ימית לוי: תפריט לתזונה בריאה ביום יום

הדיאטנית ימית לוי עם הצעת תפריט תזונה יומי מאוזן למעוניינות פשוט להתמיד בשגרה בריאה

19/01/2020
ימית לוי קבלו עדכונים מימית
  • RSS

תפריט זה נועד לספק מיקרו ומקרונוטריינטים שנדרשים לגוף, הוא מסייע לשמירה על משקל מאוזן ואף עשוי לעזור בירידה מתונה במשקל לנשים עם עודף משקל.

תפריט יומי לדוגמה להתמדה בשגרה:

ארוחת בוקר

גביע יוגורט דנונה "לייט אנד פרי"+ 6 יח' פקאן או אגוזי מלך טבעיים לא קלויים+ פרי (מומלץ לחתוך הכל ולשפוך אל קערית).

דנונה Light & Free. צילום: יח"צ

ארוחת ביניים

2 פרוסות לחם שיפון+ ביצה קשה+ 2 כפות אבוקדו+ ירקות חתוכים.

ארוחת צהריים

150 גר' פרגית מתובלת בתנור+ 4 כפות גריסי פנינה מבושלים+ ירקות אנטי פסטי בתנור +2 כפות טחינה מוכנה.

ארוחת צהריים - פרגיות

ארוחת ביניים

2 גביעי דנונה "לייט אנד פרי" קפואים כגלידה בטעמים שונים (להכניס כפית ליוגורט טרם ההקפאה)+ 7 שקדים

ארוחת ערב

פיצה- פיתה: פיתה קלה (100 קק"ל ליח'), לחתוך לאורכה + כפית רסק עגבניות בכל צד + פיזור אורגנו + פרוסת גבינה צהובה 9% בכל צד ולחמם על מחבת / טוסטר אובן + סלט ירקות מתובל בלימון וכף שמן זית.

ארוחת לילה

לא חובה אך לא ללכת לישון רעבים. ניתן לאכול פרי / ירקות חתוכים / שורה משוקולד מריר / כריכון מפרוסת לחם אחת ומריחה קלה של קוטג' 5%.

 

עצת זהב:

אל תהיו רעבות! כדאי לרווח את הארוחות או להחליף את הסדר ביניהן כך שתגיעי לארוחה הבאה ברעב מתון.

ימית לוי

רוצות ליצור קשר עם ימית לוי?

תוכלו לעשות זאת דרך דף הפייסבוק שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה