מטפלים זוגיים מנפצים 8 מיתוסים לגבי סקס

מטפלים זוגיים שוברים את המיתוסים הנפוצים לגבי סקס ומומלץ לכל אחד ואחת לקרוא טוב טוב כדי אולי להימנע מריב או אפילו פרידה כואבת כתוצאה מחוסר ידע ובורות

מדי יום מטפלים זוגיים שומעים על בעיות שונות ומשונות, מפיהם של המטופלים שלהם. הרבה מהדברים שנאמרים מהצד של הגברים והנשים, שמגיעים לטיפול, שפשוט אינם נכוני. בעיקר בכל מה שקשור לחיי המין שלהם. בכתבה הזו, מטפלים שיתפו את הקוראים במיתוסים הכי נפוצים ששמעו במהלך הקריירה שלהם והם החליטו כי הגיע זמן לנפץ אותם.

אז הנה הם, 8 מיתוסים אודות סקס. חלקכם עשויים להיות ממש מופתעים מכמה מהם ומה שבטוח, כדאי להפנים.

1. גברים רוצים סקס בכל רגע ובכל מצב נתון

אז זהו, שלא.  בניגוד למה שרבים חושבים, גברים לא נוצרו על מנת להפגין ביצועים על פי דרישה. הם לא רובוטים וסקס לא "פשוט קורה" אצלם בכל רגע. הגבר, כמו האישה, עשוי להיות עייף, מוסח או מוטרד ממשהו – כולל מהקשר הזוגי בו הוא נמצא. ככל שהם מתבגרים, חלקם צריכים יותר גירוי לפני או תוך כדי סקס. המטרה היא להגיע למצב של הנאה הדדית. נשים רבות לא מבינות שגם הן צריכות להתעניין מה מדליק את בני זוגם, מה הם מעדיפים ולנסות, ביחד, לנהל חיי מין פעילים ומספקים. את לא אמורה רק לשכב על הגב ולבהות בתקרה והוא לא אמור לפעול על אוטומט".

2. אם אינך חווה אורגזמה אז זה לא סקס

טעות! סקס מורכב לא רק מחדירה או אורגזמה. סקס אמור להיות חוויה מחברת, כייפית ומענגת ולא רק כדי "לגמור". חיבוקים, נשיקות ומגע חושני זה חלק מהעניין. ניתן לחוות עונג בשלל אופנים, דרך הפה, הידיים, באוננות ובכל דרך שעושה לנו את זה. סקס כולל ארוטיקה, דיבור מלוכלך, פורנו ביחד ולחלוק פנטזיות. מומלץ להרחיב את הסקרנות ולהבין שסקס לא חייב להיגמר בשתי שניות אלא להיות מסע נעים לשני הצדדים.

אישה אוראלי סקס

3. את חייבת להרגיש לוהטת בטירוף כדי לקיים סקס

ניתן להאשים את התקשורת בכך שנשים רבות מרגישות שאם אין להן גוף מושלם ויפה אז הן לא יוכלו ליהנות מסקס. גברים, ונשים רבות לא מודעות לכך, לא ממש מתמקדים בפגמים שלהן. הם בעיקר חושבים לעצמם, "או, אשה עירומה שוכבת לידי, איזה כיף!". נשים רבות צריכות ללמוד לאהוב את גופן כמו שהוא ואם הן יאהבו אותו אז גם גברים יאהבו אותו. עליהן לקבל את המוזרות שלהן בהשלמה כי הגברים מעדיפים נשים לא מושלמות שבטוחות בעצמן מאשר יפות ומעורערות כל הזמן.

4. בגידה מתרחשת כי אחד הצדדים לא מסופק

בעוד שאנשים רבים בוגדים בפרטנרים שלהם כי הם לא מקבלים את מה שהם צריכים בקשר, ישנן כמה סיבות ומיעים לבגידה. הרבה אנשים שמנהלים קשר טוב ובריא נקלעים למצבי בגידה כי ההזדמנות הופיעה בחייהם. זמינות, הקלות הבלתי נסבלת בה נתקלים במישהו או מישהי במקום העבודה, יכולה להוביל למצבים עדינים ושבריריים ולבסוף – לבגידה.

הרבה אנשים פועלים באופן אימפולסיבי ואחר כך מתחרטים כי הם הרסו קשר טוב. ישנן הרבה סיבות לבגידה ורצוי להבין מהיכן הצורך והרצון צומחים.

חוץ מהנאה, בסקס גם יש סיכונים וכדאי שנהיה מוכנות (צילום: שאטרסטוק)

 5. קל להגיע לאורגזמה מחדירה

אנשים רבים עדיין מאמינים שקל לנשים להגיע לאורגזמה דרך חדירה בלבד אבל האמת היא שרוב הנשים צריכות גירוי בדגדגן על מנת לגמור. מטופלים רבים מופתעים מהבשורה הידועה. המחשבה שלהם, שרק דרך חדירה הן יוכלו לגמור, מכניסה נשים רבות ללחץ ואת הזוג בפני בעיות רבות. נשים רבות נותרות מתוסכלת והגברים חשים מי שלא מצליחים לספק אותן. גברים צריכים ללמוד על נשים, מה מפעיל אותן ומדליק את מיניותן ולנסות לגרום להן להרגיש טוב בין הסדינים.

6. הסקס בהתחלה חייב להיות מעולה לגמרי

רבים מאמינים שכאשר הם יוצאים עם מישהי הסקס איתה חייב להיות "מטורף ומדהים ברמות". בהרבה מובנים, סקס מעולה תורם מאוד אבל לפעמים בהתחלה הסקס יכול להיות רק טוב או "בסדר". בהרבה מקרים, הסקס משתפר כי לוקח זמן עד שהצדדים הכירו זה את זו ולומדים מה השני אוהב אבל זה לוקח זמן לבנות תקשורת ולנהל חיי סקס נוחים ונפלאים. בהתחלה הסקס יכול להיות מוזר ומביך ואסור לשפוט מהר. המטרה היא לשאול את עצמך: האם בא לי לראות את הבן אדם שוב? יכול להיות שהסקס לא ישתפר אבל תנו סיכוי. אולי תופתעו לטובה. אם אין כימיה בסיסית והיעדר חשק אז באמת עדיף לחתוך אבל לפעמים טוב זה המעולה של מחר.

 7. להשתמש בחומר סיכה אומר שאינך מגורה

טעות! חומר סיכה הוא לא אויב ולא פאדיחה. החומר נועד לעזור לשניכם לנהלך חיי מין נוחים ולא כואבים. לפעמים אנחנו מגורים נפשית ולוקח פשוט יותר זמן כדי להיכנס לעניינים. חומר הסיכה יכולים לעזור במיוחד בתנוחות מסוימות. למשל, אם אתם בעניין של סקס אנאלי אז כדאי למרוח חומרי סיכה באזור הרגיש, על מנת להקל על החדירה. אז למרות התדמית הרעה, שיצאה לחומרי סיכה, כדאי להיעזר בחומר בתדירות גבוהה אם צריך.

8. זוג לא יכול להסתדר עם יש להם ליבידו שונה

אחת הטעויות הנפוצות, בקרב מטופלים, היא להאמין שהבדלים בחשק המיני זה סימן רע. מעטים הזוגות שמחזיקים באותה רמת חשק קבועה. אין זה אומר שהקשר גמור או שהגיע זמן להיפרד. חשוב לנהל שיחה פתוחה עם הפרטנר, להבין כמה פעמים הוא רוצה או זקוק לסקס. אולי הוא רוצה פחות או יותר ממך אבל משם ניתן להגיע לעמק השווה. ניתן להסתנכרן בדרך זו או אחרת אבל חשוב לא להתייאש ולהרים ידיים מראש.