החבר החדש של דנה פרידר

לאחר שנפרדה מדין שטרן, השחקנית והדוגמנית הציגה את בן זוגה החדש: איש העסקים אריאל פרדו. על השידוך חתומה לא אחרת מאשר אגם רודברג!

לפני כחצי שנה, הפתיעו השחקנית והדוגמנית, דנה פרידר ובעלה דאז, דין שטרן, כשבישרו שהם נפרדים ללא שום התראה או רמז מקדים. הביצה הייתה בהלם וטרם התאוששה מתמונות החתונה היפות של הזוג המסוגנן. רבים תהו, מה כבר יכול היה להשתבש בגן עדן שהציגןוהשניים ברשתות החברתיות? אבל החיים, כידוע, אינם פילטר של אינסטגרם וכמו לרבים מאיתנו, גם הם התמודדו עם בעיות וקשיים, הרחק מהעין הבוחנת של הגולשים.
דנה פרידר צילום אינסטגרם

דנה פרידר והחבר החדש. צילום: מהאינסטגרם של פרידר

פרידר לא מיהרה לדווח על הפרידה הדרמטית ושמרה על פרופיל נמוך בתקשורת. בזה אחר זה קטפה קמפיינים שווים והציגה שמחת חיים וסטייל משוחרר. אפשר רק לדמיין את כמות ההצעות לדייטים שקיבלה אבל זהו, תשכחו מזה, גברים יקרים, כי פרידר כבר תפוסה חזק. לא מזמן העלתה לאינסטגרם תמוהה יפה שלה ושל בן זוגה הטרי, איש העסקים אריאל פרדו (32), מנהל ובעלים של חברת מימון חוץ בנקאי. השניים בילו בחופשת סקי קטנה מעבר לים ותכלס, אין יותר רומנטי מלהתאהב בשלג. פרידר הוסיפה לצד התמונה "קבל עם ואינסטגרם!".
בראיון ל-ynet סיפרה פרידר שהיא לא עשתה מפרסום הידיעה עניין גדול. "זה כבר יצא, גם די התנהלנו רגיל, אני לא הייתי באיזושהי הגזמה של להסתיר. זה תמיד מרגיש לי נורא מגוחך, להתנהל בעולם בקטע של להסתיר ושלא ידעו". פרידר גם לא מוטרדת מהפפראצי. "זה לא באמת קורה, יש פה חמישה צלמים בכל מדינת ישראל, כמה זה בדיוק קורה? וחוץ מזה אתה יודע בדיוק לאיזו מסעדה ללכת כדי שיצלמו, ולשם אני לא הולכת".
דנה פרידר אינסטגרם

עם בן זוגה הקודם, דין שטרן. צילום: האינסטגרם של פרידר

ואם תהיתם איך הכירה פרידר את הברנש החדש, אז את הפרחים שלחו לחברתה אגם רודברג, ששידכה ביניהם. גם לרודברג יש סיבה לשמוח בימים אלה: לאחרונה היא בישרה שהיא בהריון ראשון מבן זוגה דור קרובינר. בקיצור, אנחנו מחכות לדאבל דייט סוער. בשלג או בכל מקום אחר.