5 סדרות חדשות ולוהטות (ואיך לבחור את האחת ששווה את הזמן שלך)

מסדרה מצוירת בסגנון מסתורי ועד לסקס והעיר בגרסה הספרדית והרעננה – יש שלל סדרות חדשות ומסקרנות על המסך.
הגעתי כדי לעשות סדר (נטול ספוילרים) ולעזור לך למצוא את האחת

כמות הסדרות החדשות שעלו לאחרונה היא אינסופית, לפחות זו ההרגשה כשמחפשים המלצה בפייסבוק. אם לא מזמן הייתה לנו את "משחקי הכס" להיאחז בה, היום איש איש וסדרתו, בקצב שלו ועם שירות הסטרימינג או הכבלים שבחר בו. איך אפשר למצוא ככה משהו שאת תאהבי? לא סתם סדרה שהמבקרים היללו או שהחברה אמרה שהוא "חובת צפייה"? ליקטתי עבורך 5 סדרות רעננות (או כאלו ששחררו לאחרונה עונות חדשות) ויצרתי קיצור דרך שיסייע לך למצוא את זו שתרעיד את עולמך. על לא דבר.

אם אי פעם מילאת שאלון כדי לגלות איזו דמות את מסקס והעיר הגדולה – ולריה

sex_secondary

חובבת הסקס הפרובוקטיבית, עורכת הדין הרצינית, הרומנטיקנית התמימה או שאולי הכותבת שמנסה למצוא את הקול שלה? לא, לא תיארתי את הקאסט של סקס והעיר הגדולה, שירדה מהמסכים לפני 16 שנים, אלא את הנשים של הסדרה החדשה ולריה. בעוד שקווי הדמיון לקלאסיקה הניו יורקית קיימים, לולריה יש עלילה מובחנת משלה, גיבורה נשואה (האם היא תישאר כזו עד סוף הסדרה? לא ברור)  וגם ספרדית חושנית.

אזהרה: הסדרה תעורר בך חשק עז לטוס לחופשה במדריד, כזו שלא תוכלי לצאת אליה בזמן הקרוב.

> איפה הסדרה זמינה? כל העונה הראשונה עלתה לנטפליקס. קיימים דיבורים על עונה שנייה, אבל לאור הקורונה, לא ברור מתי היא תצולם.

אם את יודעת מה זה *באמת* מחלק מנות – Working Moms

נפתח בהבהרה: אם את חושבת שמחלק מנות קשור לסמים, הסדרה הזו אינה עבורך ואולי כדאי להשלים את שובר שורות או סמוך על סול. אם את הבנת בדיוק את ההקשר התמ"לי של המחלק, וטרם צפית בסדרה, הגעת למקום הנכון. עונה רביעית של הסדרה בדיוק השתחררה וקשה למצוא אמא שלא תתחבר אליה. Working Moms לא מפחדת להתעמת עם הנושאים הקשים ואפילו לצחוק על חלקם.

אין כמו לדעת שאת לא לבד ולראות שגם מעבר לים, עם גישה בלתי מוגבלת לבגדי קרטרס בזול וקפה סטארבקס חם, לא פשוט להיות אמא עובדת ולחלום על קצת חיים משל עצמך.

> איפה הסדרה זמינה? 4 העונות של הסדרה זמינות בנטפליקס.

אם את מחפשת משהו שלא דומה לשום דבר אחר שראית – Undone

בין מציאות לחלום, בתפר של אמת וטירוף – שם שוכנת הסדרה הכבדה אך הסוחפת הזו. סדרה מצוירת למבוגרים היא כבר לא קונספט חדש, אז לא צריך להסביר מדוע Undone היא סדרה למבוגרים; אני אדייק – למבוגרים בלבד, לא הייתי מרשה לאף ילד לצפות בתכני הסדרה שמערבת מוות, ספקות לגבי החיים וטירוף במיקס מסתורי. אם את מוכנה להיבלע בתעלומה, הסדרה הזו תספק לך המון חומר למחשבה.

אם היית מחובבי בוג'ק הורסמן בוודאי תשמחי לשמוע שהיוצרים שלו עומדים גם מאחורי הסדרה הזו. רק שימי לב: פה לא תמצאי חיות, אלא בני אדם, והרבה פחות בדיחות.

> איפה הסדרה זמינה? אמזון פריים.

 tv1_secondary

חוסר הוודאות של "גל שני או לא" משגע אותך ומתחשק לך לצחוק קצת – קופה ראשית

אם התוכן אחרון שצפית בו בעברית היה מבית היוצר של בנימין נתניהו, אני מזמינה אותך לחוויה מתקנת עם קופה ראשית. בעוד שקיימות סאטירות שרק נועדו להעביר מסר מתוחכם ובדיחות שיצחיקו "מביני עניין", בקופה ראשית באו לעבוד, כלומר – להצחיק; והם עובדים מצטיינים, אם להסתמך על שבחי המבקרים ומועמדות מרגשת לאמי.

נכון, הסדרה משלבת מסרים על החברה הישראלית, אבל לא בשביל זה סוף סוף התיישבנו מול הטלוויזיה, נכון? תתכונני לא רק לצחוק אלא גם להיסחף לסיפורים שמתרחשים במסדרונות הסופר, אבל אחד עם עובדים הרבה יותר משעשעים מאלו שאת מכירה מהסניף הקרוב לביתך.

 > איפה הסדרה זמינה? תאגיד השידור כאן

ביקשת מהספר תספורת רייצ'ל בשנות ה-90 – תכנית הבוקר

אפשר לכתוב על העלילה המעניינת, התככים הלוהטים והכישורים הקומיים של סטיב קארל, אבל בואי ניגש תכלס – ג'ניפר אניסטון חזרה לראשונה לטלוויזיה מאז חברים. אם זו לא סיבה מספיק טובה עבורך להניח את הידיים על הסדרה, אז למה בחרת בתספורת רייצ'ל לפנות 20 שנים?

וברצינות, הסדרה שנבחרה להשיק את שירותי הסטרימינג של אפל זכתה לתקציב של 15 מיליון דולר לפרק והיא לא רק נראית מעולה, אלא גם כתובה היטב. תוכלי ליהנות לא רק מאניסטון החיננית, אלא גם מריס ווית'רספון שמציגה דמות פחות מלוטשת ומלוקקת ממה שהתרגלנו אליו. תענוג.

 FRIENDS

> איפה הסדרה זמינה? שירות הסטרימינג של אפל

מיכל אברמוביץ
"חיה טוב" הוא שמי השני. אני לא רק אוהבת ליהנות מהחיים הטובים, אלא גם לכתוב עליהם.ביתר הזמן אני כותבת תוכן שיווקי לעסקים ואמא ל-2.