חדשות אופנה: המחליפה של אסתי גינזבורג

אחרי 8 עונות מוצלחות, הפרזנטורית של גולברי - אסתי גינזבורג, מפנה את המקום לאילנית לוי וגם - מאיה ורטהיימר קוטפת קמפיין הריון, H&M משיקים שת"פ חדש ורשת קסימי ווג מגיעה לעזריאלי תל אביב

02/12/2019
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

אילנית לוי תחליף את אסתי גינזבורג בגולברי

 אילנית לוי הפרזנטורית החדשה של גולברי צילום דביר כחלון

מנחת הטלוויזיה, הדוגמנית ומלכת היופי במיל - אילנית לוי (37), נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של בית האופנה גולברי. לוי תחליף את אסתי גינזבורג שכיהנה בתפקיד 8 עונות, החל מקמפיין קיץ 2020 ותקבל כ-350 אלף שקל עבור שנתה הראשונה בתפקיד.

גינזבורג, שרק לפני מספר ימים הגיע לחנות גולברי בקניון TLV להשקת קולקציית הסריגים והמעילים לחורף 2020, נבחרה בשנת 2016 להחליף את הפרזנטורית הותיקה איילת זורר לאחר 11 עונות, בצעד שעורר סערה ואף גרר תביעה משפטית שנגמרה בפשרה.

היפה בנשים אסתי גינזבורג צילום אסף לב

*

מאיה ורטהיימר בקמפיין בגדי הריון של אבישג ארבל 

מאיה ורטהיימר לאבישג ארבל 2019-20 צילום דודי חסון

מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל, מוצאת מדי עונה הריונית מפורסמת תורנית לצילומי הקמפיין שלה. אחרי שבעונה הקודמת כיכבה בצילומים מרינה מקסמיליאן שילדה לפני מספר שבועות את בתה השניה, בקמפיין חורף 2020 מככבת מאיה ורטהיימר שנמצאת בחודש השביעי להריונה שהגיע, כפי שחשפה בעצמה, לאחר שנים של טיפולים.

*

שת"פ חדש של H&M

ג'ואנה אורטיז ל H&M. צילום: יח"צ

H&M הכריזה על שיתוף פעולה עם המעצבת הקולומביאנית ג'ואנה אורטיז שידועה בעיצובים צבעוניים, הדפסי פרחים מקוריים וגזרות נשיות ונינוחות מבדים רכים. קולקציה מקדימה המורכבת משלוש שמלות (שמלת טוניקה, שמלת מעטפת ושמלת מיני), תושק ב- 3 בדצמבר בחנויות נבחרות ברחבי העולם ובישראל והקולקציה המלאה תושק במרץ 2020 (טווח מחירים:299-159 שקל).

*

המותג היפני קסימי ווג הגיע לעזריאלי

סניף דגל קסימי ווג עזריאלי צילום עידו מלר

סניף דגל של המותג היפני 'קסימי ווג' (XIMI VOGUE), שלו כ-1,700 חנויות ב-77 מדינות, נפתח השבוע בקניון עזריאלי תל אביב. החנות מציעה למעלה מ-10,000 פריטים המתחלפים ומתחדשים מדי חודש, במגוון קטגוריות שביניהן: אקססוריז, אביזרי טיפוח ואיפור, מוצרים לעיצוב הבית וגאג'דטים אלקטרוניים, בטווח מחירים של 99.90-5 שקל.

*

המותג קולומביה משיק חנות קונספט חדשה 

קולומביה לנשים צילום יחצ חול

מותג "קולומביה", הידוע בעיקר בזכות ביגוד מקצועי לטיולי שטח (אאוטדור), השיק בנמל תל אביב חנות בקונספט חדש במטרה לפנות לקהל אורבני צעיר, מעודכן, פעיל ואופנתי. החנות בתל אביב היא השניה בעולם שנפתחה בקונספט החדש (אחרי החנות בלונדון שממוקמת ברחוב Carnaby), ובמסגרתה יוצעו קולקציות קז'ואל טרנדיות לנשים, גברים וילדים, קולקציות קפסולה ושיתופי פעולה ייחודיים. לכבוד השקת החנות והקונספט החדש, קולומביה ישראל בחרה בזמר סטפן לגר לככב בקמפיין תחת הסלוגן expect the unexpected.

פייסבוק סלונה אופנה באנר




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה