חדשות אופנה: טיירה בנקס חוזרת לדגמן

טיירה בנקס מובילה קמפיין של מותג נעליים בינלאומי, שירי מימון נבחרה לכהן כפרזנטורית של מותג טיפוח ישראלי ואתר טרמינל איקס משיק את קולקציית הפלאס סייז של נייק

12/11/2019
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

הפרזנטורית החדשה של ניין ווסט - טיירה בנקס

ניין ווסט. “Creator of America’s Next Top Model” and “Founder of ModelLand” צילום חול

אחרי שכיכבה השנה על שער מגזין הספורט אילוסטרייטד, והכריזה שהיא חוזרת לעולם הדוגמנות, הסופר מודל, מנחה ואייקון אופנה -  טיירה בנקס (45), נבחרה לכהן כפרזנטורית והשגרירה העולמית של המותג ניין ווסט. "בעונת החורף הקרובה המותג ניין ווסט שם בפרונט נשים חזקות ששוברות מוסכמות, בעלות עוצמה פנימית וחיצונית, וסטייל חסר תקדים" מסר איתי ישי, מנהל חטיבת NINE WEST ישראל "כאישיות ידועה וחזקה ודמות אייקונית באופנה, בנקס מביאה את האותנטיות והסטייל שטבועים בה ומייצגת באופן מושלם את המשימה של ניין ווסט - לעודד ולקדם נשים לכבוש את העולם בסגנונן האישי".

*

הפרזנטורית החדשה של סבוקלם - שירי מיימון 

שירי מימון- צילום דודי חסון

מותג הדרמו-קוסמטיקה הישראלי SeboCalm, הכריז על הבחירה בשירי מימון לפרזנטורית החדשה של המותג. "אנו שמחים ומתרגשים על הצטרפותה של שירי מימון למשפחת "סבוקלם" ומתרגשים מהדרך המשותפת הצפויה לנו" מסרו המנכ"לים המשותפים אמנון בכר והרמן וייס "הכשרון העצום והכריזמה של שירי לצד היופי הטבעי שלה, משקפים עבורנו את הערכים של סבוקלם, שעור בריא הוא עור יפה, לכן הבחירה הייתה ברורה וטבעית".

*

רשת SCOPP מחפשת פרזנטורית למגזר הערבי 

רשת נעלי סקופ צילום שי יחזקאל

לרגל התרחבות רשת הנעליים סקופ במגזר הערבי ופתיחת 20 סניפים ייעודיים, מחפשים ברשת פרזנטורית ערבייה שתצטרף לפרזנטורית דניאל גרינברג, במטרה לפנות באופן ישיר ואישי לקהל הערבי: "אנחנו הרשת הראשונה בישראל אשר תנגיש ותחזק את רמת הנראות אל מול הקהל הערבי, המהווה כ 20% מכלל אזרחי ישראל וזכאי לקבל גם במה בתחום האופנה" מסר רוני אינסאז, מבעלי סקופ. אודישנים לתפקיד יתקיימו בסניף המותג בקניון ביג נצרת ב-26.11.

*

סטיב מאדן הגיע לביקור בזק בישראל

סטיב מאדן יחצ

רגע לפני ההסלמה הביטחונית, נחת בישראל מעצב הנעליים סטיב מאדן. מאדן הגיע עם מטוסו הפרטי, היישר מביקור בן 48 שעות בדובאי, במסגרת מסע עולמי שהוא עורך לציון 30 שנות פעילות של המותג. לפני כשנה הפכה החברה עולמית כשותפה ב"סטיב מאדן ישראל" בבעלות יעקב פרץ, רוני הרדי ושלום מוליוב.

*

מותג האופנה הבינלאומי NA-KD מגיע ל-Adika

Adika x NA-KD צילום שיר לוי

במסגרת שיתוף הפעולה בין Adika ואתר NA-KD השוודי, פריטים של נייקד ימכרו באתר עדיקה הישראלי ובקרוב ניתן יהיה למצוא גם את פריטי עדיקה באתר נייקד העולמי. נקודות הדמיון בין שני המותגים רבות ובאות לידי ביטוי בקהל היעד, הנוכחות הרבה ברשתות החברתיות, שיעורי הצמיחה וההתמקדות במסחר אלקטרוני תוך יצירת נוכחות פיזית ממוקדת באמצעות רשת חנויות מצומצמת.

*

קולקציית NIKE PLUS SIZE הגיעה לאתר TERMINAL X

טרמינל איקס, מותג נייקי, צילום דימה טליאנסקי

מותג הספורט 'נייקי' ואתר האופנה TERMINAL X, השיקו קולקציית ביגוד לנשים במידות גדולות. הקולקציה NIKE Plus Size, מציעה מגוון פריטי אופנת ספורט, בגדי אימון וריצה במידות XL-XXXL ובטווח מחירים של 299.90-99.90 שקל. על פי נציגי האתר מדובר באחד הצעדים המשמעותיים של המותג 'נייקי' בשיתוף פעולה עם אתר טרמינל X, לקידום אופנת פלאס סייז ככלל ותמיכה בספורטאיות בכל מידה בפרט.

*

רשת סטורי סוגרת את סניף הדגל בשרונה

פלדיום לסטורי צילום יחצ חול

שבועות ספורים אחרי שרשת סטורי סגרה את הסניף במתחם התחנה לאור שינוי הייעוד של המתחם, גם סניף הדגל בשרונה עומד להיסגר, אבל לא לפני גראז' סייל מיוחד שיתקיים במקום במשך שבוע (18-12 בנובמבר) ובמסגרתו יוצעו הנחות גדולות על מותגי אופנה ומותגי עיצוב לבית, כולל פריטי אאוטלט מעונות קודמות וסמפלים.

*

דורין פרנקפורט וחלי גולדנברג מדברות על גיל ואופנה

דורן פרנקפורט וחלי גולדנברג. צילום: יחצ

השחקנית/צלמת/כותבת, חלי גולדנברג תתארח אצל המעצבת דורין פרנקפורט, לשיחה על גיל, בגדים ומה שביניהם. המפגש ייערך ביום חמישי 14/11 בחנות של דורין פרנקפורט ברחוב בזל 36 בתל אביב, בין השעות 19:00-16:00. המשתתפות יקבלו הנחה של 20% על קולקציית החורף וגם מתנה קטנה. לפרטים והרשמה. 

*

המותג דניאלה להבי משיק קולקציית בייבי

אורי להבי והבת שלו בקולקציית בייבי של דניאלה להבי צילום סיוון פניני

לאחר שהפך לאב לראשונה, השיק אורי להבי, המנכ"ל והמנהל הקריאייטיבי של המותג 'דניאלה להבי', קולקציה המיועדת להורים ותינוקות וכוללת תיקים פונקציונאליים בצבעים נייטרלים, צ'ארמס לקישוט התיק ונעלי טרום הליכה. ״הקולקציה נולדה מתוך צורך ממשי שלי״ מספר להבי ״השנה הפכתי לאבא וגיליתי עד כמה קשה למצוא תיקים שישמשו אותי בשעות שבהן אני מטפל בילדה שלי, אבל גם אחר כך כשאני פוגש חברים או עושה סידורים. לראשונה הבנתי את המשמעות האמיתית של סדר יום עמוס ומגוון שכולל עבודה, טיפול בתינוקת, שיגרה של סידורים ופגישות, ואת הצורך האמיתי בתיק שילווה אותי מבוקר ועד ערב, לכן חזרנו לקולקציית הבייבי הראשונה שלנו שנעשתה לפני 5 שנים, שכללנו ופיתחנו אותה לכדי קולקציה חדשה, שימושית ואופנתית יותר״.

*

סאקס משיקה קולקציית מיני מי 

sack's - קולקציית מיני מי צילום שי יחזקאל

המותג הישראלי Sack's של המעצבות רונית ובר חלפון (אם ובת), משיק לראשונה קולקציית MINI ME לאם ולילד/ה. גם במקרה הזה הרעיון לקולקציה נולד בעקבות הריונה של בר שהוביל אותה לעצב קולקציה המורכבת מבגדי בייסיק קז'ואל תואמים לאמהות ולקטנים מגיל שנה עד 4. הפריטים לילדים מעוצבים בסגנון יוניסקס מבדי כותנה ומלאנג' בגזרות נוחות ומשוחררות (טווח מחירים: 198-98 שקל. להשיג ברשת חנויות Sack's ובאתר).

*

IL MAKIAGE רכשה את פעילות חברת Missbeez

יונתן ארן - מנכל איל מקיאג' ציישראל לום סטודיו איל מקיאג'

חברת האיפור IL MAKIAGE בבעלותם של איש העסקים הישראלי אורן הולצמן וקרן ההשקעות האמריקאית L Catterton, רכשה את החברה הישראלית Missbeez המפעילה פלטפורמה להזמנת שירותי טיפוח עד הבית ופועלת בישראל ובאנגליה. Missbeez הוקמה על ידי מאיה גורה (יזמית שמאחוריה כבר שתי חברות שנמכרו ל- EBAY ו-Gettyimages) וגיל בוכניק ב- 2015 ומגובה על ידי קרנות מובילות בישראל ואירופה.

*

חנות ראשונה למותג GUESS בישראל 

GUESS קולקציית סתיו חורף 2019-2020_צילום יחצ חול_ניתן להשיג בחנות הדגל בקניון גינדי TLV,.

חברת גלובל ברנדס גלרי השיקה את חנות הדגל של המותג האמריקאי GUESS בקניון גינדי TLV. החנות המשתרעת על פני 200 מ"ר ומציעה תיקים ונעליים לנשים, גברים וילדים מקולקציות סתיו/חורף 2019/20. במהלך השנה הבאה מתוכננים להיפתח סניפים נוספים במיקומים מרכזיים, בנוסף להפצת המותג ביותר מ-150 רשתות וחנויות אופנה ברחבי הארץ. טווח מחירי המותג בישראל: 1349.90-149.90 שקל.

*

ברשקה מציגים: Bershka x Nat Geographic

ברשקה נשיונל ג'אוגרפיק תיק גב 249 שח צילום יחצ חול

המותג ברשקה ונשיונל ג'יאוגרפיק חברו ליצירת קולקציית קפסולה לנשים ולגברים, שעוצבה מחומרים בני קיימא דוגמת פוליאסטר ממוחזר וכותנה הגדלה בתנאים אקולוגיים, ומשלבת דפוסים בהשראת אוסף צילומי הטבע של נשיונל ג'יאוגרפיק. קולקציית Join Life שכוללת מעילי פוף, קפוצ'ונים, סוודרים, טי שירטים, תיקי קרוס ותיקי גב, יוצרה על ידי ספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר בנושא קיימות, קוד התנהגות ותנאי עבודה (טווח מחירים: 99.9 - 449שקל. ניתן להשיג בחנות Bershka בקניון עזריאלי תל אביב).

*

טימברלנד למען איכות הסביבה 

ALICE_COURMA לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20

מותג האופנה טימברלנד, המזוהה מאז הקמתו עם קירבה לטבע, מקדם את קולקציית חורף 2020, באמצעות קמפיין nature needs heroes, בכיכובם של 11 פעילים בינלאומיים מתחום איכות הסביבה, ביניהם גנן עירוני מסן דייגו, מהנדסת ומעצבת חפצים סולאריים מאמסטרדם ויוצרת סרטי קולנוע בנושאי חברה ואיכות הסביבה מלונדון. הקמפיין יכלול, גם בישראל, פעילויות הסברתיות ואירועים למען שמירה על הטבע.

*

זוכי חממת מפעל הפיס 5

אהרון ישראל גניש צילום גיא דויטש מאושר לשימוש בכל מדיה מערכתית

מפעל הפיס הכריז על זוכי "חממת מפעל הפיס לאופנה 5" אשר יצטרפו לנבחרת בוגרי החממה משנים קודמות (ביניהם: שחר אבנט, הד מיינר, אלירן נרגסי, טלי קושניר, גל שנפלד ומעצבי המותג הולילנד). הזוכים השנה הם: אריאל טולדנו, נדיר שושני, ניב קרן, אהרון ישראל גניש, אור איידלמן ודיקלה עינת, וכל אחד מהם זכה במענק כספי בסך של 120,000 שקל לעיצוב קולקציות שיחשפו לראשונה בשבוע האופנה תל אביב 2020 ולליווי עסקי ומקצועי של מעצבים ויועצים מובילים.

פייסבוק סלונה אופנה באנר




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה