אנה ארונוב חושפת את סודות התזונה שלה

הרקדנית הלוהטת אנה ארונוב העלתה פוסט לאינסטגרם ובו חשפה לפרטי פרטים מה בדיוק היא מכניסה לפה. ולא, היא לא מוותרת על מתוק כשבא לה

אנה ארונוב היא ללא ספק, אחת הנשים החטובות בישראל. כרקדנית מגיל צעיר, שומרת ארונוב על אורח חיים בריא אבל היא לא פנאטית. לאורך השנים טיפחה ארונוב פרסונה של אישה בריאה, חזקה ואתלטית ונשים רבות שואלות את עצמן, איך היא עושה את זה? ובכן, היא עושה את זה בלי להשתגע, בלי לפצוח ב"דיאטה", מושג שהיא לא מאמינה בו ושם המשחק עבורה הוא איזון.
הפוסט של ארונוב מסגיר בדיוק איך היא מנהלת את החשק למתוק, איך היא מאזנת קלוריות ביום למחרת ומה יחסה לפיצה. בעידן בו כל שני וחמישי סלבריטאית מפרסמת את סודות הדיאטה, מאענן לקרוא שארונוב אוכלת, אוהבת לאכול ולא מתחשבנת בכל רגע נתון בכל מה שהיא מכניסה לפה. שווה לקרוא ולפתוח את חפיסת הפרלינים שלכן. רק הקפידו לאזן ביום למחרת, כן?

אנה ארונוב צילום אינסטגרם פרטי

יאללה, בואו נדבר על האוכל. 
חשוב לי להגיד שאני לא מקצועית, לא ממליצה, לא מכוונת. אני מספרת אך ורק על עצמי. 
נתחיל מזה שאני לא מאמינה בדיאטה, ואני כן אוהבת אוכל, כל מי שמכיר אותי יודע את זה
כשאני שומעת מילה דיאטה, אני הופכת לרעבה אוטומטית. אני לא מאמינה בלהיות עצוב או מתוסכל לטובת ירידה במשקל. 
מילה איזון היא כנראה ההגדרה המדוייקת שלי. אני הולכת לאכזב אנשים אולי, אבל אין לי שום תפריט, אני זורמת על השעות, אני לא מסודרת באוכל גם לא חותכת ירקות כשיוצאת מהבית. 
מה שכן, היום יום שלי מאוזן ומודע. אני יודעת מה זה חלבון, פחמימה, שומן וסוכרים. אני מבינה מה זה ארוחה מאוזנת, אני משתדלת לאכול בריא רוב הזמן.
אנה ארונוב צילום אינסטגרם
יש לי כמה חוקים ברורים: 
1. אני לא אוכלת לחם לבן, לא מאפים, בורקסים, בצקים בכללי (ביס פה ושם לא נחשב). 
2. אני שותה רק מים וסודה. כבר הרבה מאוד שנים שום נוזל מתוק או מוגז לא נכנס לגוף שלי.
3. אני לא מנשנשת שטויות. אין לי חטיפים בבית, לא במבה, ביסלי ולא עוגיות. אני יכולה לאכול תפוח ירוק (כי זה טעים לי) או לנשנש שקדים, קשיו, תמר. 
אם מתחשק לי משהו מתוק או לא בריא, זה מגיע באריזה קטנה ולא נשאר לחכות לי למחרת.
4. אני כמעט ולא אוכלת מטוגן. אם מטוגן, אז רק בבית כשאני יודעת ששמתי כמות מינימלית של שמן. אני תמיד מעדיפה תנור, בישול ארוך, או אוכל טרי. שניצלים זאת לא הארוחה המושלמת שלי. 
5. אני לא אוכלת פיצה, כי בעיניי זה לא מצדיק את הקלוריות, אני לא אוהבת המבורגר בכלל, אני אוכלת פסטה מעט ובלי רטבים כבדים. אם כבר מתחשק לי לאכול פסטה, מה שקורה בערך פעמיים בחודש, אז זה יהיה עם שמן זית או עגבניות ולא שמנת וחמאה.
6. אני כמעט לא אוכלת מוצרי חלב. חוץ מלבנה 5% שאני מתה עליו אין לי במקרר שום דבר אחר שכולל בתוכו חלב.
אאאאבל,
כל מה שממש מתחשק לי ברגע מסויים אני אוכלת. אם בא לי גלידה, משהו מתוק, מטוגן, ממש היום אני רוצה בשר עם שומן, ציפס …הכל טוב. כל עוד זה רק דודא ולא הנורמה שלי, אני זורמת עם הרצונות. 
כל מה שכתבתי למעלה הולך לפח כמובן אם אני מגיעה למסעדה או לאמא שלי:) יש לי חוק לא לספור קלוריות במסעדות. פשוט בדיפולט שלי אני מעדיפה לאכול דגים נאים, סלט טעים, אני אוהבת ראשונות יותר מעיקריות. אני תמיד מזמינה קינוחים ותמיד אוכלת אותם! אה, במסעדה אני גם אוכלת לחם לבן, וגם שותה יין. בקיצור, זה הצ'יטינג שלי והוא יכול להיות גם פעמיים בשבוע. 
החוכמה פשוט להרגיל את הגוף להיות מאוזן ולשנות הרגלי אכילה. כל מה שאני אוכלת טעים לי ממש. 
כמובן אי אפשר לבטל גנטיקה וספורט.