7 טיפים שכל מתולתלת צריכה להכיר

קצרים או ארוכים, צפופים או פתוחים, כל סוגי התלתלים דורשים יחס חם כדי להיראות במיטבם. אספנו טיפים ממתולתלות מנוסות

מתולתלת shutterstock By WAYHOME studio

לא מעט נשים יודעות להעריך היום את התלתלים שהן נולדו איתן, אבל יחד עם זאת מבינות שכדי שהם יראו נפלא צריך להשקיע בהם קצת עבודה.

אספנו עבורכן טיפים של מתולתלות מנוסות שיעזרו לכן להפוך כל יום ליום שיער טוב בלי הרבה מאמץ.

1. מרכך ומסכה – למרכך יש נטיה להחליק את השיער, להכביד עליו ולפגוע בגמישות הטבעית של התלתלים, זו שגורמת להם להיות קפיציים ויפים. יחד עם זאת, הוא מחזיר לשיער את הברק והחיוניות שהשמפו לקח ולכן לא כדאי לוותר עליו, רק ללמוד איך להשתמש בו בחוכמה. יש להניח את המרכך רק מאמצע השיער כלפי הקצוות. למרוח בעדינות מבלי למשוך או להחליק את השיער ולסרק באמצעות האצבעות. לאחר מכן לשטוף היטב במים פושרים כדי להסיר את כל השאריות. פעם בשבוע מומלץ להחליף את המרכך במסכה מזינה. בחרו בכזו שמיועדת לשיער מתולתל.

 מוצרי שיער יחצ סופר-פארם

מסכת החייאה לשיער מתולתל של ד"ר פישר. מחיר: 14.90 שקל | מסכה לשיער מתולתל של מישל מרסייה מבית לייף, מחיר: 34.90 שקל

2. קרם –בשוק מוצרי השיער ישנם לא מעט קרמים ותכשירי לחות ייעודיים לשיער מתולתל, אבל גם אחרי שמצאת את האחד שמתאים לך, צריך לדעת איך להניח אותו על השיער כדי שיבצע את עבודתו נאמנה. הדרך הנכונה היא למרוח מעט קרם על הקצוות, לחלק את השיער לכמה חלקים, ולכווץ כל קבוצה בנפרד עם כפות הידיים עד לגובה האוזן. לאחר מכן לשחרר ולתת לשיער ליפול באופן טבעי.

 מוצרי שיער יחצ סופר-פארם

קרם לחות לשיער מתולתל של מישל מרסייה מבית לייף, מחיר: 24.90 שקל | קרם לחות עשיר לתלתלים מושלמים של פנטן, מחיר: 19.90 שקל | קרם לחות לישער מתולתל ולהתרת קשרים של סטייל ארומותרפי, מחיר: 27.90 שקל

3. ייבוש במגבת – אם גם את כורכת מגבת על השיער אחרי חפיפה זה הזמן להפסיק, כי זו ככל הנראה הטעות הראשונה והנפוצה ביותר בטיפול בתלתלים. כדי לספוג את המים מהשיער אחרי היציאה מהמקלחת יש להשתמש במגבת מיקרופייבר ללא סיבים ולספוג באמצעותה את שאריות המים בתנועות סחיטה עדינות תוך כדי כיווץ התלתלים. אגב, גם טישירט ישנה מכותנה תעשה עבודה טובה באותה המידה.

מוצרי שיער יחצ סופר-פארם

BABYLISS מייבש שיער דיגיטלי PRO DIGITAL COMPACT, מחיר: 249.90 שקל

4. דיפיוזר – רוב מכשירי הפן המקצועיים כוללים באריזה פיית דיפיוזר עם שיניים קצרות ומרווחות שמתחברת למייבש השיער ונועדה לעיצוב תלתלים. הדיפיוזר מפזר את האויר החם בצורה אחידה, מסייע לכווץ את התלתלים ומכניס בהם נפח. התהליך מהיר וקל והתוצאה טבעית ועמידה, במיוחד אם תסיימי את הפעולה עם ספריי או מוס מייצב.

מוצרי שיער יחצ סופר-פארם

מוס לקיבוע תלתלים של נטורל פורמולה, מחיר: 28.90 שקל | מוס תלתלים של סאיוס, מחיר: 34.90 שקל | ספריי ג'ל לתלתלים של טוני&גאי, מחיר: 52.40 שקל

5. נפח – אם הבעיה שלך היא תלתלים נפולים נסי את הטריק הבא. העבירי צ'ופסטיק ממחצית אורכו של השיער כלפי השורשים כשהוא מונח במאוזן. חיזרי על הפעולה מסביב לראש כולו בכל פעם שהתלתלים "נופלים". המקל יאוורר אותם ויכניס בהם נפח.

shutterstock By progressma מתולתלת

6. ציפית – כדי לשמור על השיער שלך בריא וחיוני נסי להחליף את ציפיות הכרית שלך לציפיות מסאטן כיון שלכותנה יש נטיה לספוג את השמנים והלחות הטבעית מהשיער בזמן השינה, התוצאה היא שיער יבש וחסר ברק.

7. קצוות – לשיער מתולתל יש נטיה להיות יבש במיוחד בקצוות כיון שהשמנים הטבעיים של הקרקפת שמשמנים את השיער מתקשים להגיע עד הקצוות, במיוחד כשמדובר בשיער מתולתל שלא עובר סירוק. כדי ללחח את הקצוות בצורה היעילה ביותר רססי אותם במעט מים פושרים שייפתחו את קשקשי השערה ומרחי עליהם סרום או שמן ייעודי.

מתולתלת shutterstock By progressman