חלון ראווה: לרה ומאשה

כשלרה עלתה ארצה, היא הופתעה לגלות שכמעט ואין פה בגדים מפשתן. כדי לפתור את הבעיה היא גייסה את חברתה מאשה, מעצבת המתגוררת ברוסיה, וביחד הן הקימו מותג ישראלי שמותאם למזג האויר המקומי

מי אנחנו?

לרה גינזבורג (28) ומאשה דולגאן (28), המעצבות והבעלים של המותג Fabrika משנת 2018.
מקור השם הוא מהמילה fabric, כי אנחנו משתדלות להשתמש בקולקציות שלנו בבדים איכותיים וטבעיים שאנחנו בוחרות בפינצטה.

לרה ומאשה יח"צ

רקע

לרה – גדלתי ברוסיה, בגיל 23 עליתי לארץ וכבר 5 שנים אני חיה בתל אביב. אני גרפיקאית במקצועי ועבדתי בכמה משרדי פרסום.
מאשה – נולדתי ברוסיה ואני גרה שם גם היום. באוניברסיטה למדתי עיצוב פנים. מגיל צעיר אהבתי לתפור פריטים מיוחדים לעצמי ובשנת 2013 התחלתי לתפור גם לחברות. כך נולד מותג בגדים שאני מפתחת ברוסיה, במקביל, לפני כשנה וחצי, לרה הציעה לי לעשות קולקציה נפרדת למותג המשותף שלנו.

פבריקה יחצ FABRIKA DRESS_was_590-now_229

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

לרה – לפני כמה שנים גיליתי שיש דבר כזה 'יריד אופנה מקומית'. זה היה בקיץ וכמעט ולא ראיתי בגדים מפשתן שהוא בד מושלם לחום האימים הישראלי. נזכרתי בחברה טובה, מאשה, שיש לה ניסיון בעיצוב בגדים וכך נולדה הקולקציה הראשונה שהייתה כולה פשתן.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

שתינו נולדנו וגדלנו ברוסיה, אז האתגר הכי גדול הוא להבין מה בדיוק האישה הישראלית מחפשת בבגדים. יש שוני תרבותי בין רוסיות לישראליות ולישראליות יש את הסגנון הייחודי שלהן.

פבריקה יחצ FABRIKADRESS_was_650-now_325

איך אתן מתארות את סגנון העיצוב שלכן?

אנחנו דוגלות בעיצובים מינימליסטיים, פשוטים ומדויקים ומוסיפות להם טוויסטים עדינים שהופכים את הפריטים לאופנתיים ומעניינים.

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתן מתחברת.

לרה – Natasha Goldenberg, Alexa Chung, Brittany Bathgate.
מאשה – Natasha Goldenberg, Sade

איך מתחלקת ביניכן העבודה? 

מאשה אחראית על כל החלק של העיצוב והייצור ולרה על כל שאר הדברים – לוגיסטיקה, שיווק, צילומים, עיצוב גרפי, קשר עם ספקים וכו׳. כמובן, את ההחלטות הסופיות אנחנו מקבלות ביחד. כל הדגמים של קולקציה עוברים אישור של לרה וגאנטים לרשתות החברתיות עוברים אישור של מאשה.

מה מאפיין את הקולקציה האחרונה? 

הקולקציה האחרונה של פבריקה היא המשך ישיר של הקו הסגנוני שלנו. בנוסף עשינו מיני-קולקציה של פריטי בייסיק מבד ג׳רסי הכוללת טישרט, קרופ טופ וחולצת גולף.

FABRIKADRESS_was_590-now_199 (2)

FABRIKADRESS_was_890-now_199 (2) (1)

FABRIKAOVERALL_was_890-now_199 (2)

טווח מחירים: 690-105 שקל.
טווח מידות: S-L אבל יש גם כמה שמלות שמתאימות גם ל- XL.
איפה קונים? בחנות ברחוב נחמה 9, מתחם נגה, יפו, באתר שלנו – www.fabrikatlv.com
פייסבוק 
אינסטגרם
בקרוב נשתתף ביריד Supermarket שיתקיים בתאריכים 22-20/2 בביתן 13, אקספו ת"א (לשעבר גני התערוכה). ביריד יוצעו פריטי סוף עונה ב-50% עד 80% הנחה ובנוסףביום הראשון של היריד (חמישי 20.2), בכל קניה מקבלים שובר הנחה על סך 15% לקניה מהקולקציה החדשה של אותו מעצב.

פייסבוק סלונה אופנה באנר