חדשות אופנה ויופי

יריד שופוני מחליף מיקום, קנדל ג'נר מפתיעה בקמפיין חדש, מייקל קורס נרתם למלחמה ברעב העולמי ולוריאל פריז מגייסת דוברת חדשה

10/10/2019
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

יריד שופוני חוזר בלוקיישן חדש 

יריד שופוני צילום דרור בן נפתלי

לאחר למעלה מעשור בביתו הקבוע בנמל יפו, יריד שופוני יתקיים בסוף החודש באקספו תל אביב (גני התערוכה לשעבר) ויארח לראשונה, לצד מעצבי התיקים והנעליים, גם מעצבי בגדים מקומיים. כבכל עונה, כולם יציעו 20% הנחה על הקולקציות החדשות, ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות. פירוט המעצבים המשתתפים, ימים ושעות הפעילות  בעמוד הפייסבוק של שופוני.

*

דורין פרנקפורט מזמינה לשוק סוכות

דורין פרנקפורט צילום אסף עיני לפני 690 אחרי 300

מכירת המרפסת המסורתית של המעצבת דורין פרנקפורט בחנות הדגל ברחוב דיזנגוף 164 בתל-אביב, תתקיים השנה בתאריכים 15-18.10. במסגרת המכירה יוצעו מגוון פריטי עודפים וסמפלים של המעצבת בעד 80% הנחה (טווח מחירים: 300-70 שקל).

*

קנדל ג'נר מובילה את הקמפיין העולמי של RESERVED 

לאחר קמפיינים עם כוכבות על בינלאומיות, ביניהן: קייט מוס, סינדי קרופורד ואירינה שייק, מותג האופנה הפולני RESERVED שנחת בישראל לפני כשנה, בחר בדוגמנית קנדל ג'נר (116 מיליון עוקבים באינסטגרם), להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2019/20. במרכז הקמפיין עומד סרטון בבימויו של גורדון פון שטיינר, שכולו מחווה לסרטים איטלקיים איקוניים. את הפריטים שלובשת ג'נר בסרטון ניתן יהיה להשיג גם בחנות המותג בישראל.

*

פולו ראלף לורן משיק חולצות לרגל "יום הניקיון העולמי"

Ralph Lauren Earth Polo 549nis photo pr )

לרגל "יום הניקיון העולמי" וכחלק ממגמת הקיימות הירוקה, השיק המותג פולו ראלף לורן חולצות פולו קלאסיות לגברים ונשים המוקדשות לסביבה ולאמא טבע. החולצות עשויות מחוטים שיוצרו מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ונצבעו ללא שימוש במים, ויוצעו למכירה בארבעה צבעים: ירוק, לבן, כחול ותכלת (מחיר: 549 שקל. להשיג בחנות המותג של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב).

*

מייקל קורס מתגייס למאבק ברעב העולמי

MICHAEL KORS_ WATCH HUNGER STOP_Photo_PR

לקראת יום הרעב הבינלאומי שיחול ב-16 באוקטובר, המעצב האמריקאי מייקל קורס, משיק בפעם השביעית קמפיין למאבק ברעב העולמי. השנה, גוייסה לקמפיין הפילנטרופי השחקנית זוכת האוסקר לופיטה ניונגו. כחלק מהקמפיין השיק המותג חולצות טי במהדורה מוגבלת שההכנסות ממכירתן יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם באמצעות ארגון World Food Programme. בנוסף קורס יתרום מאה ארוחות נוספות על כל סלפי מתוייג עם החולצה (עלות החולצה: 249 שקל. להשיג בחנות המותג של מייקל קורס בקניון רמת אביב).

*

בית האופנה קלווין קליין חוגג 50

CK_JB + HB_PHOTO GLEN LUCHFORD

בית האופנה קלווין קליין מציין 50 שנה להיווסדו ומשיק קולקציית קפסולה שתימכר במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות ברחבי העולם. הקולקציה כוללת דגמים חדשים בקו ההלבשה התחתונה ופריטי לבוש לנשים ולגברים, עם דגש על לוגו המותג בהדפס אול-אובר. לקמפיין הקולקציה הצטלמו הנשואים הטריים ג'סטין והיילי ביבר וגם קנדל ג'נר וכוכבים אמריקאים נוספים. (להשיג בישראל בחנויות הדגל של קלווין קליין ברמת אביב ובקניון TLV).

*

הזמר מחמוד הצטלם בישראל לקולקציית שת"פ של דיזל וקוקה קולה

מחמוד לדיזל ישראל צילום אלון שפרנסקי

מחמוד, הנציג האיטלקי לאירוויזיון 2019הגיע בשבוע שעבר להופעה ראשונה בארץ וניצל את ההזדמנות גם כדי להצטלם להפקת אופנה בלעדית לדיזל ישראל, במסגרתה דיגמן את קולקציית שיתוף הפעולה בין דיזל לקוקה קולה, הכוללת 12 פריטי מפתח לנשים וגברים. את פריטי הקולקציה ניתן להשיג בימים אלו בחנויות המותג.

*

מותג בגדי היוגה והפנאי ALO YOGA הגיע לישראל 

FACTORY54_ALO YOGA_PHOTO_PR)

המותג ALO YOGA המציע בגדי אימון לסוגי ספורט שונים (יוגה, פילאטיס, טריינינג ריצה ועוד), הוקם בשנת 2007 בלוס אנג'לס, במטרה להפיץ את תורת היוגה ואת הערכים שהיא מייצגת - אורח חיים בריא, מודעות למיינדפולנס וספורט כחלק משגרת חיים בריאה ומאוזנת בעידן המודרני, כמו גם אחריות חברתית וסביבתית. פריטי המותג, נושמים, נוחים ומחטבים, מתאימים לסוגי הספורט השונים וכלבוש סטריט ליום יום ונמכרים בישראל בחנויות רשת פקטורי54 ברמת אביב ובקניון TLV ובחנות האונליין www.factory54.co.il (טווח מחירים: 279 -649 שקל).

*

השת"פ החדש של H&M 

Giambatistta Valli x H&M - צילום הנס מוריץ

בעוד כחודש (7 בנובמבר) תושק בחנויות נבחרות ברחבי העולם (ובחנות הדגל בישראל - TLV MALL), קולקציית שיתוף הפעולה H&M x GIAMBATTISTA VALLI. השבוע נחשפו תמונות הלוק בוק שצולמו על ידי קיילי וויקס ברומא, עיר הולדתו של ג'יאמבטיסטה ואלי, ומציגות את פריטי הקולקציה לנשים וגברים. המותג מזוהה בעיקר עם שמלות טול עמוסות וולנים ושכבות, שתורגמו לגרסאות רגועות ולבישות יותר בקולקציית השת"פ שכוללת גם ג'ינסים מטופלים, חולצות רומנטיות, סווטשירטים עם לוגו המותג ומעילי פרווה סינתטית.

*

דוברת חדשה ללוריאל פריז 

הדוברת החדשה של לוריאל פריז ויולה דיוויס צילום יחצ חול

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז צירף לשורותיו שגרירה בינלאומית חדשה: ויולה דיוויס (54), שחקנית ומפיקה אמריקאית מצליחה ועטורת פרסים ופעילה חברתית הפועלת למען זכויות אדם ושוויון זכויות לנשים בכלל ונשים שחורות בפרט. דיוויס מצטרפת לסגל הדוברות של המותג וביניהן: סלין דיון, הלן מירן, אווה לונגוריה, אל פנינג, קמילה קאביו ועוד. הבחירה מתבססת על מטרת המותג לשקף את המגוון של העולם המודרני ולעודד ערך עצמי והעצמת נשים.

*

פרזנטורית ראשונה בישראל למותג האיפור ESSENCE 

נועה כהן הפרזנורית של מותג האיפור ESSENCE  תהילה שרפי קובה צילום studio ...

כוכבת הנוער נועה כהן (17), נבחרה ע״י מותג האיפור הבינלאומי essence לפרזנטורית הראשונה של המותג בישראל. כהן תוביל את הקמפיין ה׳אנושי׳ הראשון של המותג אשר התאפיין עד כה בקמפיינים עם דמויות מצוירות. בנוסף לקידום קולקציית המוצרים החדשה, כהן ו-essence עתידים ליצור מארזים המכילים מוצרים בהתאם לטרנדים השונים בעולם האיפור והטיפוח שיימכרו בלעדית בסופר-פארם ובאתר הסחר.

פייסבוק סלונה אופנה באנר

 



תגיות:

מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה