DIY איך להכין מסיבת קרקס

איך להכין לילדים מסיבת יום הולדת צבעונית, שמחה ומפתיעה בנושא קרקס, וקשתות לשיער מקושטות בדמויות בעלי חיים

מסיבת קרקס (צילום:Javier Brosch shutterstock )

אני זוכרת את הפעם הראשונה שהייתי בקרקס. בכניסה היו דוכני סוכר על מקל וליצנים שהסתובבו על קביים, בלוני הליום בצבעי אדום ולבן, ואחרי שהתיישבתי מול הזירה עלו הלוליינים ויורקי האש. בכל קרקס היו בעבר בעלי חיים. לשמחתי, ניצול בעלי חיים בקרקסים אינו חוקי יותר, אבל נוכל להשתמש באלמנטים של בעלי חיים להכנת קשתות למסיבה בנושא קרקס.

בחירת צבעים לאווירת קרקס

את ההשראה הזו שאבתי מאוהל הקרקס שלרוב צבוע באדום ולבן, אבל גם אדום וכחול יכולים לעבוד פה מעולה. אני גם ממליצה למלא את החגיגה בדוכנים מתוקים ומזמינים שאותם אפשר בקלות לעצב בעצמנו, וכן שערות סבתא על מקל וברד. את הברד אפשר להחליף בקרטיבים ביתיים טבעיים שנכין מראש מפירות העונה. נוסיף לחגיגה ופופקורן, וכמובן, תירס חם. אפשר גם לקשט את האירוע בבלוני הליום צבעוניים וחגיגיים.

מסיבת קרקס (צילום:Javier Brosch shutterstock )

שולחנות למסיבת קרקס

נפרוש מפה בצבעי הקרקס, לבן ואדום, נתלה עליה שרשרת דיגלונים צהובה. צלחות חד פעמיות ומפיות עם ציורי קרקס מקסימים. במרכז כל שולחן נניח קישוטי קרקס, בעלי חיים, בלונים ופרחים. לאורחים נוכל לחלק קופסאות שקופות עם סוכריות גומי צבעוניות. בנוסף, ונכין לכל אורח שקית הפתעה מנייר עם טוויסט מיוחד: אף אדום של ליצן עשוי מספוג. כדי לשדרג ולייחד את מסיבת הקרקס שלנו אנחנו יכולים ליצור בעצמנו חלק מהתחפושות העליזות שהילדים יתקשטו בהן.

היום נלמד אתכם איך להכין קשתות משמחות עם אוזניים של חיות הקרקס המתוקות.

מה צריך?

קשתות לשיער.

בדי לבד בצבעים.

דבק דו צדדי.

מה עושים?

אז מניחים את הקשת על בד הלבד שלנו, מסמנים קווי מתאר וגוזרים. אני בחרתי את הפיל, גזרתי אוזניים מתאימות, אותן אני מדביקה בדבק דו צדדי. אפשר גם עם דבק חם למי שרוצה כדי שלא ייפול. והקשת שלנו מוכנה. אפשר להכין פיל, אפשר להכין אריה או כל חיה שתבחרו.