גזוז ביץ': מסעדת חוף מומלצת במיוחד

חוף הים עכשיו מושלם בכל שעות היום ואין עונה מתאימה יותר לארוחה קלילה במסעדת חוף מפנקת ונוחה. אחת המוצלחות שבהן היא גזוז בחוף גאולה בתל אביב, ששידרגה עצמה לאחרונה עם תפריט חדש

אם יש משהו שאפשר להגיד עליו כמעט בוודאות שהוא משותף לכל בני האדם, הרי הוא המשיכה וההיקסמות משקיעות. כן, אותה פעולה פשוטה של הטבע שמתרחשת מעצמה מדי יום ואינה תלויה בדבר, מרתקת אליה בני אדם בכל העולם מאז ומעולם. כתל אביבית אני מרגישה בת מזל בכל יום בו מתאפשר לי לקיים את צעדת השקיעה האהובה עלי לאורך הטיילת. תוך כדי אני אוהבת להביט בערבוביית האנשים שבאים במיוחד כדי לצפות בפלא – האם יהיו היום שמיים נקיים עם שמש אדומה גדולה או עננים מסתירים שייצרו קרניים אדמדמות, ואיך האור יישפך היום על הים ואיך נתפוס בדיוק את הפריים המדויק כי כמו אצל הזברות, כל שקיעה מיוחדת במינה. זה המקום או הזמן היחיד בו אפשר לראות ביחד צעירים, קשישים, ערבים, דתיים, תיירים מכל הסוגים, כולם שותפים לאותם רגעי הקסם.

מסעדת גזוז צילום אלבום פרטי

אז נכון שהימים התקצרו לנו והפקקים התארכו אבל אנחנו בעונת השקיעות הכי יפות וכדאי מאד לנצל אותן לפני שיהיה קריר ומעונן. ולא רק שקיעות, חוף הים עכשיו מושלם בכל שעות היום וזו העונה המושלמת ליהנות מארוחה קלילה במסעדת חוף מפנקת ונוחה. אחת המוצלחות שבהן היא גזוז בחוף גאולה בתל אביב ששידרגה עצמה לאחרונה עם תפריט טאפאסים מדויק בהשראה ספרדית-בלקנית, שהגתה השפית אביבית פריאל אביחי ("טפאו").

מסעדת גזוז צילום אפיק גבאי

בתזמון מדויק התיישבנו בן (גדול ממש) ואמא שלו לשיחה על מנעמי החיים ולדייט של קוקטיילים ונשנושים. התפריט החדש נראה לנו מבטיח. הזמנו רביעיית מיני טאקו ממולאים בסביצ'ה, שנטרף כל אחד בשני ביסים טעימים, שרימפס בגריל על גספצ'ו המוגש בכוסית חמודה ובתוכו השיפוד כך שאפשר ממש לטבול אותו במרק ולבסוף גם לשתות את מה שנשאר שם. ואם מחזקים אותו עם קצת וודקה כמו שהציע המלצר שלנו, זה בכלל שיחוק. לצד אלה נגסנו גם במאפה שנראה כמו רול עם בשר טלה וטחינה שהשפריץ לנו טעמים נפלאים בפה וגם סשימי דג, מנה מרעננת שפשוט קשה לסרב לה. לצד אלה השקנו לנו  שני קוקטיילים קלילים ופירותיים שהתאימו לנו בול לשקיעה.

צאו לים עם מישהו אהוב ותרגישו מיד איך הנשימה משתחררת.

גזוז צילום אלבום פרטי

גזוז ביץ', הרברט סמואל 51, תל אביב. 03.6969244

** הכותבת הייתה אורחת של גזוז ביץ'