שכונה "Scarf-Gate".

ויליאם, הארי ומייגן צילום Eddie Mulholland - WPA Pool/Getty Images

הקיימברידג'ים עשו הכל כדי להתרחק מהוואנאבי סלבריטאים הארי ומייגן והעדיפו ששום דבר מעולמה הטראשי של מייגן יכתים את תדמיתם הסטרילית והאהודה. ניתן לשער כי ויליאם מושפע מאודגם מרעייתו קייט שלא מצאה שפה משותפת עם מייגן ושאף נפגעה ממנה בעבר, במסגרת ההכנות לחתונה שלה עם הארי. בימים האחרונים פורסם שגם סבא פיליפ לא רצה שהארי ינשא למייגן אבל כנראה שהמידע הזה צף רק אחרי פוסט יום ההולדת שהקדיש לו הנכד.