טיפול הפנים של קים קרדשיאן ואני

טיפול ייחודי בעור, לא באמצעות חומרים אלא עם מכשור לייזר בטכנולוגיה חדשנית שמעודד ייצור קולגן מבפנים החוצה. נשמע מסקרן? הלכתי לנסות וחזרתי עם תובנות

כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא אישה של אופנות וטרנדים ושהעניין שלי בסלבס די מוגבל, אבל על סדרת הטיפולים החדשניים שעברה לאחרונה קים קרדשיאן, אפילו אני שמעתי, כאשר גיליתי שהטיפול החדשני קיים גם בארץ ונקרתה בידי ההזדמנות להתנסות בו, לרגע לא היססתי.

הטיפול החדשני מבוסס על מכונת לייזר של חברת פוטונה העולמית ועל קרן לייזר בטכנולוגיית 4D שמעודדת יצירת קולגן מבפנים החוצה, מתוך חלל הפה.

קולגן ואלסטין הם מרכיבים שמיוצרים באופן טבעי בגוף, ואחראים על מרקם העור המתוח והצעיר. עם השנים, מרכיבים אלה פוחתים והעור שלנו נעשה פחות מתוח ופחות צעיר. מערכת הלייזר של פוטונה משלבת במכשיר אחד ארבעה טיפולי לייזר שונים שיחד מחדשים את העור ומעודדים ייצור הקולגן והאלסטין. למכשיר עצמו יש ארבע ידיו שונות שכל אחת מהן מספקת טכניקה שונה ובלתי פולשנית.

טיפול בפוטונה 4D, מכשור מתקדם וללא חומרים (צילום: FOTONA)

בניגוד לטיפולי פנים שעשיתי בעבר, הטיפול בפוטונה מתבצע על ידי שימוש במכונה החדשנית בלבד וללא חומרים כלשהם ומבוצע על ידי רופא.

הטיפול, שהתבצע במרכז דהשלי החדשני בראשון לציון, מתחיל קודם כל בתהליך של אבחון. בשלב ראשון התבקשתי לנקות את הפנים מאיפור באמצעות מגבון ייעודי ולהצמיד את הפנים, בזוויות שונות, למצלמה מיוחדת שמתעדת ומנתחת את מצב העור ובוחנת את הקמטים, עובי העור וכתמי פיגמנטציה. ניתוח זה משמש לצורך התאמה אישית של הטיפול עצמו.

אחרי האבחון עברתי לחדר הטיפולים, לידיה המסורות של הרופאה המבצעת את הטיפול בפועל. היא קיבלה את הנתונים ממכשיר האבחון, כיוונה את מכשיר הטיפול בהתאם ואחרי שביקשה ממני לנקות שוב את הפנים כדי לוודא שלא נותרו כל שאריות של איפור, הגיע הזמן להתחיל.

טיפול בפוטונה 4D (צילום: FOTONA)

הטיפול מתחיל בידית מיוחדת המוחדרת לתוך חלל הפה, הידית היא למעשה מעין מקלון לא מאוד גדול ואין תחושה של כאב, רק של עקצוצים. בשלב הבא עוברים לידיות אחרות, המותאמות לאזורים שונים של הפנים, בשילוב של הזרמת זרם קריר לפנים שמונע תחושת התחממות. גם בשלבים אלה של הטיפול אין תחושה של כאב מעבר לעקצוצים, זה לא טיפול מפנק, אבל אי הנעימות היא מינימלית.

בסוף הטיפול, הפנים מרגישים חמימים, קצת כמו אחרי שהיה בשמש והעור כבר מרגיש יותר מתוח. הרופאה מסבירה איך לטפל בעור בימים הקרובים, כאשר צריך להמתין עד למחרת לפני השימוש בקרם לחות או בתכשירי איפור.

בשעות ובימים שאחרי הטיפול, עור הפנים וחלל הפה במקומות בהם התבצע הטיפול מרגישים יבשים מאוד, זה קצת מציק, אבל לא מאוד וזה לגמרי חלק מהטיפול. תוך כמה ימים מתחילה התפוררות קלה מאוד של שהעור, כחלק מתהליך הפילינג.

ידיות טיפול שונות לאוזרים שונים בפנים (צילום: FOTONA)

הטיפול הוא טיפול ארוך טווח ולמרות שהוסבר לי שהתוצאות לא מידיות, כי ייצור הקולגן שהטיפול גורם לו הוא תהליך שלוקח זמן, הופתעתי ממראה העור אחרי טיפול אחד בלבד ותוך ימים ספורים. כתמי הפיגמנטציה דהו קצת והעור מרגיש מתוח יותר. אפילו אחרי טיפול אחד בלבד (ההמלצה היא על סדרה של מספר טיפולים), רואים את ההבדל ואני ממש מצפה לראות מה יקרה בשבועות הבאים ואחרי טיפולים נוספים.

פרטים על הטיפול באתר מרכז דהשלי בראשון לציון