האנטי אייג'ינג הפך להיות פשוט – סדרת מוצרי הטיפוח שמפנקת עם מקסימום קולגן

אם חשבת שטיפולי אנטי אייג'ינג אפקטיביים דורשים טיול לקליניקה, כדאי שתכירי את סדרת מוצרי הטיפוח החדשה של קולגן פלוס

Collagen_6433[1]

 

אם חשבת שטיפולי אנטי אייג'ינג אפקטיביים דורשים טיול לקליניקה, כדאי שתכירי את סדרת מוצרי הטיפוח החדשה של קולגן פלוס

 קולגן הוא השם החם בתחום הטיפוח בימינו וכמעט אין מי שלא שמעה על היתרונות של נטילת תוספי קולגן, יכולות האנטי-אייג'ינג שלהם ומראה צעיר ורענן. בחברת קולגן פלוס, מחלוצות התחום בארץ, הבינו שיופי שמגיע מבפנים זה נפלא, אבל כדי להגיע לאפקט מקסימלי ותוצאות עוצרות נשימה, כדאי לחזק אותו מבחוץ, עם תכשירי טיפוח מבוססי קולגן.

המהפיכה מתחילה באמבטיה: סדרת מוצרי טיפוח חדשה, מבוססת קולגן

כשחברת קולגן פלוס השיקה את סדרת הטיפוח, היא הסבה את תשומת ליבם של מומחי ביוטי רבים: מי ידע שהקולגן יכול להיות חלק מג'ל ניקוי, סרום ואפילו מסיכת פנים?

הסדרה, שיעילותה הוכחה מחקרית, כוללת שישה מוצרי קוסמטיקה המועשרים בחומרים פעילים, ביניהם חומצה הילארונית ופפטיד קולגן מבוסס פטנט. בחברה חשבו על כל צרכי הטיפוח ופיתחו עבורם מוצרים אפקטיביים:

  1. ג'ל מקציף לניקוי וטיהור עור הפנים התורם לתחושת רעננות קטיפתית, חיוניות וזוהר למשך היום כולו.
  2. קרם לחות ליום במרקם עשיר ובעל אפקט ליפטינג מידי, מכיל חומרי הזנה מרוכזים בתוספת קולגן וחומצה היאלורונית, המסייעים בהחזרת רעננות וגמישות לעור הפנים, הפחתת קמטים וקמטוטים ומעודדים התחדשות התאים בשימוש יומיומי.
  3. קרם הזנה לשעות הלילה המועשר במרכיבים חיוניים להאטת הזדקנות העור ובתוספת קולגן וחומצה היאלורונית מגביר ייצור סיבים אלסטיים למיצוק העור ומעלה את רמת הלחות הטבעית.
  4. סרום פנים מזין מועשר בקולגן וחומצה הילוארונית, מאט ומתקן את סימני ההזדקנות ומפחית את קמטי ההבעה, מעשיר את העור בלחות, מעניק מראה עור פנים מוצק, גמיש, חלק ואחיד ומשמש בסיס מעולה לאיפור.
  5. מסכת פנים עשירה בתוספת קולגן וחומצה הילוארונית הפועלת לשיפור ולתיקון מרקם העור, מספקת הזנה עמוקה ומעניקה ברק חיוניות וגמישות לעור הפנים.
  6. קרם עיניים עשיר לחוויית טיפוח ייחודית, בתוספת קולגן וחומצה הילוארונית, בעל אפקט מתיחה עדין, ומעשר בחומרי הזנה עמוקים המעניקים לחות והגנה לעור העיניים הרגיש.

מאיפה תרצי להתחיל? ג'ל ניקוי? קרם עיניים? או אולי סרום?

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

תוך חודשים ספורים, הסדרה הפכה לתופעה בתחום הטיפוח והתגובות הנלהבות עלו על כל הציפיות.

"לא כל קולגן ולא כל מינון יעשה את העבודה" – יופי וטיפוח ב-360 מעלות

Collagen_6360[1]

רון וינברג, מנכ"ל קולגן פלוס מספר: "היינו בין הראשונים שהביאו לארץ את תוסף הקולגן, לקח הרבה מאד שנים, אבל היום כולן יודעות כמה טוב הוא עושה להן לגוף ולנראות החיצונית. כבר תקופה ארוכה שאנחנו שואפים לתת ללקוחות שלנו פיתרון מקיף – לא רק טיפוח באמצעות תוסף התזונה מבפנים החוצה, אלא גם תכשירי טיפוח שיפעלו מבחוץ פנימה, ולכן פיתחנו סדרת תכשירי קוסמטיקה בלעדיים המבוססים על קולגן-פפטיד איכותי בכמות גבוהה במיוחד, בשילוב חומרים פעילים נוספים בכמות גבוהה, שיתנו מענה מושלם של טיפוח.

ההצלחה של הקולגן הביאה להרבה מאד מוצרים שונים שרושמים על גבי האריזה 'קולגן', כאילו מדובר באיזו מילת קסם. אבל למעשה, לא כל קולגן ולא כל מינון יעשה את העבודה ולכן לקחנו את הנושא מאד ברצינות. הקולגן שלנו מבוסס על פפטידים של החברה הגרמנית ג'ליטה, חברת ענק שרשמה פטנט על הקולגן שלה וממשיכה לפתח ולחקור את התחום. הכל אצלנו מגובה מחקרית ולשמחתנו, אנחנו רואים את הפירגון העצום, ואת התגובות של הלקוחות, ואנחנו מבינים שזה עובד ושקלענו בדיוק למה שהן היו זקוקות לו".

כל מה שהיה חסר בתכשירי טיפוח עד היום

הדוגמנית, השחקנית ואשת העסקים רונית יודקביץ' מספרת: "כבר 40 שנה שאני בענף היופי. יצא לי להתנסות בכל כך הרבה תכשירי קוסמטיקה וקרמים לאורך השנים, הבנתי בדיוק מה המשמעות של תכשירי טיפוח מעולים והבנתי מה חסר לי ומה הייתי רוצה לקבל.

הרעיון לייצר סדרת תכשירי טיפוח משלימה לתוסף התזונה, עלה כבר לפני מספר שנים. היה לי ברור שאפשר להשלים את החוויה ולתת לעור את מה שהוא צריך, מבפנים ומבחוץ, אבל לקח עוד שנתיים של פיתוח יחד עם החברה בעלת הפטנט – ג'ליטה והמון גרסאות ששכללנו יחד עם נסייניות, עד שהגענו לתוצאה הסופית המושלמת.

התכשירים מכילים ריכוז גבוה במיוחד – 2.5% של קולגן פפטיד מבוסס פטנט ייחודי לענף הקוסמטיקה, שהוכח מחקרית כנספג בעור וחודר את השכבה העליונה שלו. בנוסף, לא חסכנו בכמויות נדיבות מאד של חומרים פעילים, ביניהם חומצה היאלורונית, חמאת שיאה ועוד.

אני גאה שהשם שלי נמצא היום על מוצרים פורצי דרך כאלה. אין אחת שמשתמשת ולא נדהמת עד כמה הם משפרים את מראה העור, איזה תוצאות מיידיות הם מביאים וכמה טוב הם מרגישים."

 רוצה להתנסות בפלאי הקולגן בעצמך?

סדרת הטיפוח של קולגן פלוס זמינה כעת במבצע השקה, השאירי את הפרטים ותוכלי לראות בעצמך את השינוי.

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]