הארי ומייגן, רק אל תטיפו לנו על איכות הסביבה

הדוכסים מסאסקסס שוב מתגלים בשיא צביעותם לאחר שטסו במטוסם הפרטי, פעמיים בהפרש של 48 שעות בלבד. העיקר ששניהם נאמו והטיפו על שמירת הפלנטה

לבריטים אין הרבה ציפיות מהנסיך הארי ומייגן מרקל בשלב זה, לאחר שהבהירו לכולם שהם יעשו כל דבר "בדרך שלהם" אבל ליותר ויותר גולשים קשה עם הצביעות המופגנת של הזוג. אחרי שהשניים נשאו נאומים על שמירת איכות הסביבה והטיפו על איך לשמור על הפלנטה, התגלה עכשיו שהזוג טס במטוסם הפרטי, פעמיים בהפרש של 48 שעות. לאחר שהשניים העבירו חופשה באיביזה, הם טסו לדרום צרפת. אכן, לא קל להיות הם. בסך הכל, הם טסו שלוש פעמים במהלך 8 ימים, מה ששמעתם.

הארי ומייגן במלך האריות מייגן מרקל  Samir Hussein/WireImage

לא באמת צריך להרחיב על הנזק שיוצר מטוס פרטי באוויר. מטוס פרטי פולט פי 7 פחמן לאדם ממטוס מסחרי, אז תעשו את החישוב המטריד. לאחר שמרקל טסה לניו יורק וחזרה בשביל מסיבת הטרום לידה שלה, כבר צצו לא מעט כתבות בנושא שהעבירו עליה ביקורת נוקבת. מה שמרגיז את הבריטים בהקשר לשניהם הוא הצביעות. להטיף דבר אחד ולעשות דבר אחר. מילא, אילו היו חוסכים לכולם את הנאומים הצדקניים אפשר היה לפחות להתרגז רק על ראוותנותם אבל קשה לשאת את החוצפה לעמוד מול קהל ולהסביר לאחרים איך אפשר לשמור על כדור הארץ, רק כדי לטוס במטוס פרטי.

הנסיך הארי ומייגן Photo by Chris Jackson/Getty Images)

אם זה לא מספיק, הדוכסים אמרו לאחרונה בראיון שהם יביאו "מקסימום שני ילדים סך הכל", כי הם דואגים לפיצוץ האוכלוסין בעולם. אימרה זו הרגיזה, לטענת מקורות, את הדוכסים מקיימברידג' שמגדלים שלושה ילדים. נראה, כי מרקל והארי מטפחים תדמית הרחוקה מהמציאות ומתעקשים להיתפש כשני דובוני אכפת לי, אחראיים ומוסריים כלפי חוץ כשבפועל הם שני אגוצנטריים מפונקים ששמים קצוץ על הפרוטוקול ועל העולם.

הארי ומייגן צילום Photo by Chris Jackson/Getty Images

 רבים מהגולשים מאסו כבר בהתנהגותם חסרת הגבולות ומרגישים שהשניים מזלזלים בבבריטים משלמי המיסים, המממנים את הלייפסטייל הבזבזני שלהם. יותר ויותר מגיבים קוטלים אותם ודורשים שמישהו יעצור אותם כבר אבל נראה שלמלכה אליזבת' לא ממש אכפת ולצ'ארלס גם לא. כל מה שנותר הוא להגיד תודה לאל שהנסיך ויליאם יהיה בבוא היום המלך העתידי ולא הארי.