הוט: גל גדות אין, רונאלדו אאוט

חברת התקשורת נפרדה מכוכב הכדורגל השנוי במחלוקת שהואשם באונס לטובת וונדר וומן הישראלית. "החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש, גל מהווה עבורנו דוגמה ומופת של ישראליות"

אין זו שעתו היפה של הכדורגלן הפורטוגזי כריסטיאנו רונאלדו. אחרי שהוא הפסיד בליגת האלופות, גם הקריירה שלו כפרזנטור של חברת התקשורת "הוט" הסתיימה עם החלפתו בכוכבת הקולנוע הישראלית, גל גדות. לא ידוע אם ההחלטה קשורה לביקורת הציבורית על הבחירה ברונאלדו, שענן כבד מרחף מעל ראשו לאחר שהואשם באונס. מה שבטוח, גיוס הכוכבת הישראלית מספר 1 יכול רק להטיב עם החברה ויש גם מי שיראה צדק פואטי בהחלפת חשוד באונס בדמות מופת נשית כמו וונדר וומן.

"הוט גאה להציג את הפרזנטורית החדשה של החברה, גל גדות", אמרה טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית החברה. "לפני חצי שנה החברה השיקה מיתוג חדש, וכעת אנחנו מתקדמים לשלב הבא – השקת שפה פרסומית חדשה. זהו צעד נוסף המבטא את העוצמה שלנו כקבוצת התקשורת החזקה ביותר בישראל. החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש, גל מהווה עבורנו דוגמה ומופת של ישראליות והיא תוביל את השקת השפה הפרסומית החדשה תחת המסר גאווה ישראלית".

גל גדות לרבלון צילום מריו סורנטי

גם גדות לא הסתירה את התלהבותה. ״אני שמחה לייצג את HOT בישראל. אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים".

חברת HOT תשיק שפה פרסומית חדשה, בהובלתה של גדות, תחת המסר ״גאווה ישראלית״. במסגרת הקמפיין גדות תספר את סיפור המותג יחד עם כוכבי הסדרות הפופולאריות של החברה. הסלוגן החדש שיוביל את הקמפיין יהיה There’s No Place Like HOT. תזמון מעניין. דווקא בימים בהם האהדה האוטומטית כלפי גדות נשחקה מעט לאחר שגדות תמכה בחברתה רותם סלע, כאשר זו ביקרה את ראש הממשלה. תמיכתה של גדות בסלע גררה תגובות קשות של טוקבקיסטים והשאלה היא אם היא תוכל לשוב להיחשב כדמות ממלכתית ונייטרלית פוליטית כפי שהיתה בעבר.

גל גדות  ומנכ"לית הוט צילום אפי דלויה

ברחבי העולם, גדות זוכה כיום לאהדה רבה  במיוחד. יש לה 28 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא פועלת במסגרת חברת  "Pilot Wave Motion Pictures", בבעלות ירון ורסנו וגל גדות, אשר עומדת בין היתר מאחורי Hedy Lamar, ו-My Dearest Fidel. גדות תעלה על המסך הגדול בתפקידה כ"וונדר וומן" בסרט ההמשך "WONDER WOMAN 1984"  שיעלה לאקרנים בקיץ 2020. היא תככב גם בסרט "Red notice" אשר צפוי לעלות לאקרנים בסתיו 2020. בסתיו, היא תתחיל גם בהפקה של גרסה מחודשת לסרט "מוות בנילוס" מבית FOX, לצד קנת בראנה שיביים.