הרופא אבחן "גוש שומן", זה היה גידול סרטני

"המסר שלי לכל הנשים הוא קודם כל עקבו אחרי הגוף והחזה שלכן, ואם הרגשתן משהו והלכתן לרופא, בבקשה, אל תצאו ממנו בלי הפניה לאולטרסאונד או לממוגרפיה"

אני בר, בת 27.8 נשואה לרז החתיך ואימא לזיו המושלמת (555).

אני בר בת 27.8 ואני חולה בסרטן השד.

את הסרטן שלי גיליתי לפני 3 שבועות אבל יכולתי למנוע הופעתו לפני 5 שנים, ולכן אני כותבת את הפוסט הזה.

"אני בר בת 27.8 ואני חולה בסרטן השד" (אלבום פרטי)

חשבתי הרבה לפני שהחלטתי לכתוב. פחדתי שירחמו עליי, חשבתי איך החברים והסביבה יגיבו לידיעה שכזאת. בסופו של דבר שמעתי סיפור דומה לשלי שאני מקווה שיגמר אחרת, והחלטתי לספר את הסיפור שלי כדי להתריע נשים אחרות.

לפני 5 שנים, הרגשתי גוש בחזה. אני הפחדנית שבנשים בעניין הרפואה, טסתי לרופא פרטי עוד באותו היום, לא סתם רופא – פרופסור, מנהל מחלקה כירורגית בבית חולים. אותו הפרופסור הנכבד בדק אותי ואמר לי: "יש לך גוש שומן, אל תדאגי, זה ייעלם עם הזמן."

יצאתי די רגועה מאותו פרופסור. אחרי חודש חזרו החששות שוב והלכתי לחוות דעת שנייה אצל רופא אחר שאמר בדיוק אותו הדבר.

שני הרופאים הללו לא שלחו אותי לאולטסאונד חזה ולא לממוגרפיה ועל פי מישוש בלבד נתנו את אבחנתם שהיום התבררה כשגויה ועל כך אני משלמת.

עשיתי מעקב ידני כל הזמן, עד שנכנסתי להריון ולאחר הלידה הנקתי 10 חודשים.

ביום בהיר אחד זיו החליטה שהיא לא רוצה לינוק יותר.

חשבתי שזה קשור לשיניים שיוצאות לה, שעברו הימים ולאחר כשבוע ראיתי למה היא הפסיקה.

"יום בהיר אחד זיו החליטה שהיא לא רוצה לינוק יותר" זיו ואבא רז (אלבום פרטי)

החזה חזר לעצמו ואז ראיתי שאותו גוש בחזה מלפני 5 שנים גדל מאוד.

היום במקום גוש "שומן" יש לי 4 גושים סרטניים, הגדול מביניהם הוא אותו הגוש שאבחנו הרופאים כגוש שומן, האבחנה שלהם הייתה שגויה מכיוון שגוש שומן לא יכול להפוך לגוש סרטני, ואם היו שולחים אותי לבצע בדיקה של אולטרסאונד או ממוגרפיה ניתן היה לראות שזה לא גוש שומן אלא שפיר והייתי מוציאה אותו בוודאות לאור העובדה שגוש שפיר יכול להפוך לסרטני בדיוק כמו במקרה שלי.

המסר שלי לכל הנשים הוא קודם כל תעקבו אחרי הגוף והחזה שלכן, ואם הרגשתן משהו והלכתן לרופא, בבקשה, בבקשה בכל תשובה שלא תהיה אל תצאו ממנו בלי הפניה לאולטרסאונד או ממוגרפיה.

באשר אליי אני לוחמת ואני אנצח את הבן ז*** , יש לי משפחה וחברים שעוטפים ומחזקים עוד יותר, יש לי בעל מדהים ומהמם שמרים אותי גבוה בכל פעם שקצת קשה וכמובן יש לי את זיו שלי ששווה שאעבור כל טיפול בעולם כדי שאחייה לצידה.

בבקשה שתפו את הפוסט שיגיע לכמה שיותר נשים. כי "המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו".

.

** התפרסם במקור בפרופיל הפייסבוק של בר טליינגר