הארי ומייגן בטיפול זוגי?

הלחצים הבלתי פוסקים, הרכילות האכזרית והאינסופית והולדת ארצ'י עשו את שלהם, לדברי מקורות והזוג המלכותי פנה לטיפול כדי לא לאבד את זה לגמרי

האם יש צרות בגן עדן המלכותי? אם להאמין לפרסומים האחרונים של מגזין "או.קי" הבריטי, הנסיך הארי ומייגן מרקל ניגשים ביחד לטיפול זוגי. הלחצים הבלתי פוסקים (מאז שנישאו השניים במאי דאשתקד), הרכילות האכזרית של התקשורת הבריטית כלפי השניים, הכתבות הלא מפרגנות והולדת ארצ'י הקטן ללא ספק העמיסו על הזוג לא מעט בעיות, קונפליקטים ודילמות והם החליטו לבקש עזרה על מנת למצוא דרך יעילה יותר לתקשר ולא להתפרץ זה על זו. "אין להם נני וכל הלחץ והטיפול בארצ'י על כתפיהם", סיפר מקור. "הארי עומד להתפוצץ וגם מייגן לא רחוקה מזה".
השנה האחרונה הייתה עמוסה וקשה במיוחד עבור מרקל, שלא מצליחה להתחבב על רוב הבריטים לא משנה מה היא עושה. מדי יום מופנית נגדה ביקורת קשה על סגנון הלבוש הלא מחמיא, הראוותנות, הבזבזנות, על הניסיון לעשות דברים "בדרך שלה", על הקלישאות המעצימות שהיא משרבבת על בננות, על אינספור העובדים שעוזבים בזה אחר זה ולאחרונה על כישורי האימהות (גולשים תקפו אותה וטענו שהיא לא יודעת להחזיק נכון את בנה ושהיא בכלל לא מפגינה אינסטינקט אימהי אותנטי). כמו כן, פורסם בעבר שהיא לא ביחסים טובים עם הנסיך ויליאם (שלא חשב שהיא מתאימה לאחיו הנמהר) או עם קייט מידלטון, שמעדיפים להתרחק מהדוכסים של סאסקסס כדי לשמור על תדמיתם.

מייגן מרקל והארי

בניגוד לנסיכה דיאנה וקייט מידלטון, מרקל לא נהנית מאהדה גורפת והיא מתקשה להסתגל לחייה החדשים, להבין את תפקידה ולהתנהל כמו נציגה למשפחת המלוכה הבריטית. מרקל גם מתקשה למצוא אנשי אמון בארמון הגדול או מחוצה לו. העובדה שמרקל לא הפכה ל"נסיכת העם" וחוטפת עשרות אלפי תגובות שליליות בכלי התקשורת חלחלה לנסיך הארי, שקיווה בכל מאודו שאהובתו תתחבב על העם הבריטי. הפופולאריות שלו ירדה בסקרים והוא השתנה לדעת רבים ולא לטובה. אנשים תהו להיכן נעלם הג'ינג'י השמח ומרגישים שהוא מושפע מאוד ממה שקורה עם אשתו.
לאחרונה הוא ומייגן צולמו, בשני אירועים נפרדים, כאשר הוא חסר סבלנות כלפיה ומתעלם ממנה כאשר היא פונה לדבר איתו. הסרטונים הפכו ויראליים ברשת וניכר כי השניים לא נראים מאוהבים ונינוחים כמו בימים הראשונים. לפי הפרסומים, הארי היה זה שהציע טיפול זוגי ומייגן הסכימה. הם בשלב בו הם מקווים לא להפנות את הכעס לעבר הצד השני. "בהתחלה מייגן ראתה בטיפול כמעמסה אבל עכשיו היא התרגלה לרעיון". לא ברור מה יהיה אבל לא כיף להיות בנעליים של מרקל, גם אם הן של ז'יבנשי.

מייגן מרקל והנסיך הארי עם התינוק החדש (Dominic Lipinski - WPA Pool/Getty Images)