הפקה מיוחדת: ג'ניפר אניסטון חוגגת 51

השחקנית ג'ניפר אניסטון חוגגת 51 ונראית מיליון דולר בהפקת אופנה מיוחדת שמזכירה לכולנו שאת אף פעם לא מבוגרת מדי בשביל בטן חטובה

בימים אלה ג'ניפר אניסטון חוגגת 51 וכדי לסמן את הרגע המיוחל בגדול, כוכבת "חברים" העלתה לרשת מספר תמונות מהממות שלה ובהן היא נראית מיליון דולר, כאילו לא חלפו להן השנים. כמובן, אפשר להניח שיש קצת פוטושופ אבל עדיין, אניסטון מוכיחה שאין כזה דבר "מבוגרת מדי בשביל לחשוף בטן חלקה, שטוחה ושרירית". כמובן, אין זה המסר שלה לאומה. אניסטון בסך הכל חוגגת את החיים, שמחה עם הקיים ומציגה שיק נצחי וקלאסי, שהפך אותה לאחת הפרסונות האהודות בעולם.
ג'ניפר אניסטון אינטרויו צילום מסך
התמונות הנהדרות הופיעו בהפקה מיוחדת של מגזין "אינטרויו" ובהן אניסטון חושפת פנים נטולות קמטים, שיער זהוב גולש, רגליים חטובות ובעיקר זוג מגפיים שהיינו ממש רוצות עכשיו. די מדהים לראות כיצד אניסטון שמרה על מעמדה הרם בהוליווד לאורך השנים, גם כשימי "חברים" נמוגו מזמן ושאר השחקנים לא מתקרבים לפופולאריות שלה. היא השתתפה באינספור הפקות, קמפיינים, פרויקטים וסרטים אבל נראה כי עיקר תהילתה נובעת מהדמות הנינוחה, הנגישה והמשעשעת שהיא מציגה, גם כשהיא לא על המסך.
ג'ניפר אניסטון צילום מסך
רק בשנה האחרונה אניסטון הצטרפה לאינסטגרם ותוך כמה שעות שברה שיא של עוקבים (עשרות מיליונים, איך לא). אגב, ממש בימים אלה הקולגה שלה, מתיו פרי, שגילם את צ'נדלר וגם הוא הפך תוך שעות לכוכב-על ברשת. כנראה שיש לה באמת השפעה ניכרת על סביבתה הקרובה. מה נאחל לאניסטון? אולי קאמבק סוער עם בראד פיט כי אחרי שהשחקן זוכה האוסקר יראה את התמונות הללו הוא לא יעמוד בפניה.
ג'ניפר אניסטון צילום מסך

 והנה השער ההורס:

ג'ניפר אניסטון צילום מסך