סודות החיים הבריאים של הגר שפר, בחינם ולפני כולם

מתנה בלעדית לגולשות סלונה: גם את יכולה לאכול בריא, להרגיש נפלא ולרזות. קבלי את המדריך האולטימטיבי עם כל סודות החיים הבריאים והמתכונים של גורו התזונה הגר שפר ישירות אלייך במייל

מדריך CLEAN EATING של גורו התזונה הגר שפר הוא לא עוד דיאטה, זהו מדריך ייחודי שייתן לך את כל הכלים שיעזרו לך להרגיש נפלא וגם לרדת במשקל דרך תזונה מאוזנת ובריאה.

מדריך זה הוא מדריך ראשון בסדרת המדריכים של Saloona How To הנשלחים ישירות למייל באופן בלעדי לגולשות סלונה. מרגע שתורידו את המדריך למחשב שלכן, הוא שלכן, מתנה מאיתנו!

מלאי את פרטייך בטופס שבתחתית הכתבה ואם תהיי בין 50 הנרשמות הראשונות, בנוסף למדריך, תוזמני גם להרצאה של הגר שפר, וכל זה – בחינם.

הגר שפר היא נטורופתית בכירה ומומחית לתזונה טבעית, רפואה סינית וצמחי מרפא, מובילה את שיטת CLEAN EATING בישראל, עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה בקליניקה. מרצה ומדריכה בארץ ובעולם ומפתחת תכניות תזונה עבור חברות וארגונים ישראליים ובינלאומיים. מחברת 4 ספרי תזונה בריאה והרזיה: "OMG אני בהריון – המדריך המלא להריון ולידה" עם ליאת לוי-קופלמן, "רזה לנצח עם דיאטת הזון – המדריך לירידה במשקל" עם ד"ר בארי סירס, "CLEAN EATING & DETOX – פשוט לאכול בריא" ו-״מתוקים ובריאים – 120 מתכונים שכולם ירצו להכין״. את השיטה שלה לתזונה בריאה וניקוי גוף תרגמה שפר לסדרת אפליקציות הבריאות המצליחה ביותר בארץ, שזכתה עד כה למעל 10,000 הורדות של אנשים שמדווחים שבזכותן הם רזים ובריאים יותר.

הגר שפר (צילום: פזית עוז)
.
במדריך, שנערך  בשיתוף סלונה, תמצאי את כל מה שאת צריכה לדעת כדי לעשות את השינוי שהגוף שלך זקוק לו, כולל את המתכונים הסודיים של הגר שפר. זו המתנה הטובה ביותר שתוכלי להעניק לעצמך לקראת הקיץ.

רוצה לקבל את המדריך ישירות אליך למייל לפני כולן ובחינם? כל מה שאת צריכה לעשות זה למלא את פרטייך בטופס ואנחנו נעשה את השאר. 

המדריך של הגר שפר