נשים בחזית: סינדי פיינברג מספרת איך הרימה את עצמה מהתחתית

סינדי פיינברג, קאוצ'רית למכורים לסמים ולאלכוהול, שתתארח בכנס נשים בחזית 2017, חשפה את סיפור חייה המטורף ב"ידיעות אחרונות": "פחדתי שיקחו לי את הילדות"

בכנס נשים בחזית 2017 של סלונה יתארחו נשים מובילות ופורצות דרך מתחומים שונים, כשכל אחת מהן תספר את סיפורה הייחודי והמרתק. אחת מהן היא סינדי פיינברג, שמגיעה אלינו מארה"ב. פיינברג, מאמנת המטפלת באנשים המכורים לסמים ולאלכוהול, גוללה בראיון שהתפרסם היום ב"ידיעות אחרונות" את קורות חייה המרתקים ויוצאי הדופן.
בכתבה סיפרה פיינברג, שגדלה בברונקס, איך עברה התעללות מינית בגיל צעיר וסבלה מכאבי ראש תכופים, אותם לא יכלה להסביר בזמנו. היא הסתובבה עם נערים בני גילה וערב אחד אחד מהם הזמין אותה לביתו, שם 8 נערים אנסו אותה בזה אחר זה. הטראומה ליותה אותה והיא שקעה בעולמה ("הפכתי משותקת ונעלמתי"). כנערה היא חוותה בדידות קשה והוריה, שלא היו מודעים למה שקרה לה, לא נתנו לה תמיכה.
בגיל 18 התחתנה פיינברג עם בחור שלא אהבה באמת וכעבור שנתיים הפכה לאמא. בתקופה הזאת היא גילתה את הטיפה המרה. "לא היה לי מושג איך מטפלים בתינוקות. היתי ילדה בעצמי והתחלתי לשתות. כלך הכאבים וכל השנאה העצמית וכל הייאוש, הכל נעלם עם המשקה הראשון", סיפרה בראיון. בזמן הריונה השני, התגלה בעלה כאדם אלים והחל להכות אותה. סביבתה והוריה לא עזרו לה ואמנם היא מצאה בסופו של דבר את הכוחות לעזוב את בעלה, אבל מצבה הנפשי הידרדר והיא התמכרה לסמים קשים.
סילבי פיינברג
בתקופה זו דאגה פיינברג שהילדים ישהו אצל בייביסיטר ולא יראו אותה במצב הזה. רק כאשר הן גדלו יותר הבינה פיינברג מה עוללה להם ולעצמה ועד היום היא מתחרטת על כך. לשפל המדרגה הגיעה פיינברג בגיל 29, כאשר אביה עבר התקף לב מול עיניה ואימה התריעה שתיקח ממנה את הילדים לאחר שפיינברג איימה להתאבד. זה היה הרגע בו התאפסה על עצמה והבינה שהיא לא יכולה להמשיך כך. פיינברג נכנסה לקבוצת אלכוהוליסטים אנונימים ומאז לדבריה לא נגעה במשקה.
"היתי חייבת משהו עם משמעות ורציתי לעזור לאנשים אחרים" אומרת פיינברג. היא הפכה למאמנת מצליחה,  בעלת החברה "The Recovery Coach", שמעסיקה 35 עובדים ומטפלת באנשי האלפיון העליון בניו יורק הסובלים מהתמכרות לסמים ולאלכוהול. במהלך הקריירה שלה הצילה פיינברג אנשים רבים מלצלול לתהומות ובאמצעותה מכורים רבים נגמלו. במידה רבה אפשר לומר שהם אפילו חייבים לה את חייהם.
פיינברג מבהירה שלא מדובר בתוכנית 12 הצעדים אלא בליווי אחר שרק אדם עם ניסיון רב יכול לספק. את סיפורה המופלא תספר פיינברג בכנס נשים בחזית 2017 של סלונה, שיתקיים ב-29/11 בבית ציוני אמריקה.
"אני יודעת שיש לי סיפור טוב אבל הכי חשוב לי להעביר את המסר שנשים לא צריכות אף אחד, אנחנו יכולות לעשות הכל בעצמנו. היו לי את כל הסיבות להיות קורבן ולא הסכמתי והים אני בשליטה מוחלטת על חיי". היא מסכמת.

רכישת כרטיסים נשים בחזית 2017

הפקה: מוטי רייף

לוגו מוטי רייף
ניהול ועריכת תוכן – כרמית חומש
ניהול מסחרי – שרון אדלר

פס חסויות נשים בחזית 2017