מרגיש חדיש? זו בטח חריש!

היא אחת הערים הצומחות ביותר בישראל, ערך הנכסים בה נמצא בעליה מתמדת והיא המקום האידיאלי למשפחות. הכירו את חריש, העיר שתשדרג לכם את איכות החיים

לתת לילדים את הטוב ביותר. חריש. צילום: שאטרסטוק / Mark Nazh

כמעט לכל משפחה יש חלום. לגור בבית כיפי ומפנק, לגדל ילדים באזור ירוק, לנשום אוויר נקי, ליהנות מפארקים, מרכזי בילוי ותעסוקה סמוכים לבית ולהיות קרובים לעורקי תחבורה מרכזיים כדי לבלות כמה שפחות זמן בפקקים. יש כאלה שחושבים שמדובר בפנטזיה הוליוודית, אבל האמת היא שממש בימים אלו יש עיר בישראל שמציעה מציאות טובה יותר אפילו מהחלום. קוראים לה חריש, והיא נמצאת בתנופת בניה ואיכלוס שאי אפשר להתעלם ממנו.

לנשום אוויר נקי, ליהנות מפארקים, מרכזי בילוי ותעסוקה סמוכים לבית. חריש. צילום: בצוותא

בואו נתחיל מהדברים החשובים באמת בחיים – ילדים ומשפחה. בחריש, האוכלוסייה צעירה ומגוונת. רוב המשפחות הן צעירות, כך שהילדים גדלים יחד עם בני גילם, צוברים חוויות משותפות ויכולים לרכוש חברים לכל החיים. לילדים הגדולים יותר, יש בעיר מספר מרכזי בילוי חדישים, ביניהם קניון עם מיטב המותגים, בתי קפה, מזון מהיר ובקיצור – כל מה שצריך כדי שהחבר'ה יישארו קרוב לבית ואתם תוכלו לישון בשקט.

חריש ממוקמת בצפון מזרח אזור השרון הירוק, קרוב מאוד למחלף עירון בכביש 6, כך שהגישה לעורקי תחבורה ראשיים קלה ונוחה. לאלו שמתניידים בתחבורה ציבורית, יש קווי אוטובוס ישירים שיביאו אתכם ממרכז העיר לצירי התחבורה הראשיים ובחזרה. במילים אחרות – כשתפתחו את העיניים בבוקר, תשמעו את ציוץ הציפורים, תיהנו מהנוף המוריק הניבט מהחלון ותרגישו שאתם בכלל במדינה אחרת, כשבפועל אתם נמצאים רק 40 דקות מתל אביב.

לתת לילדים את הטוב ביותר. חריש. צילום: שאטרסטוק / Mark Nazh

כל הורה רוצה לתת לילדים את הטוב ביותר גם בחינוך ומערכת החינוך בחריש היא אחת המתקדמות והאיכותיות בישראל. בתי הספר והגנים החדשים נבנו בהתאם לתפיסות עולם חינוכיות עכשוויות ומאפשרים למורים ללמד באופן מגוון ומעשיר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. התלמידים בחריש חשופים לקדמה, יכולים להתנסות בה ובתי הספר שלהם חוזרים להיות המקום שבו מאתגרים את המחשבה ומכינים את התלמידים בצורה מיטבית לקראת העתיד. לצד זה, מערכת החוגים העשירה המוצעת בחריש והסביבה מגוונת ומאפשרת כמעט לכל ילד לשכלל את החוזקות שלו, ליהנות מחוגים איכותיים שמנוהלים ומועברים על ידי אנשי מקצוע מוכשרים.

בתי הספר בחריש הם חלק בלתי נפרד מהמגמה הירוקה המאפיינת את העיר כולה. כל מבני החינוך נבנים על פי תקן ירוק, כך שהתלמידים נהנים ממבנים איכותיים, אור טבעי שמאיר את הכיתות והמעברים והופך את השהות בבית הספר לנעימה יותר. לצד אלו חריש מרושתת ברשת של שבילי הליכה ומסלולי אופניים המאפשרים התניידות בטוחה להולכי רגל ולרוכבים ומעודדת פעילות גופנית ושמירה על איכות הסביבה. תכנון העיר הוא כזה שמכל בית בעיר ניתן ללכת או לרכוב מרחק קצר כדי להגיע למבני הציבור, לפארקים, לקניון ולמרכז המסחרי. כן, כשאתם בחריש כמעט אין צורך ברכב. הכל נמצא במרחק קצר, הכל נגיש ונוח והכל מתוכנן בקפידה כדי שאיכות החיים של התושבים תהיה מקסימלית.

הכל כדי שאיכות החיים תהיה מקסימלית. חריש. צילום: בצוותא

חריש היא לא רק המקום האידיאלי למשפחות, היא גם השקעה כלכלית כדאית, כאשר ערך הנכסים בעיר נמצא במגמת צמיחה מתמדת. המשמעות היא שאתם נהנים מדירות גדולות ומרווחות במחירים נמוכים ביחס לשוק ועם הזמן, ערך הנכס שלכם צפוי לגדול משמעותית וההשקעה שתשדרג את חיי המשפחה שלכם צפויה להתברר כאחת הטובות ביותר שעשיתם גם ברמת התשואות. הדברים נכונים על אחת כמה וכמה במידה ואתם רוכשים בעיר דירה להשקעה. מחירי השכירות ביחס למחירי הנכסים מייצרים עבור המשקיעים תשואות גבוהות במיוחד, כאלו שמשקיעים בערים אחרות יכולים רק לפנטז עליהן.

אחרי כל היתרונות שמנינו, נשאר לנו רק לספר על המקום שבו כל היתרונות האלו אפילו משתדרגים. קוראים לזה "בצוותא" וזו אחת השכונות המדוברות והמסקרנות שקורמות בימים אלו עור וגידים בישוב חריש. חברת שפיר שאחראית על הבניה יצרה תמהיל מנצח שכולל מפרטי איכותי ומיקום מעולה בעיר ההולכת ונבנית, כך שאיכות החיים של הדיירים עתידה להרקיע שחקים.

אם אתם מחפשים מקום להשקעה או להשתקע בו עם המשפחה, אם אתם אוהבים ירוק ורוצים להגיע בסוף היום ולהרגיש בבית, אם אתם רוצים לראות את הילדים שלכם מחייכים וגדלים בתחושת עצמאות וביטחון, חריש מציעה את כל אלו והרבה מעבר. הגשמת חלום, כבר אמרנו, לא?