תיעוד מביך: הנסיך הארי מבקש לסדר עבודה למייגן

סרטון חדש צף ברשת ובו רואים כיצד הנסיך הארי מבקש מהבוס של דיסני, בוב איגר, לסדר עבודה למייגן בדיבוב. ללא ספק, שפל חדש נרשם והבריטים לא יודעים היכן לקבור את עצמם

אם חשבתם שבית המלוכה הגיע לשפל, עם הודעת העזיבה של מייגן והארי, מתברר שיש נמוך יותר והנסיך הארי הוכיח זאת, בסרטון שצולם לפני חודשים וצף ברשת רק עכשיו. בתיעוד המביך, שצולם על ידי מעריץ עובר אורח בפרמיירה החגיגית של "מלך האריות", רואים את הנסיך הארי בעיצומה של שיחה עם הבוס של דיסני, בוב איגר ובה הוא "מוכר" את כישורי הדיבוב של רעייתו, מייגן מרקל.
"אתה נראה מופתע אבל היא באמת מעוניינת", אמר הארי לאיגר ההמום. בכל הזמן הזה, מרקל משוחחת עם ביונסה שעומדת לידם, כאילו לא ידעה שבעלה מפעיל באותם רגעים את ייחוסו כדי לסייע לה בקריירה. מי שלא בקיא בדמויות היה חושב שבן המלוכה הוא איגר, שלא היה נראה כל כך נלהב, בעוד שהארי הוא מעריץ חנפן שמלקק את התחת שלו בשביל פרנסה.
מוקדם יותר השבוע פורסם שמרקל חתמה חוזה עם דיסני בכל הנוגע לדיבוב פרויקטים ונראה כי כעת כולנו מבינים איך ומתי נולד החיבור ההזוי בינה לבין איגר. בימים אלה מרקל והארי חוטפים ביקורת שלילית מוגברת לאחר שהפילו את הפצצה שבישרה שהם רוצים "עצמאות" ו"לסגת לאחור כבני מלוכה" ושאר הכרזות אנוכיות. בהצהרת המלכה עולה שלא יהיה מי שיעמוד בדרכם אבל סוגיות רבות נותרו עדיין באוויר ורק בימים הבאים יגיעו תשובות ברורות. מה שכן, בהצהרה ניתן לזהות מסרים חבויים בין השורות.

צפו בסרטון המביך:

[youtube KESlc7udjNc nolink]
אם לסכם את תחושת הגולשים הבריטים, רובם רוצים שהזוג יעוף כבר לקנדה ושהמלכה תיקח מהם את הטייטלים חזרה ובקנדה עצמה כבר נשמעים קולות של אזרחים המודאגים מעלויות המעבר העתידי של הזוג. גולשים רבים ממש לא מרוצים מההסדר בו הם, משלמי המיסים, עשויים לשלם על הוצאות האבטחה של הזוג, שיטפסו לסכומים עצומים. "מה אנחנו אשמים? שישלמו על האבטחה שלהם בעצמם", מתמצת את רוח הדברים ברשת. הרחיקו לכת "המייל" וה"גלוב" בקנדה שיצאו בכותרות שמעבירות את המסר "אינכם מוזמנים". אכן, פאדיחות.
הנסיך ומרקל ישיגו ככל הנראה את מבוקשם, בכל הנוגע למסחור הטייטל "סאסקס רויאל" אם המלכה לא תעשה דבר בעניין, וזה אומר שדיסני זה רק הצעד הראשון עבור מרקל, שתכננה את המהלך הזה כבר במשך חודשים. למעשה, כבר כשעמדה מתחת לחופה, היה ברור לרבים שהיא לא מעוניינת להדק קשרים עם משפחת המלוכה ושכל מטרתה הייתה לטפח מותג חזק, לגרוף תהילה גלובלית ולהיות מספיק מפורסמת כדי לנטוש את ספינת המלכה ולהפליג לעבר מחוזות הוליוודיים.

הארי ומייגן במלך האריות מייגן מרקל  Samir Hussein/WireImage

כבר לפני חודשים מרקל עמלה על האתר הסודי שלהם, "סאסקס רויאל" אותו השיקו בהודעת העזיבה שלהם באינסטגרם והיא שמרה לאורך כל הדרך על עורך הדין שלה, הסוכן האישי ועוד אנשים הארי לעומתה, אינו גרידי במהותו, כמי שגדל לתוך כסף ומעמד אך הוא מנסה לרצות את אשתו בכל דרך ולהשביע את תיאבונה חסר הגבולות וכך מצא את עצמו מוריד את כל הפרסטיז' של בית המלוכה לביבים. אם פעם בית המלוכה נחשבה לאליטיסטית, מורמת מעם, מכובדת ואצילית, כיום נראה שכל אחת יכולה להיכנס לתוכה ולהרוס אותה מבפנים.

מייגן והארי הוואי שיק Phil Noble - Pool/Getty Images

עד שהרוחות ירגעו מכל הדרמה, הבריטים מזועזעים מהסרטון הספציפי עם הבוס של דיסני ומרגישים שמעולם לא סבלה המונכריה מתדמית כל כך פאתטית וזולה. ספק רב אם הארי מבין כיצד הוא ורעייתו נראים מבחוץ אבל מרגע לרגע קשה להאמין שהם יוכלו אי פעם לשוב לאנגליה בגאווה ובראש מורם. לא נראה כי בעתיד הקרוב הקשר עם אחיו ויליאם או עם שאר בני משפחת המלוכה יתהדק, לאור התנהגותם האנוכית של המרקלים (כן, כך מכנים אותם כרגע). בין האחים נפער תהום והמהלכים האחרונים של הזוג ירחיקו אותם עוד יותר. עצוב לראות איך אשה אחת הצליחה לפרק את היסודות במשפחת המלוכה הבריטית.
אפילו אחותה למחצה, סמנתה ואביטה, תומס, הביעו את מורת רוחם מהחלטת הזוג ומרגישים שהיא איכזבה ביג טיים. נקודת האור בכל הפרשה: סמנתה זוכה לעדנה מאוחרת לאחר שבהתחלה רבים לא האמינו לה וחשבו שהיא רק מקנאה, כאשר הזהירה את הבריטים ממרקל. כעת הבריטים מבקשים ממנה סליחה. "צדקת סמנתה לאורך כל הדרך", הם כותבים. לפחות האמת יצאה אל האור.