Dove מאמינה ביופי מגוון

אנחנו ב- Dove מאמינים כי אין הגדרה אחת ליופי וכי הוא מגיע במגוון צורות, גדלים וגילאים. על פי תפיסת העולם של Dove כל אישה יכולה להיראות ולהרגיש במיטבה

21/03/2013
Dove קבלו עדכונים מDove
  • RSS
» Dove מאמינה ביופי מגוון (איור: Thinkstock)

החזון של Dove הינו יצירת עולם בו כל אישה מכירה ביופייה, דרך הרחבת התפיסה הסטריאוטיפית של היופי. אחת המשימות החברתיות של המותג היא לסייע לנערות ומתבגרות להשתחרר מהמרדף אחר אידיאל היופי המצומצם, שכן זה אינו בר השגה. אחת המטרות שהמותג הציב לעצמו, היא לסייע לנערות להעלות את הערכתן העצמית, כדי שיוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהן. כך יוכלו ליהנות מהמסע המופלא של ההתבגרות ולגלות את היופי הפנימי שלהן.

כל אישה יכולה להיראות ולהרגיש במיטבה

המותג Dove פועל ומסייע לנשים לחשוף את היופי האמיתי שבהן. על כן, בשנת 2004 הקים המותג את קרן Dove העולמית למען חיזוק הדימוי העצמי, הפועלת כיום בכ-40 מדינות ובהן ישראל. המותג חרט על דגלו לעורר דיון אודות הגדרת היופי המצומצמת ולעורר שינוי חברתי אמיתי בנושא. מטרת הקרן להוביל לשינוי באמצעות חינוך ולהעניק לבנות ולבני הנוער את הכלים הדרושים לפיתוח הערכה ודימוי עצמי חיוביים.

Dove ישראל הצטרף למשימה העולמית ויזם את תוכנית "בעד עצמי".




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה