אנג'לינה ג'ולי נסיכה מהאגדות

במסגרת קידום הסרט "מליפיסנט 2", ברומא ובלונדון, הפגיזה הכוכבת אנג'לינה ג'ולי לוקים מנצחים ובלתי נשכחים ונראתה ממש כמו נסיכה מהאגדות

סגול, על כל גווניו, הוא אחד הצבעים היפים בעולם המשדרים אצילות, קלאסה ומלכותיות ומי יותר מתאימה לו מאשר אנג'לינה ג'ולי? הכוכבת לבשה טופ מהפנט ביופיו, בגווני לבנדר, מבית האופנה היוקרתי ז'יבנשי קוטור בפרמיירה הנוצצת של Maleficent: Mistress Of Evil ברומא. אי אפשר היה לנצח את הטופ המנצח שלה, אותו תיאמה עם מכנסיים שחורים צמודים ונעלי עקבים שהשלימו את הלוק המפעים.

אנג'לינה ג'ולי לילך Franco Origlia/Getty Images

גופיית הפליסה עוצבה באופן מיוחד בהשראת פרפר. בדרך כלל ג'ולי, 44, לא מפתיעה באאוטפיטים מיוחדים והיא נצמדת לגוונים המועדפים עליה, שחור, לבן וקרם אבל הפעם היא כנראה החליטה לבלוט בעיצוב מקורי ובלתי נשכח. את המראה המלנכולי והענוג השלימה עם איפור עדין וטבעי ושיער פזור. אם זממתן על הטופ, הוא לא למכירה אבל אנחנו בטוחות שימכרו כל מיני עיצובים שיזכירו אותו (לא באמת, אולי רק בצבע). מישל פייפר, ההורסת ביופיה, נראתה לעומתה שיא השיעמום, באאוטפיט סולידי מאוד אבל לפחות נראתה קלאסית ועדינה.

אנג'לינה ג'ולי ומישל פייפר צילום Alessandra Benedetti - Corbis/Corbis via Getty Images

ג'ולי לא הסתפקה בלדפוק הופעה ברומא ובקידום הסרט בלונדון, הכוכבת לבשה שמלה עוצרת נשימה, שנראתה כאילו נלקחה מהאגדות, מבית האופנה ראלף אנד רוסו. מזמן לא ראינו אאוטפיטים כל כך מדוייקים לרוח הסרט וג'ולי ממש הצליחה לחבר היטב בינה לדמותה בסרט (שבטח יהפוך לשובר קופות). ג'ולי נראתה כמו נסיכה והשוס של השמלה המושקעת היה בעיצוב הפתח בגב, שחשף את הקעקועים שלה. לא ברור אם ג'ולי עוברת ימים טובים יותר מאז הפרידה מבראד פיט אבל מה שבטוח, הסטייל שלה השתבח פלאים.

אנג'לינה ג'ולי בלבן צילום Jeff Spicer/Getty Images

אנג'לינה ג'ולי צילום David M. Benett/Dave Benett/WireImage