חדשות אופנה: החוזה החדש של אסתי גינזבורג

אסתי גינזבורג ממשיכה לעונה שמינית עם גולברי תמורת סכום מכובד, אתר חדש מציע פריט אופנתי אחד ביום במחיר מיוחד ורשת עדיקה פותחת חנות קונספט בקניון עזריאלי

אסתי גינזבורג חתמה לעונה שמינית כפרזנטורית של גולברי

אסתי גינזוברג פרזנטורית מזה  עונה שמינית לרשת גולברי צילום יניב אדרי

הדוגמנית אסתי גינזבורג חתמה חוזה לעונה שמינית כפרזנטורית של מותג האופנה גולברי. במסגרת החוזה תקבל כ-450,000 אלף שקל עבור צילומי הקמפיין לעונת סתיו-חורף 2019/20. לצדה של גינזבורג תצטלם הדוגמנית מוניקה ג'וזף שהגיעה לישראל מסודן. הקמפיין המשותף צפוי לעלות בתחילת ספטמבר 2019.

נטע אלחמיסטר השיקה קולקציית קפסולה של משקפי שמש לאירוקה

קוקלציית קפסולה של משקפי שמש נטע אלחמיסטר לאירוקה מחיר 199 שח צילום סטודיו מאשין

נטע אלחמיסטר, פריזנטורית אירוקה, השיקה קולקציית קפסולה הכוללת 11 זוגות משקפי שמש בעיצובה, שיימכרו ברשת אירוקה ובאתר, תחת השם NETA by ERROCAEYEWEAR. הקולקציה כוללת שני דגמים טרנדיים, האחד ב-5 צבעים והשני ב-6 צבעים. מחיר: 199 שקל לזוג (מבצע השקה עד ה- 10.7 – 2 זוגות ב 300 שקל).

חנות חדשה ל-Adika

adika יחצ
המותג Adika פתח ביום חמישי האחרון חנות שביעית של הרשת בקניון עזריאלי תל-אביב. החנות החדשה מעוצבת בסטנדרטים בינלאומיים ותואמי אינסטגרם ומציעה, לצד הפריטים של עדיקה, גם קולקציות של מותגי אופנה בינלאומיים (ביניהם: קלווין קליין, ליוויס, ואנס, פילה, ריבוק, צ'מפיון ועוד). בנוסף, ביוזמה משותפת של הקניון והנהלת Adika, תותר לראשונה כניסת כלבים לשטח הקניון.

אתר קונספט חדש – One day

sol sana יחצ

רותי דר, יזמית ומנכ"ל משרד שיווק דיגיטלי שבעברה מספר מיזמים בתחום האופנה, השיקה לאחרונה את One day – אתר שמציע מידי יום בשעה 12:00 פריט בוטיקי אחד במחיר מיוחד ל-24 שעות בלבד. הפריטים נבחרים מעולמות התוכן של אופנה, עיצוב ופריטי ילדים בוטיקיים. מדיניות המשלוחים והעלות בגין המשלוח של המוצר הנרכש משתנה למוצר הנמכר ומדיניות המשלוחים של החברה היבואנית/יצרנית של אותו מוצר.

H&M משתפת פעולה עם LOVE STORIES בקולקציית בגדי ים

LOVE STORIES X H&M. צילום: הנס מוריץ

H&M משיקה שיתןף פעולה נוסף עם המותג הדני LOVE STORIES, בקולקציית בגדי ים משותפת, על טהרת ה- mix ‘n’ match ושילוב בין סגנונות."קולקציית בגדי הים הפלרטטנית הזו היא הבחירה המושלמת לבילוי לצד הבריכה או ליום כיף בחוף" מצוטטת בהודעה לעיתונות מריה אוסטבלום, ראש מחלקת עיצוב מחלקת נשים ב H&M "היא אוורירית ואלגנטית עם צבעוניות מאובקת וגזרות מחמיאות. אנו מקווים שהקולקציה המגניבה והספורטיבית הזו תיתן השראה ללקוחותינו לחקור את הסטייל הקיצי שלהן" (טווח מחירים: 59.90 – 229 שקל, להשיג בסניפי H&M עזריאלי תל-אביב, TLV MALL ,BIG FASHION אשדוד ועזריאלי ראשונים).

רשת דניאלה להבי וויצו בשיתוף פעולה למען נשים בסיכון

דניאלה להבי אביב קיץ 2019 צילום נוי ארקובי
במסגרת שיתוף פעולה שיזמה רשת דניאלה להבי, תיקים ישנים של המותג שיוחזרו לרשת יעברו תיקון וחידוש ויימסרו לנשים בסיכון במסגרות של ויצו ולביגודיות ויצו שהכנסותיהן מוקדשות לתמיכה בפרויקטים חברתיים של הארגון. נשים שימסרו את תיקיהן הישנים, יקבלו 150 שקל מתנה לרכישת תיק חדש (המבצע יערך עד סוף יוני).

חנות חדשה ל-She-Ra jewellery של מעצבת התכשיטים שירה גבאי

SHE-RA חנות חדשה צילום יחצ

שירה גבאי הקימה בשנת 2012 בסלון ביתה את מותג התכשיטים She-Ra Jewelry, שם החלה לעצב תכשיטים עדינים בסגנון קלאסי ונקי עם קריצה לוינטג' בהשפעת התכשיטים של סבתה. אחרי 5 שנים פתחה חנות קטנה בנווה צדק והחודש עברה לחנות גדולה ומעוצבת ברחוב הראשי של השכונה (שבזי 57).  בחנות ניתן למצוא קולקציית תכשיטי זהב משובצים יהלומים ואבני חן איכותיות לצד פריטי כסף וגולדפילד. את כל התכשיטים ניתן להשיג גם באתר האונליין.

תצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

Shenkar fashion 2019 invitation
תצוגת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מחזור 2019 תיערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב ביום רביעי, ה-3 ביולי 2019 בשני סבבים. 31 בוגרי המחלקה הטריים יציגו את קולקציות הגמר על המסלול בבימוי ובהפקה של מוטי רייפ. את התצוגה תנחה מגישת הטלוויזיה ובוגרת המחלקה, שילי שינדלר. כרטיסים במחיר של 225 שקל ניתן להזמין דרך הלינק.
תערוכת הבוגרים בה יוצגו קולקציות הגמר, ספרי הקולקציה ורישומי האופנה של המעצבים הצעירים תיפתח במקביל לתערוכות הבוגרים של כל מחלקות העיצוב והאמנות בשנקר ביום שלישי, 11 ביולי 2019 בשעה 20:00 ותהיה פתוחה לקהל הרחב (חינם) עד ליום חמישי, ה-18.7.19 בשעה 22:00. (רחוב אנה פרנק 12).

חממת מפעל הפיס לאופנה 5 יוצאת לדרך

מפעל הפיס פתח קול קורא להגשת מועמדויות ל"חממת מפעל הפיס לאופנה" ומזמין מעצבים להצטרף לנבחרת בוגרי החממה שהצליחו בגדול, וביניהם: שחר אבנט, הד מיינר, אלירן נרגסי, טלי קושניר, גל שנפלד, בעלי מותג "הולילנד" ואחרים. מעצבי אופנה המבקשים להציג מועמדות מתבקשים להגיש הצעות לעיצוב קולקציית חדשה הכוללת לפחות 10 מערכות לבוש. המעצבים שייבחרו יזכו למענק כספי בסך של עד 120 אלף שקל לעיצוב קולקציה ולהצגתה בשבוע האופנה וליווי מקצועי ועסקי. את ההצעות למועמדות לפרויקט ניתן להגיש עד לתאריך 14 ביולי 2019, באתר מפעל הפיס www.pais.co.il.

 ***